تهمت می رود پس از جورج فلوید معترضان و لینکلن 'مشکوک' میراث در, عجیب و غریب, فاکس نیوز مصاحبه

رادیو فردا میزبان هریس فاکنر به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از هر فرصتی برای آرام کردن تنش بیش نژا

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

رادیو فردا میزبان هریس فاکنر به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از هر فرصتی برای آرام کردن تنش بیش نژادپرستانه پلیس آمریکا طی مصاحبه ای در دالاس که پخش شده در بخش بعد از ظهر جمعه. او هم تا به حال هیچ علاقه ای به انجام این کار بود و یا در نهایت ناتوان.

فاکنر شروع مصاحبه او با درخواست مغلوب ساختن پیشی جستن اگر او حق رئیس جمهور برای "متحد کردن همه ما همه چیز داده شده که اتفاق می افتد در حال حاضر."

"من قطعا فکر می کنم و من قطعا امیدوارم" مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد. او اقدام به تماس با "شورش" بیش از پلیس با قتل جورج فلوید "غیر ضروری" سرزنش شهرداران و فرمانداران برای عدم به نگه داشتن همه چیز تحت کنترل است. "شما می توانید با آنها تماس بگیرید و اعتراض شما می توانید با آنها تماس بگیرید و شورش وجود دارد متفاوت شب, مختلف, چیز," او گفت:.

پس از گفتن مغلوب ساختن پیشی جستن است که "ما به اندازه کافی هوشمند به دانستن تفاوت در این کشور" بین "معترضان و تظاهر کنندگان," فاکنر خواست رئیس جمهور آنچه که او فکر می کند معترضان "می" و "نیاز" از رهبران خود را در حال حاضر.

به جای پرداختن به خود را مشروع خشم سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس تهمت پیشنهاد کرد که بسیاری از آنها "فقط نمی دانم" چرا آنها در خیابان. "آنها وجود دارد به یک دلیل شاید اما بسیاری از آنها واقعا وجود دارد زیرا آنها زیر جمعیت," او گفت:. اجازه می دهد که پلیس به قتل غیر مسلح سیاه مردان و زنان یک "چیز وحشتناک" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت فاکنر "شما می دانید که بهتر از هر کسی آن را می دانم."

زمانی که فاکنر تحت فشار قرار دادند و او را به صحبت می کنند به طور مستقیم به کسانی که معترضان نگرانی او گفت: "من فکر می کنم این یک شرم من فکر می کنم آن را یک رسوایی و این باید متوقف شود." اما پس از آن او افزود: "در همان زمان ما باید باور نکردنی مردم در اجرای قانون است و ما باید به آنها را گرامی و مراقبت از آنها."

در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او نمی کند "مانند" پلیس با استفاده از chokeholds او رفت و در طولانی بیهوده گویی دفاع از خود استفاده کنید. "شما رشد می کنند و شما کشتی و با شما مبارزه می کنند و یا شما ببینید چه اتفاقی می افتد," او گفت:. "گاهی اوقات هنگامی که شما تنها هستید و شما در حال مبارزه با کسی که رابطه جنسی خشن و شما به کسی که در یک سبد چه می خواهید انجام دهید؟" او گفت که پلیس نمی تواند فقط "اجازه دهید بروید و شروع همه را دوباره و دوباره" چرا که آنها مجاز به انجام این مانور است.

"مفهوم chokeholds برای تلفن های موبایل بنابراین کامل" مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه شده است. "با که می شود گفت آن خواهد بود, من فکر می کنم یک چیز بسیار خوب است که به طور کلی باید آن را به پایان رسید."

"که جالب" فاکنر پاسخ داد: قبل از حرکت به درخواست رئیس جمهور در مورد صدای جیر جیر خود را که خواندن "در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود." او پرسید: "چرا این کلمات؟" هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این بیان که او شنیده ام او قطع بپرسید, "آیا شما می دانید که در آن است که می آید؟"

"من فکر می کنم فیلادلفیا. شهردار فیلادلفیا" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت و آزمایشی است.

"هیچ می آید از سال 1967" فاکنر اصلاح او در حال رفتن به توضیح است که این فرمانده پلیس در میامی. "او سرکوب. و منظور او چه گفت."

به جای گرفتن در چه فاکنر گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت کردن در گذشته او گفت: "به خوبی آن را نیز می آید از یک بسیار دشوار شهردار" با اشاره به سابق فیلادلفیا رئیس پلیس و شهردار فرانک ریزو که مجسمه به پایین زده بود توسط معترضان در هفته گذشته. مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار داشت که او به این معنی نیست صدای جیر جیر به عنوان یک "تهدید" حتی اگر این است که چگونه مردم آن را گرفت.

تهمت نیز رد کرده است که برنامه ریزی خود را بزرگ کمپین تجمع پس از coronavirus همه گیر شروع Juneteenth در Tulsa, اوکلاهما بود عمدی نژادپرستانه dog whistle اما به جای نمایش آن به عنوان یک "جشن است."

"فکر نمی کنم در مورد آن را به عنوان یک مشکل فکر می کنم در مورد آن را به عنوان یک جشن" او گفت:. "آن را انجام می شود به همین دلیل اما جالب آن تاریخ است."

در نقطه دیگری در چت تهمت افتخار است که "من فکر می کنم من انجام داده ام بیشتر به صورت سیاه و سفید در جامعه از هر رئیس جمهور و اجازه بدهید با یک پاس در Abraham Lincoln چرا که او خوب اگر چه این همیشه سوال, شما می دانید, به عبارت دیگر, پایان, نتیجه," قبل از فاکنر قطع می گویند "خوب ما آقای رئیس جمهور."

تهمت نیست بیشتر استادانه درست شده در مورد آنچه به طور خاص در مورد لینکلن میراث بود "سوال برانگیز است."

بعد از فاکنر خواست تهمت اگر او می تواند هر دو "نظم و قانون رئیس جمهور" و "رابط-in-chief." بدون گم شده ضرب و شتم رئیس جمهور گفت:, "بله, من فکر می کنم تا."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب