فرماندار میشیگان تاسف شوهر 'تلاش ناموفق در طنز' در قایقرانی درخواست

میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer گفت که او و همسرش پشیمانی از آنچه او به عنوان خود را "تلاش ناموفق در

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer گفت که او و همسرش پشیمانی از آنچه او به عنوان خود را "تلاش ناموفق در طنز" زمانی که او استناد و موقعیت خود را در حالی که گفته می شود درخواست یک حوض مدیر به خانواده قایق آماده قبل از روز یادبود.

گفتگو—که به نور هنگامی که حوض مدیر نوشته شده در مورد آن در Facebook—کشف و ضبط شد و در Whitmer مخالفان به عنوان مثال از نفاق توسط یک دموکرات است که اجرا دقیق مستند اقدامات در طول بیماری همه گیر.

در روز سه شنبه جلسه توجیهی در COVID-19 بحران Whitmer گفت که او نمی خواهد پاسخ به هر گزارش در مورد او و خانواده اش اما می خواستم به آدرس داد و بیداد بر سر شوهرش مارک مالوری.

"شوهر من ساخته شده یک تلاش ناموفق در طنز هفته گذشته هنگام چک کردن در با کسب و کار کوچک است که کمک می کند تا ما با قایق و اسکله تا شمال" او گفت:.

با توجه به اخبار دیترویت نی نی Dowker صاحب NorthShore اسکله نوشت: در Facebook که دفتر خود گفت: او را به نام مالوری و "می خواستم قایق خود را در آب قبل از آخر هفته."

"بودن یادبود آخر هفته و این واقعیت است که ما شروع به کار سه هفته دیر به معنی وجود دارد هیچ شانسی این اتفاق خواهد افتاد" Dowker اضافه شده است. "خوب ما پرسنل دفتر توضیح داده شده بود این مرد و او پاسخ داد: 'من به فرماندار این تفاوت؟'"

Whitmer گفت شوهرش فکر سخن گفتن می خنده—هر چند او اذعان می کند او را پیدا کند آن را خنده دار, زمانی که او در مورد آن شنیده "از آنجا که من می دانستم که چگونه این امر می تواند درک."

"او حسرت آن را," او گفت:. "من آرزو می کنم آن را نمی خواهد اتفاق افتاده اند. و این واقعا همه ما در مورد آن می گویند."

یک NorthShore حوض کارمند گفت: Daily Beast این شرکت نمی تواند اظهار نظر در مورد پست ها و یا منجر به بحث و گفت ما بسیار شلوغ است."

Whitmer که ذکر شده به عنوان امکان پذیر است معاون نامزد ریاست جمهوری کشیده شده ستایش, تمسخر و تحقیر و تهدید به پاسخ او به این بیماری همه گیر کوروناویروس—با رئیس جمهور تهمت singling کردن "که کاری از میشیگان" برای انتقاد.

هفته گذشته او لغو برخی از محدودیت های مسافرتی در همه شمالی پایین تر میشیگان و فوقانی شبه جزیره از جمله گذشتن از منطقه شهر است که 25 مایل از خانه تعطیلات خود را و قایق, اما او همچنین هشدار داد مردم به "فکر می کنم طولانی و سخت" قبل از هجوم آوردند وجود دارد.

جمهوری خواهان شد و سریع به نقطه است.

"آیا من می گویم نه به عنوان من نمی ایم" لورا کاکس صندلی میشیگان حزب جمهوری خواه. "یک مقام دولتی نباید شما را معاف از قوانین خود را—و یا به شما عطا ترجیحی درمان است."

جمهوری خواه کمیته ملی صندلی Ronna McDaniel, که او نیز اتفاق می افتد به از میشیگان افزود: "حزب دموکرات گرچن Whitmer مجبور است همه ما در میشیگان به رعایت او سخت گیرانه اقامت در خانه سفارش دهید. اما ظاهرا آن صدق نمی کند به خود او ، نفاق و حیرت انگیز است."

ایالات متحده سنسور. مارشا بلکبرن (R-TN) و روحانی (R-AR) نیز chimed در با بلکبرن خواستار Whitmer یک "سوسیالیست فرماندار" و پنبه quipping: "این همان است که فرماندار ممنوع فروش باغ در دانه است."

پرسید: در این جلسه که آیا خانواده اش سفر کرده بود به او گفته شوهرش در حال صرف یک یا دو شب در شمال ملک به انجام برخی از raking. "او وجود دارد. ما همه شمع به ماشین برای لذت بردن از ما خانه دوم," او گفت:.

Whitmer همچنین صحبت در مورد آنچه که خانواده اش را تحمل کرده است در طول آتشین تظاهرات خواستار پایان دادن به مستند. او گفت: مردان با سلاح های خودکار دیده می شود می تواند از پنجره خانه خود و دخترش را دیده اند "مثل مادر خود آویزان از طناب دار در تمثال."

اما او گفت: او نمی خواهد لغو محدودیت اگر آن را به مخاطره می اندازد بهداشت عمومی.

"من قصد ندارم به اذیت می شود به نادیده گرفتن علم و محاسبات سیاسی" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب