استخر بادی فروش است. یکی برای حیاط خود را قبل از گرما غیر قابل تحمل می شود

باز از شهر استخر است که هنوز هم هفته دور اگر آن را در همه اتفاق می افتد. این ایده از رفتن به ساحل به شنا شامل

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

باز از شهر استخر است که هنوز هم هفته دور اگر آن را در همه اتفاق می افتد. این ایده از رفتن به ساحل به شنا شامل قدم زدن به مطمئن شوید که شما می توانید بنشینید و شش فوت دور از همه. پس چه بهترین چیز بعدی? به جای رفتن همه و از داشتن یک استخر ساخته شده در حیاط خلوت شما, شاید شما باید به جای سرمایه گذاری در یک استخر بادی به جای. من صرف یک تابستان را در دوست پسر من سقف عرشه نشسته در یک استخر بادی بود که با یک شلنگ باغ و که من اضافه شده یک شناور کلر تلگراف به نگه داشتن آب تمیز. این برجسته از تابستان من قادر به خیس خوردن در آب سرد در آفتاب نوشیدنی کوکتل و فقط استراحت. استخر های بادی این روزها باید گزینه های بسیاری از لوازم جانبی به اندازه ها و الگوهای. شما می توانید یک استخر بادی است که به نظر می رسد به خوبی به عنوان هر استخر در زمین فوق. شما فقط باید برای حفظ آن کمی بیشتر است.

استخر ما تصمیم گرفتیم در کامل بود برای دو بزرگسال حدود هشت پا و چهار پا گسترده است. استخر فروش از همه جا, اما وجود دارد بسیاری از گزینه های مختلف در دسترس است. آنها می آیند در همه اشکال و اندازه از جمله برخی Instagram-شایسته آنهایی که بیش از حد. در اینجا چند که در حال حاضر در انبار:

سمور استخر بادی

Intex کریستال آبی استخر بادی, 45 x 10"

Intex 66-اینچ دور بادی, هوای آزاد, کودکان و نوجوانان, هندوانه, استخر

FUNBOY مینی استخر بادی

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از macy's, خارج شده, Nordstrom Rack, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب