سامورایی از Gintama شکستن به پادشاه از مبارزان آلستار در Netmarble جدید همکاری

جهان Netmarble را پادشاه از مبارزان آلستار در حال تبدیل شدن به حتی بیشتر پر جنب و جوش و خنده دار به عنوان یک ج

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

جهان Netmarble را پادشاه از مبارزان آلستار در حال تبدیل شدن به حتی بیشتر پر جنب و جوش و خنده دار به عنوان یک جدید همکاری های مشهور جهان مانگا و انیمه سری Gintama به ارمغان می آورد 10 شخصیت های جدید از جمله قهرمان اصلی Gintoki, از حق رای دادن به این بازی است. متقاطع اجرا خواهد شد از هم اکنون تا ماه اوت 13.
 
جدید شخصیت های برجسته در آخرین همکاری شامل Gintoki, Kagura, Kondou, Watching, Hijikata, Takasugi, Katsura, الیزابت, Kamui و سفید Yaksha Gintoki Sakata! این شخصیت همراه با خود همراه نبرد کارت را می توان به دست آورد و ویژگی های اضافی از جمله جدید آوازه از طریق Gintama همکاری.
 
به عنوان بخشی از این به روز رسانی چندین بازی در حوادث مضمون پس از این سری در حال حاضر نیز باز برای بازیکنان برای تکمیل و کسب پاداش. به خصوص Gintama حضور و غیاب رویداد و Kagura فوق العاده ماموریت ارائه الیزابت و Kagura ترین شخصیت های نمادین از Gintama در دسترس هستند و بسیاری از دیگر وقایع همکاری ادامه دارد تا اوت 10 و 13.
 
علاوه بر این دیگر در بازی حوادث برگزار شد به مناسبت 2nd anniversary پادشاه از مبارزان آلستار راه اندازی. از تاریخ 28 ژوئیه تا اوت 26, 2nd سالگرد حضور حتیt نیز برگزار می شود. از طریق این 21 روز, رویداد, بازیکنان می توانید کسب درآمد تا 50 نبرد کارت احضار بلیط و 1 فاس جنگنده به عنوان پاداش.
 
پادشاه از مبارزان آلستار دارای سرعت گام مبارزه با عمل به عنوان بازیکنان نبرد از طریق امواج از دشمنان و کارفرمایان غول پیکر و رقیب جنگنده تیم است. هیجان زوج با برش لبه گرافیک, رنگ های جسورانه و رعد و برق سریع انیمیشن. در این بازی تمام ویژگی های از KOF کلاسیک مبارزان از سال 94 تا چهاردهم با بیش از 130 مبارزان در دسترس برای جمع آوری همراه با بیشتر برای آمدن با وقایع فصلی همکاری با محبوب IP مانند TEKKEN 7 و اضافی به روز رسانی محتوا برای بازیکنان برای لذت بردن از.
 
پادشاه از مبارزان آلستار در دسترس است برای دانلود در Google Play و App Store در بیش از 175 کشور جهان و همراه با پشتیبانی از زبان انگلیسی تایوانی, اندونزی, تایلندی, اسپانیایی, ایتالیایی, فرانسوی, پرتغالی, روسی و آلمانی زبان است.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت پادشاه از مبارزان آلستار's سایت. لطفا دنبال پادشاه از مبارزان آلستار در Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, اختلاف, ق و در فروم Netmarble.com.

©HIDEAKI SORACHI/SHUEISHA, TV TOKYO, DENTSU, BNP, ANIPLEX
©SNK شرکت همه حقوق محفوظ است.
©Netmarble Corp. و Netmarble Neo, Inc. تمام حقوق محفوظ است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب