دیوان عالی کشور را آرام کمپین به سرکوب رای

در حالی که توجه متمرکز بر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن مالیات دیوان عالی کشور محافظه کار اکثریت زیادی را ص

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

در حالی که توجه متمرکز بر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن مالیات دیوان عالی کشور محافظه کار اکثریت زیادی را صرف این جلسه بی سر و صدا chipping دور در توانایی دموکرات بازیگران برگه های رای در ماه نوامبر.

روشن شده است پس از دیوان عالی کشور به معنای واقعی کلمه دست ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش در سال 2000—بر اساس یک تصمیم پس shoddily و صداقت استدلال که دادگاه اعلام کرد خود را حاکم بود که نمی توان با اتکا در آینده—که قضات محافظه کار هستند و نه بالا با استفاده از قدرت خود را به شیب و یا حتی تصمیم گیری در انتخابات است. در واقع این اتفاق می افتد در حال حاضر.

به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن مداوم مطالب در برابر رای گیری از طریق پست نشان دادن مانع و حتی محرومیت دموکراتیک رای حیاتی برای ایران را به طور فزاینده ای ناچیز به امید حفظ کاخ سفید و همچنین کنترل سنا و بسیاری از قانونگذاران ایالتی در ماه نوامبر. و این دادگاه است که chipping دور در رای گیری حقوق از جان رابرتز' ورود وجود دارد به عنوان رئیس دادگستری در سال 2005 تا به سرعت تلاش خود را در این سال فقط در زمان برای مغلوب ساختن پیشی جستن انتخابات را پیشنهاد داد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن