ویتنام ارتباطات سازمان با موفقیت اعزام اولین بار در جهان هوش مصنوعی مبتنی بر تلویزیون دیجیتال RF تست کامل سیستم اتوماسیون

Rohde & Schwarz با موفقیت نصب یک هوش مصنوعی مبتنی بر RF تست سیستم دیجیتال تلویزیون انطباق آزمون در ویتنام

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

Rohde & Schwarz با موفقیت نصب یک هوش مصنوعی مبتنی بر RF تست سیستم دیجیتال تلویزیون انطباق آزمون در ویتنام است. ترکیبی از R&S BTC پخش مرکز آزمون و RFSpark RF اتوماسیون انداخته پر ظرفیت R&S BTC را قادر می سازد تست آزمایشگاه و تلویزیون/STB تولید کنندگان برای انجام تطابق آزمون در مقرون به صرفه ترین شیوه است. موفق به استقرار در ویتنام مقامات مخابرات (VNTA) نتیجه Rohde & Schwarz همکاری نزدیک با محلی جامع سیستم جرقه سیستم.

"پس از Rohde & Schwarz و VNTA راه اندازی اولین گیرنده تلویزیون دیجیتال انطباق آزمایشگاه تست در هانوی در سال 2015 ما شده اند به طور فعال درگیر در توسعه جدید تست سیستم برای QCVN.63 انطباق آزمون در ویتنام گفت:" اریک لی مدیر منطقه ای برای Rohde & Schwarz در سنگاپور است. "با تشکر از توسعه های اخیر در بینایی کامپیوتر (CV) فن آوری و تجزیه و تحلیل داده ها در پردازش تصاویر, ما قادر به همکاری با جرقه سیستم را به این هوش مصنوعی مبتنی بر RF تست سیستم تست آزمایشگاه و تلویزیون/STB تولید کنندگان در ویتنام است."

"R&S BTC, ترکیب منحصر به فرد از ویژگی های برجسته و ویژگی های مدولار و انعطاف پذیر طراحی باعث می شود آن را یک بازی کامل با RFSpark AutoTester برای دیدار با مشتری مورد نیاز سخت" اضافه شده جیا Xiaohui مدیر کل از سیستم جرقه. RFSpark AutoTester کیفیت تصویر موتور می تواند رسیدن به دقت کمتر از 0.1 dB انحراف در برابر انسان تستر برای اکثر DVB-T2 موارد آزمون. علاوه بر این, اتوماسیون بازده نتیجه سازگار در هنگام انجام تکرار آزمون.

تست RF اتوماسیون در حال حاضر پشتیبانی از طیف وسیعی از منطقه و کشور تست و مشخصات مانند Nordig D-کتاب قرمز چین DTMB آسه آن سطح کشور مشخصات و با اثبات پوشش در توسعه آینده در تست استاندارد.

متشکل از R&S BTC و RFSpark AutoTester کامل سیستم را فراهم می کند دو حالت های کاری: یک اتوماسیون کامل با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده تصویری موتور و نیمه اتوماسیون است که ترکیبی از ابزار پیکربندی خودکار و انسان تستر ذهنی تصمیم گیری است. تحت اتوماسیون کامل این مدت برای یک دور کامل تست را می توان کاهش می یابد تا 75% در هنگام کار 24/7 به طور مداوم.

Rohde & Schwarz

Rohde & Schwarz تامین کنندگان پیشرو از راه حل های در زمینه تست و اندازه گیری و پخش و رسانه های هوافضا | دفاع | امنیت و شبکه و سایبر. این گروه با فناوری نوآورانه ارتباطات و اطلاعات و محصولات امنیتی کمک به صنعت و دولت مشتریان اطمینان از امن و جهان متصل. در 30 ژوئن 2019, Rohde & Schwarz تا به حال در مورد 12,100 کارکنان. گروه مستقل به دست آورد درآمد خالص یورو 2.14 میلیارد دلار در 2018/2019 سال مالی (تیر ماه ژوئن). دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ آلمان و شرکت های تابعه در بیش از 70 کشور جهان با هاب منطقه ای در آسیا و آمریکا.

R&S® یک علامت تجاری ثبت شده از Rohde & Schwarz GmbH & Co.کیلوگرم است.

در مورد ویتنام مقامات مخابرات (VNTA)

در ویتنام مقامات مخابرات تاسیس شد از طریق ادغام دو سازمان در وزارت اطلاعات و ارتباطات – وزارت ارتباطات و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و کنترل کیفیت. VNTA تمرکز بر نظارت بر اجرای تعهدات مخابرات اپراتورهای مخابراتی و ارائه دهندگان خدمات; تنظیم ارتباطات زیرساخت, اتصال, ارتباطات, تعرفه, ارتقاء و کیفیت خدمات; تخصیص مخابرات اعداد; برخورد با اختلافات حل و فصل مسائل مربوط به ارتباطات راه دور در میان اپراتورهای مخابراتی و ارائه دهندگان خدمات. آن را نیز تنظیم ارتباطات از راه دور مبتنی بر بازار بر اساس مکانیزم به سوی سوسیالیسم گرایش به ترویج رقابت عادلانه برای تقویت رقابت اپراتورهای مخابراتی و ارائه دهندگان خدمات برای ارائه متنوع پهنای باند مخابراتی خدمات با کیفیت بالاتر و هزینه پایین تر و به موازات حفظ و ارائه ارتباطات از راه دور جهانی خدمات در سراسر کشور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن