"آنها در زمان شوهرم': شش دهه از صمیمیت به پایان رسید با دو تشخیص

ثانیهقبل از اینکه عشق بود در زمان COVID-19.عشق که roused آنیتا توماس به عنوان اگر توسط معجزه از اعماق پیشرفته

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

ثانیهقبل از اینکه عشق بود در زمان COVID-19.

عشق که roused آنیتا توماس به عنوان اگر توسط معجزه از اعماق پیشرفته بیماری آلزایمر به راحتی شوهرش از 61 سال او به عنوان قربانی این ویروس.

عشق است که به راحتی ممکن است در همه. او تا به حال دریافت آخرین مراسم دو بار به عنوان 4 سال مبارزه با دیفتری و پنومونی در یک انبار شراب-تبدیل-بمب پناهگاه در زمان جنگ آلمان است.

دوست دارم که زمانی شروع شد که او و بیل توماس بودند ، او در یک دبیرستان majorette که مشغول به کار در نیمه راه این luncheonette را باز کرد و پس از مهاجرت به نورثپورت لانگ آیلند در سال 1949. او را گاهی اوقات می تواند فرستاده شده به ناهار گوشت در Betcher را قصاب فروشگاه که در آن لایحه کار کرده است. آنها تبادل نگاهها در پایان روز به او نورد میدوی جلوی حفاظ و او در زمان مراقبت از Betcher سطل زباله.

عشق است که شکوفا شده پس از یکی از دوستان خود پرسید: او خواهر بزرگتر و پدر و مادر او گفت: تنها در صورتی آنیتا می رود بیش از حد. پیتر آمد و آن را یک دو تاریخ نیز خود را برای اولین بار.

عشقی که منجر به ازدواج در سال 1959. آنها خریداری یک خانه در شهر خود در سال 1965 بود و سه فرزند: کاترین سپس پیتر و سپس اریک هر دو سال از هم جدا.

عاشق که شد تنها قوی تر پس از مرگ 8 ساله اریک در یک تصادف در جاده در طول یک خانواده در تعطیلات تابستانی در کانادا در سال 1974. ده-سال-پیتر از دست داده و هر دو پا خود را در زیر زانو و راه رفتن را آموخت دوباره در Craig توانبخشی بیمارستان در کلرادو در زمان به عضویت پنجم-کلاس.

"از دست دادن جوانترین فرزند عمیقا زخمی آنیتا و بیل در سراسر زندگی خود را تکان داد و ایمان خود را برای یک زمان اما به اعتبار خود آنها هرگز اجازه دهید آن را نشان می دهد" پیتر را به یاد داشته باشید. "آنیتا همیشه مثبت ترین فرد در این اتاق با بیل ثابت قدم در کنار او. چه به راحتی می تواند رانده اند را جدا آورده و آنها را به هم نزدیک تر از همیشه."

آنیتا تدریس دستور زبان مدرسه ویژه آموزش و پرورش است. لایحه تدریس علوم و بهداشت در مدرسه تبدیل شدن سر از معلم اتحادیه.

در لایحه دوست داشتم به تمایل چمن باغ و استخر و همچنین منابع مالی نگه داشتن آن را در نظم کامل در دفترچه متعادل به پنی. آنیتا پر خانه با گیتار-نواختن و آواز خواندن. آنها استقبال دوستان برای وعده های غذایی به یاد ماندنی.

"آنیتا انجام طبخ و بیکر" پیتر به یاد می آورد. "همیشه در خانه او غذاهای بودند با الهام از او و مادرش آلمانی دستور العمل از جمله بهترین کیک سیب—Apfel Kuchen—همیشه است."

آنها هر دو جاگر و اعضای هیات موسس از نورثپورت جاده دونده. آنیتا زد 26, ماراتن, از جمله یکی در شهر نیویورک است.

لایحه صمیم قلب او را حمایت موسسه خیریه کار می کنند. او نام افتخاری باشگاه روتاری زمانی که او بود به نام Rotaria از سال است. او پیوست یک برنامه به نام "Soles4Soles" که جمع آوری شده با استفاده از کفش برای اهدا به مردم فقیر در کشورهای در حال توسعه. لایحه تن به تن و در آنها رفت و از جمع آوری 500 جفت در سال اول به بیش از 21,000 جفت در سال 2018 است.

"بسیاری در نورثپورت اشاره به آنیتا به عنوان 'کفش بانو'" پیتر گزارش شده است. "بیل و آنیتا هم باز خانه خود را در طول سال میزبان کودکان و والدین آنها از هائیتی که سفر به شهر نیویورک تحت اهدا عمل جراحی قلب."

آنها آرزو همان نعمت عشق برای پیتر و کاترین زمانی که هر یک از آنها ازدواج کرده بود و فرزندان خود را. لایحه مشخص شده 55 سال با آنیتا با تعجب او را با یک سفر به جنوب اقیانوس آرام.

اما پس از آن در اواخر 70s, آنیتا شروع به رنج می برند از یک فرم تهاجمی از Alzhimer بیماری.

عشق را دیدم لایحه پیوستن به او هنگامی که او را به جایی که او تا به حال به حرکت به Bristal مرکز کمک زندگی می کنند در نورثپورت،. او دیگر نمی تواند صحبت می کنند در جملات. چشم او را با روشنایی ضعیف تابیدن با یک اندیشه است که می تواند از دست داده و قبل از آن کلمات است.

"شما می خواهم او را با داشتن یک ایده" پیتر گفت. "اما پس از آن خواهد بود از بین رفته اند. او نمی تواند هر چیزی را گرفتن."

اما بیل و آنیتا هنوز هم صرف هر شب در تخت خواب است. آنیتا را به مرکز حافظه واحد در طول روز. لایحه خواهد سر به خانه خود که در آن او نگه داشته و همه چیز را به عنوان منظم به عنوان همیشه. او در زمان بازگشت به همراهی خود به خود یک خوابه واحد در تاسیسات.

"پدر من خواهد آمد او را انتخاب کنید تا در پایان روز و تمام شد و" پیتر گفت. "پس از آن مستند."

به عنوان همه گیر شد افزایش تهدید در اواسط ماه مارس 82 ساله و 80 ساله آنیتا بودند محدود به خود واحد است. پدر کاترین, 58, زندگی در این نزدیکی هست, اما او می تواند دیگر مراجعه کنید. بهترین او می تواند انجام دهد این بود که موج از پارکینگ خود را به طبقه سوم پنجره و تماس های متعدد بار در روز در FaceTime.

حبس بود به وضوح داشتن یک اثر در لایحه. کاترین شد نگران زمانی که او موفق به باز کردن چشم خود را در شروع یک تماس. او پرسید: اگر او خواب بود. او ساخته شده یک ناگهانی درخواست که او ضررى به پیتر.

"او گفت:" شما به من از اینجا و یا من مرده قبل از آخر هفته'" پیتر 56 بعد از آن گزارش شده است.

"او گفت: "شما به من از او و یا من مرده قبل از آخر هفته."

Peter Thomas

پیتر مراقبت های بهداشتی وکیل در واشنگتن دی سی به نام تسهیلات زندگی کمک.

"من پرسید:" چگونه بسیاری از مردم در واقع از درگذشت این چیزی که در خود تسهیلات?'" او به یاد می آورد. "او نوع hemmed و hawed و گفت:" نه.' من گفت: "نه? شما رو به شوخی من. چگونه شما نه به من گفتن این کار؟'"

در آوریل 23, کاترین کردم پدر و مادر خود را از تسهیلات و پیتر پیوست و آنها را در خانه. آنیتا آزمایش منفی برای COVID-19 اما لایحه آزمایش مثبت است. او به سرعت رفت و از بیمار به مریض تر اما حاضر به رفتن به بیمارستان است.

"او همیشه پیش بینی این شاعرانه مرگ در خانه اش احاطه شده توسط خود کودکان لیز کردن به جهان بعدی گوش دادن به موتزارت" پیت گزارش شده است.

پیت و کاترین سعی بارها و بارها به خانه مراقبت های بهداشتی. مردم به توافق می آیند اما پیتر ارقام آنها باید شده اند می ترسم توسط COVID-19 در خانه.

"آنها توافق کردند در اوایل روز و در مورد آن فکر و تصمیم به آمدن" پیتر گفت.

"ما بر خود ما" کاترین گفت.

پیتر و کاترین را خود تعیین بهترین به عنوان ویروس اقدام به انجام آن شیطانی بدترین.

پس از آن آمد یک ظاهری معجزه عشق در زمان COVID-19. آنیتا ناگهان ذهنی در حال حاضر به عنوان او تا به حال شده است در یک سال است.

"او صحبت جملات کامل. او بسیار با محبت او میگفت پدر من مانند 15 بار در روز چقدر او را دوست داشتم نگه داشتن دست خود را و تخمگذار در کنار او" پیتر به یاد می آورد.

پیتر و کاترین متوجه شدم هیچ راهی برای توضیح اجتماعی فاصله به مادر خود در این شرایط است. و آنها در مورد به جلو و او را دور.

در یک نقطه, آنیتا نشسته در تخت.

"او خواهر من در چشم راست است که او تا به حال در یک سال و گفت: "من برنامه ریزی شده از این طریق'" پیتر گزارش شده است.

"او خواهر من در چشم راست است که او تا به حال در یک سال و گفت: "من برنامه ریزی شده در این راه است.""

Peter Thomas

پس از شش روز پیتر و کاترین تصمیم گرفت که زمان را به حرکت پدر خود را به یک آسایشگاه. آنیتا البته آمد با او.

آن شب 135 مردم پیوست و در زوم نماز شب زنده داری.

لایحه تنظیم شده در سهولت با علم به این که کاترین به حال مرتب برای مرگ یک درخواست در مورد خانه.

"او می خواست عرشه قدرت شسته," Katherine به یاد می آورد.

لایحه درگذشت زیر است 1. آنیتا صحبت یک جمله کامل.

"او گفت:" آنها در زمان شوهرم,'" پیتر به یاد می آورد.

او به او داده بود مطلق شگفت آور و تمام.

"او همه چیز او تا به حال در هفته گذشته" پیتر به یاد. "او با او بود که حمایت و عشق. و به عنوان به زودی به عنوان من پدر و گذشت او رفت و مستقیما در سراشیبی."

او افزود: "او می دانست که رسوب او را مرگ."

آنیتا آزمایش مثبت و درگذشت شش روز بعد در 7 مه تا کنون که بدون خروج از آسایشگاه. این ویروس بود که بی رحمانه به او به عنوان آن را به حال شده است به بیل.

"برای افرادی که واقعا ضربه این وحشتناک مرگ" پیتر گفت: "این دردناک است و وحشتناک. آن نه تنها راه شما می خواهید برای رفتن است."

او اضافه کرد: "پدر و مادر من سزاوار نیست که."

اما عشق خود را تا به حال ساخته شده آنها را از همه بیشتر محبوب در این شهر است. صد اتومبیل های led توسط یک پلیس موتور سیکلت مشروط پیوست صفوف که در زمان و محل تشییع جنازه نورد گذشته هر دو خانه دوران کودکی خود را به عنوان به خوبی به عنوان زمانی میدوی luncheonette در حال حاضر یک فروشگاه شیرین و یک قصاب در حال حاضر یک گلفروش. این مسیر نیز شامل خانه خود را به عرشه تازه قدرت شسته شوند. شهر را آتش ایستاده بود در خارج از ایستگاه اتش نشانی در ادای احترام به یک زن و شوهر بودند و از همه مهم تر افتخار در میان این همه گیر.

"آنها در حال ستایش که ما سوار توسط" پیتر گفت.

صفوف به پایان رسید در نورثپورت روستایی گورستان. تنها نوازنده نشسته اجتماعی فاصله از قبر و بازی, موسیقی کلاسیک مانند لایحه پیش بینی کرده بود برای پایان خود را. این زن و شوهر به خاک سپرده شد با اریک.

"آنها همه با هم در حال حاضر" پیتر گفت.

پیتر و کاترین بازگشت به دوران کودکی خود را که در آن آنها را به قرنطینه. هر دو آزمایش مثبت بود و تقریبا بازیافت در روز چهارشنبه. پیتر تا به حال تنها برخی از sniffles. او تنها آرزوی پدر و مادر خود را به حال شده است به عنوان خوش شانس.

"آنها مردم خوب" پیتر گفت. "ما در حال نشستن در اینجا گم شده و آنها در حال حاضر."

او مانده شگفت زده عشق آنها شاهد در طول آن روزهای آخر در زمان COVID-19. او تعجب اگر مادر خود را واقعا تا به حال به نحوی برنامه ریزی شده آن است.

"آن را مانند یک رمان" پیتر گفت. "این باور نکردنی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب