JETTA با موفقیت ارائه می دهد ورود به سطح فردی تحرک در چین

JETTA فولکس واگن را زیر نام تجاری در چین همچنان به خوبی دریافت گزینه برای خریداران در چین به دنبال یک ماشین خو

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

JETTA فولکس واگن را زیر نام تجاری در چین همچنان به خوبی دریافت گزینه برای خریداران در چین به دنبال یک ماشین خود را برای اولین بار. در آوریل JETTA تحویل 13,500 خودرو به مشتریان است. این برابر است با حدود یک درصد از بزرگترین بازار خودرو توسعه امکان پذیر ساخته شده توسط یکی از بهترین نام تجاری شروع می شود در تاریخ چین است. FromJanuary آوریل در اطراف 38,000 از نام تجاری ماشین فروخته شد.

با توجه به تاثیر Covid-19 میل شخصی مالکیت خودرو رو به افزایش بوده است در چین با مشتریان در حال حاضر با انگیزه تر از همیشه برای جلوگیری از شلوغ عمومی یا مشترک حمل و نقل. JETTA مدل طیف وسیعی از جمله یک سدان و دو Suv ها است که به مشتریان این فرصت را برای ورود به دنیای فردی تحرک و تبدیل شدن به بخشی از فولکس واگن ،

پس از آن ورود به بازار در ماه سپتامبر سال 2019 JETTA شتاب گرفته است. در اطراف 81,000 JETTA ماشین های تحویل داده شده به مشتریان. در سال 2020 اولین سال کامل از فروش نام تجاری ادامه خواهد داد به افزایش گروه فولکس واگن چین سهم بازار. با وجود این تاثیر منفی از Covid-19 آنفلوآنزای مرغی در چین, بازار خودرو JETTA نتایج در چهار ماه اول سال جاری نشان می دهد تنها یک رکود از 12 درصد در مقایسه با زمانی که به چهار ماه از ورود به بازار در ماه سپتامبر تا دسامبر 2019. بنابراین در حالی که به طور کلی بازار کاهش 30 درصد از ژانویه تا آوریل سال 2020 JETTA سهم بازار را به دست آورد.

چین خودرو تراکم سه برابر کمتر از آلمان از این رو فضا برای رشد در چین به خصوص در ورود به سطح بخش که به تنهایی نشان دهنده یک سوم از کل بازار است. در میان مشتریان در این بخش حدود 80 درصد خریداران بار اول JETTA اصلی گروه هدف است. نام تجاری را به مشتریان واقع در شهرستانها در حال ظهور.

JETTA را شروع موفق در بازار شده است بیشتر تقویت شده با معرفی نام تجاری VS7 SUV مدل در ماه مارس راه اندازی. این مدل را در بازار راه اندازی شد و به جهانی آنلاین, با این رویداد جذب 10 میلیون بیننده. این VS71 کامل JETTA خط به بالا از سه خودرو که همچنین ویژگی های VS51 SUV و VA31 سدان.

این JETTA با نام تجاری بسته فاصله بین ورود به سطح و حجم بخش که در آن فولکس واگن با نام تجاری منجر میشه. برای اولین بار در فولکس واگن, تاریخ, تک مدل رفته تبدیل به یک نام تجاری خود را با خود اختصاصی مدل خانواده است. JETTA قرار است به طور مستقل در بازار اما با تشخیص نزدیکی به جهان از فولکس واگن است. Jetta موفقیت است بر اساس فولکس واگن DNA: کیفیت و ایمنی و ارزش حفظ و نگهداری و پاک کردن زبان طراحی. تمام مدل های تولید شده توسط فاو-فولکس واگن در یک دولت از هنر کارخانه در چنگدو همکاری نزدیک با فاو-VW مرکزی hub در شهر چانگچون.
 

1 این JETTA مدل های نام تجاری برای فروش در اروپا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن