این ارگونومیک کتاب ایستاده به من کمک کرد بهینه سازی بهره وری من

گذار از کار در یک دفتر کار سنتی به کار من میز آشپزخانه بود و گرفتن تلفات در ذهن من و بدن من. من در برخورد با گ

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

گذار از کار در یک دفتر کار سنتی به کار من میز آشپزخانه بود و گرفتن تلفات در ذهن من و بدن من. من در برخورد با گردن تیره و تار شانه و پایانی بهره وری. در یکی از شبانه گوگل غواصی عمیق, من در سراسر مفهوم ارگونومی. من آموخته ارگونومی است که اساسا در مورد طراحی محل کار به درستی جا کارگر. با بهینه سازی ارگونومی در کنار خود کارگر می شود سازنده تر است.

با الهام از تحقیقات من من در زمان اولین گام در بهینه سازی ارگونومی از "دفتر" خرید ارگونومیک کتاب ایستاده از SYITCUN. پس از چند ماه استفاده روزانه من در حال حاضر کامل مؤمن در قدرت جادویی از ارگونومی. من درد و درد به شدت کاهش یافته اند در حالی که من بهره وری بهتر از همیشه است. اغلب من با استفاده از کتاب پایه برای نگه داشتن صفحه نمایش کامپیوتر در سطح چشم. این را نگه می دارد من از slouching به جلو و خودم تبدیل به کوهان دار نوتردام. من آموخته اند که راه سخت است که نگه داشتن گردن من در چنین بی دست و پا, موقعیت غیر طبیعی است که یک بلیط یک طرفه به درد شهر. همچنین کتاب ایستاده است ساخته شده از آلومینیوم محکم نگه می دارد که من لپ تاپ گران قیمت, امن, بنابراین من هرگز به نگرانی در مورد آن ریزد.

به عنوان یک نویسنده من اغلب نیاز به مرجع دیگر مواد در حالی که من نوع. پیگیری از کامپیوتر من به عنوان به خوبی به عنوان یک کتاب یک کابوس است, به ویژه هنگامی که شما در حال برخورد با یک لجبازی کتاب است که نمی تواند به نظر می رسد باز بماند ، با کتاب ایستاده, من می توانم تمرکز بر گرفتن کار انجام می شود و نه نگران از دست دادن من صفحه.

این کتاب ایستادن نیست فقط یک کار در خانه ضروری است برای من. به آرامی اما مطمئنا آن را در بر داشت راه خود را به وقت آزاد من. برای مثال یکی از چیزهای مورد علاقه من به انجام است که به حق به عنوان خوانده شده قبل از خواب. خواندن در بستر من قرار می دهد در عین حال یکی دیگر از دست و پا و اغلب دردناک و موقعیت. من در سمت چپ با گردن درد از فر کردن موقعیت و درد مچ از برگزاری یک کتاب برای مدت طولانی.

من تصمیم گرفتم سعی کنید از ارگونومیک کتاب ایستادن در آن من زندگی من بهترین زندگی است. آن زاویه قابل تنظیم است پس از آن آسان است برای نشستن به یک موقعیت راحت, آرامش و من به عنوان خوانده شده جدیدترین رمان رمز و راز درد. من نیز از آن استفاده می شود در آشپزخانه برای نگهداری سنگین آشپزی در حالی که من پخته. دیگر من آشپزی تحت پوشش را در آرد و روغن های گیاهی.

تغییرات کوچک را به یک تفاوت بزرگ. برای برخی از مردم یک تغییر کوچک ممکن است در نظر گرفتن یک پیاده روی کوتاه در هر روز. من تغییر کوچک بود و با توجه به شانس ارگونومیک کتاب ایستاده از آمازون. بدون توجه به جایی که من در خانه من قادر به راه راحت تر از من خواهد بود بدون آن.

اگر شما در حال مبارزه از طریق کار از خانه انتقال مثل من بود و من به شدت توصیه این کتاب ایستادن برای خودتان. این نیز بزرگ برای, نوجوانی, نانوا و یا هر کسی که می توانید با استفاده از یک دست اضافی. شما می توانید افزایش بهره وری خود را در حالی که اولویت خود را مراقبت از خود است که برنده اگر شما از من بپرسید.

SYITCUN قابل تنظیم کتاب پایه

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن