بایدن می گوید او می خواهد به بازی در تگزاس است. وب سایت خود را می سازد آن را غیر ممکن است.

جو بایدن مبارزات انتخاباتی می گوید که می خواهد به تلنگر تگزاس. برای انجام این کار آنها قرار داده اند اسمی آگهی

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

جو بایدن مبارزات انتخاباتی می گوید که می خواهد به تلنگر تگزاس.

برای انجام این کار آنها قرار داده اند اسمی آگهی پول به دولت و عمومی با تاکید بر اهمیت آن است. اما از طریق این هفته اصلی خود, دیجیتال, سازماندهی ابزار برای گرفتن داوطلبان هماهنگ وجود دارد که مانع چه بود chalked به عنوان هر یک از ویژگی های اشتباه و یا یک کار عملیاتی در حال پیشرفت است.

جستجو برای کمپین تحریم حوادث از طریق بایدن آنلاین سازماندهی صفحه در عمده مناطق مانند هوستون سن آنتونیو و دالاس, El Paso, Plano, کورپس کریستی و Lubbock همه آمدند تا خالی این هفته با برخی از نتایج هدایت افراد به مجازی حوادث در نزدیکی متحده, Arkansas.

این مسئله به وجود آمد بین بایدن کمپین و تگزاس از حزب دموکرات که به اصطلاح "بسیج" داشبوردشخص ثالث آنلاین ابزار جستجو استفاده شده توسط بایدن کمپینباید به دولت گفت. در حالی که وجود دارد و مجازی رویدادهای برنامه ریزی شده توسط تگزاس حزب دموکرات در بسیاری از شهرستانها عمده آنها نبودند قابل مشاهده از طریق بایدن مبارزات انتخاباتی, داشبورد, تنها در دولت حزب,صفحه

توسط پنجشنبه بعد از ظهر—پس از Daily Beast سوالات مطرح شده به دولت و مبارزات انتخاباتی در مورد جستجوهای آینده با هیچ نتایج—انتخاب وقایع بود شروع به نظر می رسد در زیر برخی از شهرستانها. اما بسیاری از شهرستانها ادامه داد: به هیچ زمان و یا رویدادهای آینده حتی در هنگام چک کردن در مرورگرهای مختلف و با های مختلف کاربران.

به طور کلی عدم وجود اطلاعات در حوادث به طور بالقوه می تواند صدمه دیده در این کمپین تلاش را در داوطلبان در یکی از هدف خود را تلنگر متحده است. کسانی که به امید دریافت درگیر در بایدن کمپین تگزاس عملیات قادر به انجام این کار از طریق وب سایت خود را—یک مانع است که آشکار نیست که به دنبال حوادث در دیگر هدف ایالات آریزونا و فلوریدا گرجستان است.

یک بایدن کمپین رسمی گفت که "بسیج یکپارچه سازی است که هنوز هم در حال وقوع در مکان های خاصی مانند تگزاس اما سازماندهی رویدادهای ذکر شده در زیر [تگزاس از حزب دموکرات] هنوز هم بسیار ما سازماندهی رویدادها" و این که "در نهایت این حوادث را به جمعیت ما در بسیج [سایت] همچنین."

یک سخنگوی تگزاس Democrartic حزب همچنین عنوان اهمیت این موضوع گفت که این حزب شد و با دیدن شور و شوق قوی.

"ما در حال انجام بسیاری" گفت: Abhi رحمان تگزاس حزب دموکرات ارتباطات مدیر. "...و ما در حال گرفتن مقدار زیادی از حضور در تمام این بیش از حد. ما نگران نیستید که در مورد."

هفتمe امکان تبدیل تگزاس آبی در انتخابات عمومی برگزار کرده است جذابیت خاصی در میان دموکرات ها که دیدم سابق, El Paso, Rep. Beto o'rourke آمده tantalizingly نزدیک به unseating بهداشت ، تد کروز (R-TX) در سال 2018 است. کسانی که دموکرات ها در حال حاضر در انتظار بایدن به انتخاب کنید تا جایی که o'rourke ترک کردن حتی با رقیب سابق خود بینی است که دولت "خواهد بود رقابتی در انتخابات ریاست جمهوری."

"تگزاس رقابتی خواهد بود در [این] در انتخابات ریاست جمهوری" کروز گفت: به گروهی از خبرنگاران در AF1 روز چهارشنبه با توجه به خبری بلومبرگ. "من فکر می کنم رئیس جمهور را برنده تگزاس" گفت: قبل از تصدیق کرد که "سخت چپ عصبانی است."

تبلیغاتی و برهم اطراف بایدن حوادث می تواند پیچیده و در حال حاضر نبرد دشوار او چهره در تبدیل تگزاس آبی. آن را نیز می تواند یکی دیگر از سیگنال که کمپین تمرکز بر دولت است تا حد زیادی تشریفاتی.

"احساس من این است که بایدن در مبارزات انتخاباتی هنوز به واقعا متعهد به تگزاس به عنوان یک هدف" گفت: Keir موری دموکراتیک استراتژیست مستقر در هوستون. "آن را بزرگ و گران و لازم نیست را به نفع خود. که گفت:, آن را شایسته پیروزی. شاید آنها در حال گرفتن صبر کنید و ببینید روش؟"

این بایدن کمپین رسمی با اشاره به مناطق مختلف که در آن آنها باور دارند که آنها به پیشرفت های قابل توجهی در دولت مانند برگزاری "متعدد باز مطبوعات مجازی حوادث متمرکز در تگزاس" با عملیاتی در ماه های اخیر از جمله با o'rourke. بایدن همسر جیل بایدن با عنوان اخیر رویداد مجازی برای تگزاس در خانه بهداشت و درمان و در هفته گذشته کمپین راه اندازی اولین انتخابات عمومی و تبلیغات در دولت است.

در میان دموکرات ها در تگزاس این امید وجود دارد که بایدن با تمرکز بیشتر در زمان و منابع وجود دارد. با 38 آرا تگزاس ارائه می دهد یک بیمه نامه از انواع است که می تواند کمک به افزایش مسیر او به سوی پیروزی اگر او می افتد در کشورهای دیگر.

"اگر او می خواهد برای برنده شدن در تگزاس او را برای رفتن به سرمایه گذاری در تگزاس" گیلبرتو هینجسا صندلی از تگزاس از حزب دموکرات گفت: روزانه وحش. "او باید برای نشان دادن پولی, حضور, در شرایط, تبلیغات دیجیتال تبلیغات و کمک های مالی برای سازمان به گسترش آنچه که ما در حال انجام است. آن را هنوز هم یک مسابقه است."

عموم این کمپین تاکید این دولت اهمیت است. در یک انتخابات نقشه استراتژی مشترک با خبرنگاران در مارس ارشد کمپین مقامات ذکر شده تنها سه کشور بودند به دنبال "گسترش" در ماه نوامبر نسبت به مسیر 270 نمایندگان: تگزاس و آریزونا و گرجستان است. کمپین منطق را به نمایشنامه برای کسانی متحده بود "بر اساس سال 2018 روند" مقامات گفت: در زمان جلسه.

اما داده های اخیر در پول منتقل شده از کمیته ملی حزب دموکرات بایدن پیروزی صندوق و بایدن برای رئیس جمهور زمینه با کمیسیون انتخابات فدرال نشان می دهد که کشورهای دیگر هستند که به شدت بیشتر از هدفمند تگزاس.

DNC داده است $802,743 به حزب دموکرات آریزونا در حالی که بایدن پیروزی صندوق کمک $10,000. در گرجستان, DNC صرف $553,097 با بایدن پیروزی صندوق به $5,000. در فلوریدا که در آن دموکرات ها را تماشا بی نظمی در اطراف کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه آشکار شدن قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت انصراف از برنامه ریزی رویداد DNC صرف نزدیک به 2 میلیون دلار در حالی که بایدن پیروزی صندوق کمک $10,000 به دولت دموکرات کمیته اجرایی.

تگزاس نشان می دهد که کوچکتر سرمایه گذاری از آریزونا و فلوریدا, اما کمی بالاتر از گرجستان است که در ابعاد بسیار کوچکتر. بایدن برای رئیس جمهور به $2,500 بایدن پیروزی صندوق کمک $5,000 و DNC سون در $576,663 با توجه به اطلاعات ثبت شده با FEC.

(DNC نیز ارائه دهندگان اطلاعات به آریزونا و فلوریدا و جورجیا و تگزاس به ارزش $340,802, FEC سوابق نشان می دهد).

هینجسا بالاترین رتبه حزب دموکرات رسمی در تگزاس گفت که او دریافت کرده است یک وعده از بایدن مبارزات انتخاباتی خواهد شد که آنها در حال گسترش فیزیکی خود را سازمانی حضور در آینده نزدیک از جمله اضافه کردن یک دولت مدیر و معاون و مشاوران ارشد. اما در حال حاضر حزب ملی کمیته از جمله DNC دموکرات کنگره کمیته کمپین و سناتوری دموکرات کمیته کمپین در حال انجام بسیاری از بلند کردن اجسام سنگین به عنوان بخشی از یک "هماهنگ کمپین" برای پایین رای گیری مسابقه.

"در حال حاضر وجود دارد یک تعهد جدی توسط حزب ملی در تگزاس" هینجسا گفت. "هیچ سوال وجود دارد که آن را کاهش می دهد میزان سرمایه گذاری که بایدن کمپین را باید در تگزاس که در مقایسه با کشورهای دیگر که در آن شما را دیده اند که تعهد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن