Barnes & Noble را انتخاب می کند اما _tenor را بکشد از ستاره به ماه اوت سال 2020 ملی کتاب انتخاب باشگاه

Barnes & Noble, Inc., بزرگترین خرده فروشی کتاب فروش, اعلام کشش از ستاره توسط Emma _tenor به عنوان اوت سال

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

Barnes & Noble, Inc., بزرگترین خرده فروشی کتاب فروش, اعلام کشش از ستاره توسط Emma _tenor به عنوان اوت سال 2020 انتخاب برای Barnes & Noble باشگاه کتاب ماهانه باشگاه کتاب طراحی شده برای خوانندگان در سراسر کشور به بحث و قانع کننده ترین کتاب. Barnes & Noble فروش ویژه منحصر به فرد باشگاه کتاب نسخه از جلو و از ستاره ها و همچنین میزبانی وب رایگان زنده رویداد مجازی در B&N Facebook صفحه با اما _tenor در سه شنبه, 8 سپتامبر در 7pm East Coast زمان. مشتریان می توانند خرید نسخه منحصر به فرد در فروشگاه و یا آنلاین در BN.com.

"کشش از ستاره است به طور غیر منتظره به موقع رمان آوردن خوانندگان به بخش زنان و زایمان از دوبلین بیمارستان طول سال 1918 اسپانیایی پاندمی آنفلوانزا گفت:" جکی De Leo, معاون رئیس جمهور, کتابفروشی بارنز و شریف. "این یک داستان از جنگ, مرگ, تولد, خانواده صدمات و استقلال را ترک خواهد کرد که ما کتاب باشگاه خوانندگان که مایل به بحث در مورد آن. ما امیدواریم که هر کس قادر به پیوستن به ما برای رویداد مجازی در ماه سپتامبر به بحث در مورد."

در حالی که Barnes & Noble نمی تواند نگه داشتن آن معمول ماهانه باشگاه کتاب meetup در فروشگاه برای خوانندگان به بحث در مورد کتاب, کتاب فروش است و مشتریان تشویق به تعامل با این مهم و گیج رمان در رسانه های اجتماعی و عضویت جدید B&N Book Club Facebook گروه و همچنین از طریق ویژه مجازی باشگاه کتاب رویداد یک ماه پس از انتشار.

"من خوشحال هستم برای کشش از ستاره ها به انتخاب به عنوان ماه اوت انتخاب کنید برای Barnes & Noble باشگاه کتاب" گفت: اما _tenor. "من امیدوارم که هر کس قادر به پیوستن به این رویداد مجازی در 8 سپتامبر.

این رویداد مجازی با اما _tenor در 8 سپتامبر خواهد بود میزبانی در Barnes & Noble را در Facebook صفحه. قبل از رویداد مجازی, مشتریان همچنین می توانید در بحث و گفتگو در راحتی خود را در B&N Book Club Facebook گروه و در رسانه های اجتماعی از طریق هشتگ #BNBookClub.

قبلی Barnes & Noble باشگاه کتاب انتخاب شده اند شامل: زن اجبار توسط مگ Wolitzer, کاملا نکته قابل توجه توسط هنک سبز, آخرین Romantics توسط تارا Conklin, جزیره, دریا زنان توسط لیزا ببینید از دست داد گل سرخ توسط مارتا هال کلی خانم همه چیز توسط Jennifer Weiner, نیکل پسران توسط Colson وایتهد داخلی توسط Téa Obreht, این پارازیت توسط Margaret Atwood, عزیز ادوارد ان ها توسط ناپولیتانو, و محو نیمی توسط بریت بنت.

در مورد Barnes & Noble

Barnes & Noble, Inc. بزرگترین خرده فروشی کتاب فروش در ایالات متحده و پیشرو خرده فروش از محتوای رسانه های دیجیتال و محصولات آموزشی. این شرکت در عمل 627 Barnes & Noble کتابفروشی ها در 50 ایالت و همچنین به عنوان گوشه دیجیتال کسب و کار و یکی از وب سایت برتر تجارت الکترونیکی سایت BN.com (www.bn.com). اطلاعات کلی در Barnes & Noble, Inc. می توان در وب سایت شرکت این شرکت در www.barnesandnobleinc.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن