هزاران نفر از مهاجران مرگ عبور آفریقا: سازمان ملل متحد

زمین راه در سراسر آفریقا در میان کشنده ترین برای مهاجران یک گزارش جدید از سوی سازمان ملل متحد نشان داد. بسیاری

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

زمین راه در سراسر آفریقا در میان کشنده ترین برای مهاجران یک گزارش جدید از سوی سازمان ملل متحد نشان داد. بسیاری از خشونت مردم است در دست دولت و مقامات محلی است.

هزاران نفر از مهاجران اند و از "افراطی" سوء استفاده را تجربه کرده در حالی که عبور از صحرای آفریقا با توجه به سازمان ملل متحد. یک گزارش منتشر شده روز شنبه تخمین می زند که 72 نفر در ماه هلاک تراورس قاره زمین راه.

یک گزارش با عنوان "در این سفر هیچ یک از مراقبت اگر شما زندگی می کنند و یا می میرند" از آژانس پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) و دانمارک پناهنده شورای مخلوط مهاجرت مرکز (MMC) ارائه "غیر قابل بیان خشونت و رفتارهای غیر انسانی" مهاجران عبور از طریق کشورهای آفریقایی در دست قاچاقچیان, قاچاقچیان, شبه نظامیان و برخی از دولت های بازیگران.

حداقل 1,750 نفر ساخت سفر در سراسر آفریقا در سال 2018 و 2019 در این گزارش گفت: به طور متوسط بیش از دو مرگ و میر در روز است. رقم واقعی احتمالا بسیار بالاتر نویسندگان نوشت.

ادامه مطلب: لیبی معاون نخست وزیر می گوید DW جنگ منطقه: "ما هیچ برده داری"

عبور از آفریقا توسط زمین "یکی از کشنده ترین راه برای پناهندگان و مهاجران در جهان" در این گزارش به این نتیجه رسیدند.

نزدیک به یک سوم از افرادی که فوت کرده بود اقدام به عبور از صحرای بزرگ آفریقا و در حالی که دیگران در درگذشت جنگ زده لیبی و یا در حالی که عبور از طریق درگیری در جمهوری آفریقای مرکزی و یا مالی.

گزارش اسناد "قتل و خشونت گسترده از وحشیانه ترین طبیعت مرتکب در برابر جان مردم در حال فرار از جنگ و خشونت و آزار و اذیت" پناهندگان سازمان ملل متحد رئیس فیلیپو Grandi در بیانیه ای گفت.

مقامات مسئول بسیاری از خشونت

در این گزارش که نگهبانان مرزی پلیس و سربازان بودند و مسئول تقریبا نیمی از تمام موارد خشونت فیزیکی علیه مهاجران.

داده ها بر اساس حدود 16,000 مصاحبه نشان داد که نیروهای امنیتی و پلیس نظامی, مهاجرت افسران و نگهبانان مرزی بودند پشت 47 درصد از موارد خشونت فیزیکی گزارش شده توسط مهاجران سفر در سراسر آفریقا در مقایسه با 29 درصد از موارد متعهد توسط قاچاقچیان.

مرز تعطیلی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس می تواند به افزایش خطر این سفر حتی بیشتر این گزارش گفت: به عنوان قاچاقچیان انسان در حال تحت فشار قرار دادند و سعی کنید ریسک روش برای جلوگیری از گرفتار شدن.

نویسندگان به نام برای کار بیشتر برای افزایش حمایت از مردم در حال حرکت در سراسر آفریقا و همچنین ارائه بهتر قانونی جایگزین برای سفر خود را.

"رهبری قوی و هماهنگ عمل مورد نیاز متحده در منطقه با حمایت از جامعه بین المللی برای پایان دادن به این cruelties محافظت از قربانیان و تحت تعقیب قرار دادن جنایتکاران مسئول" Grandi گفت.

kp/rt (خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن