سه تایید مواد مخدر می تواند محدود کردن COVID-19 تکثیر ویروس

سه دارو است که در حال حاضر مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و یا دیگر سازمان های بین المللی می تواند

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

سه دارو است که در حال حاضر مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و یا دیگر سازمان های بین المللی می تواند بلوک تولید رمان کروناویروس که باعث COVID-19 در سلول های انسانی با توجه به محاسباتی و دارویی مطالعات انجام شده توسط UT Southwestern دانشمندان است.

این یافته های منتشر شده در یک preprint سرور شناخته شده به عنوان ChemRxiv در مارس 14 قبل از بررسی دقیق ساخت در دیگر تحقیقات اخیر توسط همان تیم را به سرعت پیدا کردن امیدوار کننده در برابر این عوامل اغلب جدی بیماری تنفسی.

COVID-19 ناشی از SARS-CoV-2 virus در حال حاضر آلوده بیش از 4 میلیون نفر و کشته شدن بیش از 300 ، 000 در سراسر جهان از آن پدید آمده در دسامبر 2019. دانشمندان در سراسر جهان باید با تمرکز تلاش های خود را در کشف پتانسیل واکسن و درمان برای پیشگیری و درمان این بیماری است. برای مثال مطالعات اخیر پیشنهاد کرده اند که ضد ویروسی داروی remdesivir نشان می دهد برخی از وعده کاهش شدت بیماری در COVID-19 بيمار. اما تا کنون محققان دریافته اند هیچ درمان یا پیشگیری با پاک کردن شواهد بالینی به نفع سراسر جمعیت زیادی.

توسعه دارویی جدید می تواند ماه حتی با تصویب سریع, با توجه به مطالعه رهبران Hesham سدک, M. D., Ph. D.) استاد طب داخلی, زیست شناسی مولکولی و بیوفیزیک; John W. Schoggins دکتری استادیار میکروبیولوژی و محمود احمد, Ph. D., استاد طب داخلی. بنابراین UTSW محققان در حال آزمایش مواد مخدر است که در حال حاضر تایید شده توسط FDA و یا دیگر سازمان های بین المللی به دیدن اگر آنها می تواند حمله این ویروس.

به تازگی سدک و همکارانش یک مطالعه منتشر شده در همان قبل از مطبوعات و سرور است که با استفاده از مدل سازی کامپیوتری به صفحه نمایش هزاران مورد تایید FDA داروهای توانایی خود را به جا به اتصال جیب SARS-CoV-2 اصلی پروتئاز آنزیم که این ویروس استفاده می کند به ریز ریز کردن تا رشته های بلند از پروتئین های ویروسی.

"هر قطعه فردی توابع است که واقعا مهم است به این ویروس به زنده ماندن و تکثیر" توضیح می دهد که Schoggins که کار بر عفونت های ویروسی و تکرار. "اگر پروتئاز کار نمی کند به دلیل آن مسدود شده توسط یکی دیگر از عامل ویروس توابع دیگر سقوط از هم جدا."

موفق بسیاری از داروهای ضد ویروسی مانند کسانی که مبارزه با HIV و هپاتیت C هستند بازدارنده های پروتئاز او می افزاید.

در مطالعه جدید سدک و همکاران خود را دوباره با استفاده از مدل سازی کامپیوتری برای انجام یک هدف بیشتر صفحه نمایش از تصویب مواد مخدر با تمرکز بر توانایی خود را برای اتصال یا در بخش مرکزی پروتئاز اتصال جیب یا بخشی از ترمینال اتصال جیب و/یا به covalently اتصال در این مناطق – یک نوع تداخل شیمیایی که منجر به غیر قابل برگشت و انسداد پروتئین است.

"حتی اگر این دارو همراه کردن جیب" سدک می گوید: "یک کووالانسی بازدارنده برای همیشه لطفا برای تغییر جیب ویژگی که باعث می شود آن را سخت تر برای آنزیم به انجام کار خود را."

با استفاده از این روش, تیم شناسایی چهار وعده نامزدها: آتوواکوان مواد مخدر که قبلا مورد استفاده در درمان مالاریا است که در حال حاضر مورد استفاده در درمان توکسوپلاسموز babesiosis و Pneumocystic پنومونی; مبندازول دارویی است که استفاده می شود به درمان های مختلف انگلی عفونت worm; ouabain به طور طبیعی ترکیبی است که به عنوان یک فلش سم در آفریقا و دیگر مصوب در ایالات متحده استفاده می شود اما در دیگر نقاط جهان برای درمان نارسایی قلب و dronedarone مواد مخدر استفاده می شود به حفظ ریتم قلب.

در عرض چند هفته Schoggins و همکارانش تبدیل بخشی از فضای آزمایشگاهی به مواد مخدر غربالگری مرکز مجهز به با خیال راحت رسیدگی به SARS-CoV-2. محققان برای اولین بار آلوده یک خط از پستانداران غیرانسان سلول ها به طور سنتی مورد استفاده برای مطالعه ویروس ها با SARS-CoV-2 و سپس درمان آنها را با راه حل های با غلظت های مختلف از این داروها. بعد آنها انجام آزمون برای تعیین مقدار ویروس در این سلول ها به ببینید که چگونه به خوبی SARS-CoV-2 تکرار شد.

اگر چه dronedarone به سرعت نشان داد اثرات سمی در این سلول ها سه تن دیگر ترکیبات موثر ریشه تکثیر ویروس در دوزهای مشابه و یا به طور قابل توجهی پایین تر از آنچه در حال حاضر مورد استفاده بالینی درمان بیماری های دیگر. این اثر برگزار می شود درست زمانی که داروهای مورد آزمایش قرار گرفتند در آلوده سلول های انسانی اگر چه مبندازول اثرات نبودند به عنوان قوی در انسان همراه خط.

از این سه آتوواکوان منحصر به فرد امیدوار کننده سدک می گوید. این دارو پیش بینی شده است به covalently متصل به پروتئاز اتصال جیب می کند به طوری که در یک دوز پایین تر از درمان غلظت در حال حاضر استفاده می شود قبلا گزارش شده ضد ویروسی فعالیت در برابر دیگر RNA ویروس ها و طولانی و تاسیس تاریخ برای درمان دیگر بیماری های عفونی که بر ریه ها.

این تیم قصد دارد برای ادامه تحصیل این دارو در مدل های حیوانی از COVID-19 برای دیدن اگر آن را می تواند به طور موثر مبارزه با این بیماری است. علاوه بر این بالینی مدل سدک می افزاید: او و همکارانش برنامه ریزی برای آزمون آتوواکوان در انسان در آزمایش های بالینی به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

دیگر UTSW محققان که کمک به این مطالعه شامل Ayman B. Farag پینگ وانگ یان N. پسران, Jennifer L. Eitson, Maikke B. Ohlson, Wenchun فن و Matthew B. McDougal.

سدک دارای J. فرد Schoellkopf جونیور صندلی در قلب و عروق. Schoggins یک نانسی Cain and Jeffrey A. مارکوس محقق در پژوهش های پزشکی, به افتخار دکتر بیل S. tv padma.

در مورد UT Southwestern Medical Center

UT Southwestern یکی از برتر دانشگاهی و مراکز درمانی کشور ادغام پیشگام تحقیقات پزشکی با استثنایی مراقبت های بالینی و آموزش و پرورش. موسسه علمی دریافت شش جایزه نوبل و شامل 22 نفر از اعضای آکادمی ملی علوم و 17 نفر از اعضای آکادمی ملی پزشکی و 14 Howard Hughes Medical Institute محققان. تمام وقت دانشکده بیش از 2500 مسئول پیشگامانه پیشرفت های پزشکی و متعهد به ترجمه علم محور تحقیقات به سرعت به درمان بالینی است. UT Southwestern پزشکان ارائه مراقبت در حدود 80 تخصص به بیش از 105 ، 000 بستری بیماران تقریبا 370,000 اورژانس موارد و نظارت بر حدود 3 میلیون سرپایی بازدیدکننده در سال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن