Tina Fey مشکلات با مسابقه گسترش فراتر از '30 راک' Blackface

Throughout حرفه ای, تینا فی, تا به حال جذاب رابطه با مسابقه به عنوان یک منبع کمدی. از دختران متوسط به Unbreaka

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

Throughout حرفه ای, تینا فی, تا به حال جذاب رابطه با مسابقه به عنوان یک منبع کمدی. از دختران متوسط به Unbreakable Kimmy Schmidt, که شنبه شب زنده آلوم کار اغلب انگشتان یک خط بین satirizing کلیشه های نژادی و به سادگی تکثیر آنها. و 30 Rockاو طولانی ترین در حال اجرا کار و مسلما او قابل تشخیص است کاملا مورد مطالعه—مملو نژادی استعارههای و بله کمتر از چهار قسمت است که عبارتند از: استفاده از blackface.

و یا حداقل آن را شامل آن چیزهایی است. روز سه شنبه در Fey درخواست Hulu و سیستم عامل های دیگر حمل نشان می دهد توافق برای حذف این قسمت حاوی blackface از کتابخانه های خود را. قسمت دیگر خواهد بود برای خرید در دسترس در iTunes یا Google Play و همزمان دوباره اجرا می شود و از سری دیگر نمی خواهد آنها را شامل هر دو. بنابراین به غیر از کسانی که به خرید نشان می دهد جعبه مجموعه تعداد کمی از مردم خواهد شد به احتمال زیاد دیدن این اقساط دوباره.

در نامه ای به دست آمده توسط کرکس, فی قاب این حرکت به عنوان یک تلاش برای محافظت از بینندگان از تجربه دردناک از تماشای این قسمت. اما فی نیز صرف سال نادیده گرفتن رد و صاف کردن مسخره کردن انتقادات از نوشتن خود را هنگامی که آن را به مسابقه. از بین بردن این قسمت ممکن است صرفه جویی در برخی از بینندگان توهین آمیز تجربه اما به راحتی برای Fey آن را نیز می تواند خفه کردن یک مکالمه است که به صورت دوره ای بوجود آمده در مورد او شناخته شده ترین سری. با توجه به این که متن و جمله بندی Fey نامه این حرکت کمتر احساس مانند رشد و بیشتر شبیه یک مانور طراحی شده برای قبضه کردن و جلوگیری از ناراحت کننده مکالمه.

"همانطور که ما در تلاش برای انجام این کار و انجام بهتر در رابطه با مسابقه در امریکا اعتقاد ما بر این است که این قسمت های بازیگران در مسابقه-تغییر آرایش بهترین های گرفته شده از گردش" فی نوشت. "من درک می کنم در حال حاضر که 'قصد' است نه یک پاس رایگان برای مردم را به استفاده از این تصاویر. من عذر خواهی برای درد آنها ایجاد می شود. رفتن به جلو بدون کمدی-عشق بچه نیاز به تلو تلو خوردن بر اين گرايشات و گزیدگی توسط زشتی خود را. من از NBCUniversal برای ارج نهادن به این درخواست است."

قرار دادن کنار مبتکر تعبیری "مسابقه-تغییر آرایش" فی نیز به نظر می رسد به قاب این قسمت به عنوان نمونه های جدا شده از نژادی ضعف در نشان می دهد. اما واقعا آن را پخته به آن DNA. 30 Rock's دو اولیه شخصیت های سیاه در حال دوئل نژادی استعارههای—تنبل بیش از حد بالا با مرد سیاه, به عنوان نشان داده شده توسط گریز از مرکز تریسی اردن و تحصیل کرده و "well-spoken" جیمز Spurlock شناخته شده به خود را NBC خانواده به عنوان "Toofer" چرا که او در هر دو سیاه و به دانشگاه هاروارد رفت. در زمان نشان می دهد با استفاده از این دوگانگی کاذب به نظر در راه مردان سیاه و سفید دیده می شود توسط سفید مردم و به تصویر کشیده شده در رسانه ها. اما اغلب این کلیشه ها به سادگی استفاده می خندد.

"یکی به تعجب که چرا Fey و پس از لیبرال هنرمندان احساس بسیار راحت انجام مضحک نژادپرستی و بیش از بیش و بیش از دوباره."

که الگوی حاکم Fey کار است. تریسی اردن را انجی (Sherri Shepherd) تماس فی شخصیت, لیز, لیمو, برای, به دنبال یک "لودگی دوست سیاه و سفید" در یک نفس—خود-آگاه اشاره به اشتغال که همان کلیشه—قبل از breezily او گفتن "خب شما یکی رو در حال حاضر دوست دختر!" این یک مورد علاقه شوخی الگوی 30 Rock's: روشن به مخاطبان است که نویسندگان درک مسائل اطراف خاص ورید طنز قبل از "satirizing" آن را در راه است که هرگز کاملا روشن می سازد چه طنز بیانیه است.

در واقع اصلی دفاع lobbed هر کسی که انتقاد از 30 Rock's blackface در گذشته است که در زمینه نمایش روشن ساخته است که آن را درک blackface اشتباه است. هنوز هم یکی به تعجب می کنم چرا Fey و پس از لیبرال هنرمندان احساس بسیار راحت انجام مضحک نژادپرستی و بیش از بیش و بیش از دوباره و یا شاید از همه مهمتر چرا هر یک از آنها فکر آن تازه بود. در هر صورت تظاهر این قسمت هرگز وجود به سختی احساس می کند مانند پاسخ; تر راه حل مناسب و ممکن است به تقلید streamers' choice در سال 2014 به اضافه نمودن یک هشدار و دشمنی نژادپرستانه طنز در قسمت های قدیمی تام و جری—یک راه حل که هر دو اذعان به اشتباه و اجازه می دهد تا مکالمات اطراف مضر استعارههای به ادامه مولد.

در آن بیشتر خود آگاه 30 راک گاهی اوقات احساس مانند یک پنجره به فی ذهن به عنوان او را از طریق برخی از مرکزی آن تناقضات در زمان واقعی است. به عنوان ایسنا ارشد فرهنگ نویسنده Zeba بلای اشاره کرد در سال 2016 یکی از سری ترین خود آگاه لحظات زمانی بود که لیز لیمو مواجه خود را شکست به عنوان یک فمینیست—بعد از این سری مواجه انتقادات خود را با استفاده از شرمندگی طنز و جوک های ساخته شده در هزینه کارگران جنسی. در یک فصل 5 قسمت با عنوان "TGS متنفر زنان" لیز لمون در دفاع از یک طرح که در آن هیلاری کلینتون به عنوان بازی های برگزار شده توسط جین رسمی را Jenna Mulroney هسته انگلستان بود چرا که او در دوره او. لیز تلاش می کند به استدلال می کنند که gambit است "مضحک reappropriation," بلای یادداشت قبل از اذعان است که او را از دست داده و نزد چه تعداد به عنوان طنز دیگر.

وجود دارد چیزی است که باید گفت برای یک نویسنده ای که بخواهد به استفاده از پلت فرم خود را به تعامل با سوال در مورد مسابقه و کمدی. یکی می تواند استدلال می کنند که کثیف سری مانند 30 Rock حداقل بهتر از کمدی است که حفظ نور جو با نادیده گرفتن این واقعیت است که نژادپرستی حتی وجود دارد. اما پس از 30 Rock, Fey پاسخ به انتقادات—هر دو بر روی صفحه نمایش و خاموش شده اند کمتر درونگرا. و این جایی است که مشکل واقعی نهفته است.

Fey جدید سریال Unbreakable Kimmy Schmidt, است هر بیت به عنوان خنده دار به 30 راک بود اما به همان اندازه ناقص است. سری به موفقیت خود را وقتی که می آید به پرداختن نژاد—مانند فصل 1 داستان است که در آن Tituss بورگس را خودشیفتگی بازیگر شخصیت تیتوس Andromedon متوجه می شود او را تحت درمان بهتر در حالی که لباس به عنوان یک گرگینه از زمانی که او سرگردان خیابان های نیویورک به عنوان یک مرد سیاه و سفید. اما در آن فصل دوم این مجموعه نیز نشان داد که رسمی شخصیت جین سفید بود و در واقع بومی آمریکا است. این فصل نیز شامل یک ویتنامی عشق علاقه برای Kimmy به نام دونگ—در یک طرف مثبت حرکت می کند به عنوان آسیایی نر عشق منافع باقی می ماند نادر در هالیوود بلکه یک ناامیدی به عنوان شخصیت تا حد زیادی کلیشه ای.

"این حرکت کمتر احساس مانند رشد و بیشتر شبیه یک مانور طراحی شده برای قبضه کردن و جلوگیری از ناراحت کننده گفتگو."

وقتی پرسیده شد که در مورد نقد این سریال دریافت کرده بود برای به طور موثر ریخته گری زن برای بازی در یک بومی آمریکایی Fey پاسخ بود بی اعتنا به عنوان بهترین.

"ما یک [Unbreakable Kimmy Schmidt] قسمت و اینترنت در یک گردباد خواستار آن 'نژادپرستانه' اما من هدف جدید است که به توضیح جوک" Fey گفت: Net-a-Porter در سال 2015. "من احساس می کنم مثل ما قرار داده و تلاش بسیار به نوشتن و ساختن همه چیز آنها نیاز به برای خود صحبت می کنند. وجود یک فرهنگ خواستار عذر خواهی و من امید بستن به خارج از آن."

یک سال بعد Unbreakable Kimmy Schmidt پخش یک قسمت که در آن تیتوس نقش یک گیشا در yellowface. به عنوان Vox ارشد فرهنگ خبرنگار الکس آباد-سانتوس با اشاره شنبه دنبال اخبار از blackface قسمت " حذف بسیاری از Fey کار زیاد با کلیشه عنوان "زمینه ای 'شوخی' آباد-سانتوس می نویسد: "این است که آنها بیش از حد جنسی و به دنبال کارت سبز/نمی تواند انگلیسی صحبت می کنند." شاید جای تعجب نیست پس از آن قسمت پیام اساسا آب پز را به یک تماس برای کسانی که شکایت در مورد فرهنگی کوردلی برای جلوگیری از چنین دانه های برف.

همه از این صحبت می کند به Fey را شکنجه ارتباط با اینترنت است. اگر چه Kimmy Schmidt زندگی در Netflix بکشد—یک پلت فرم مبتنی بر وب—Fey شده است که مهمترین آنها بی اعتنا از بحث را که محل آنلاین. برخی از که البته موجه است; Fey, مانند, معروف ترین افراد به خصوص زنان مواجه شده است و بیشتر از سهم عادلانه از زشتی از آنلاین عضو شورای نظارت مدت. اما اکثر آوازی انتقادات در مورد Fey کار اغلب می آید از طرفداران که آیا آن 30 راک یا Kimmy Schmidt. و با تمرکز بر پیش فرض مبهم از راه رسانه های اجتماعی اتحاد دموکراتیک که به نقد هنر همه ما مصرف می کند.

در سال 2016 با این حال Fey را به طور جدی تعامل با یک آنلاین انتقاد: این دیوانگی است که به وجود آمد و پس از او به نظر می رسد در جمعه شب زنده بینندگان برای جلوگیری از اعتراض سفید-supremacists که تا به حال فرود در Charlottesville, Virginia. در زمان حاضر منتقدان با اشاره به امتیاز مورد نیاز برای شستن دست یکی از این تظاهرات و شراب خواری در کیک به جای. و در این مورد فی بستری آنها حق داشتند.

در مصاحبه با دیوید لترمن Fey گفت: "من احساس مانند یک ژیمناست که مانند یک جامد روال و او را شکست مچ پا در فرود."

فی گفت: نبود نیت خود را به مردم بگویید و نه اعتراض. "اگر من می توانم قرار دادن یک جمله به عقب دیجیتالی من می گویند به مردم, 'مبارزه با آنها را در هر راه به جز راه است که آنها می خواهند "اما من نمی نویسم که در آن زمان" او گفت:. "من آن را نوشتم و دو روز بعد بود که من از قدم زدن در خانه من و این طبیعت SNL."

به عنوان دو بحث طرح Fey بستری او نمی خواهم به را عمومی عذر خواهی اما تاکید کرد که در این مورد گوش دادن به انتقاد و نمی خواهد متوقف کردن تلاش برای انجام بهتر: "شما باید یک ورزشکار در مورد آن" فی گفت. من من را شکست مچ پا در فرود... من دوباره امتحان کنید."

فی را صعود در صنعت سرگرمی قابل توجه است و نباید از عنوان. او ایجاد کرده است چند بی وقفه کردنی فرهنگی احساس و از همه مهمتر به عنوان NPR لیندا هلمز اشاره کرد در سال 2013 و بلای تکرار در قطعه واقع شده است به رسمیت شناخته شده به عنوان مغز در پشت آنها. که تمایز هلمز یادداشت را تحت تاثیر قرار است فرصت ها و بحث های اطراف سازندگان مانند چلسی هندلر, Mindy Kaling و Lena Dunham, همه آنها به رسمیت شناخته شده نه تنها به عنوان نوازندگان اما به عنوان سازندگان.

اما فضا به دوباره سعی کنید باقی می ماند یک امتیاز همه هنرمندان دریافت خواهید کرد. فی را صعود در صنعت سرگرمی است که باقی می ماند یک چشمه از زن ستیزی مهم است. اما به همان اندازه مهم است به رسمیت شناختن است که بسیاری از کارهای او از دست رفته است و این علامت در مسابقه. هالیوود فقط به عنوان نژادپرستانه آن را به عنوان misogynistic و خیلی از Fey کار را تایید کرد بسیار کلیشه که حاشیه راندن مردم از رنگ و در بسیاری از موارد جلوگیری از آنها را از رسیدن به قدرت در این صنعت و یا در جای دیگر.

آیا فی می خواهد به آن صورت یا نه میراث بسیار پیچیده تر از چند سوال episodes—و شستشو آنها را از خدمات جریان تغییر نمی دهد که.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن