به بهترین پیتزا از زندگی خود را, شما فقط نیاز به این فر

من شده است در تلاش برای تبدیل حیاط خلوت من به تازگی. آن را به خوبی قادر به گذراندن دوره های طولانی از زمان در

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

من شده است در تلاش برای تبدیل حیاط خلوت من به تازگی. آن را به خوبی قادر به گذراندن دوره های طولانی از زمان در خارج و دور از تلفن و یا کامپیوتر و فقط به لذت بردن از برخی از هوای تازه. اما بهتر است که من گرفته ام به پخت و پز بسیاری از وعده های غذایی وجود دارد, بیش از حد. آن را کباب فصل پس از همه, و بنابراین من upped بازی من. و در حالی که کباب فوق العاده است این تابستان من کار نسبت به تکمیل یکی دیگر از صنایع دستی: ساخت پیتزا.

اگر شما ساخته شده پیتزا خود را, شما می دانید که به طور منظم خود را فر فقط نمی توانید به اندازه کافی داغ و کوره واقعا نمی یا. یک Ooni Koda گاز فر پیتزا اجازه خواهد داد که شما را به رستوران با کیفیت پیتزا در راحتی از حیاط خلوت خود را. این Koda داغ می شود به اندازه کافی برای طبخ در کمتر از 15 دقیقه و می تواند رسیدن به حرارت تا 932 درجه فارنهایت است. در عین حال به جای اینکه بزرگه آجر فر پیتزا, این, کوچک, قابل حمل, پیتزا, فر foldable و می تواند در هر جدول. آن را با ساخته شده سرد-نورد فولاد کربن است که مقاوم در برابر حرارت بالا می آید و با یک سنگ پخت مدیره به ترد پایین خود را zza. پخت و پز کامل leoparded ناپلی پیتزا طول می کشد فقط 60 ثانیه است که مرا شگفت زده می کند هر وقت که آتش آن. اما بهتر است شما می توانید برخی از سبزیجات و ماهی و حتی برخی از استیک در آن وجود دارد بیش از حد. شما حتی می توانید دسر اگر شما می خواهید.

این Koda است که واقعا این بهترین هدیه روز پدر — آن را نگه دارید پدر مشغول و جالبترین ابزار خارج وجود دارد. اما شما فقط ممکن است بخواهید به خرید آن را برای خودتان. هیچ چیز بهتر از خوب, پیتزا, به جز پیتزا خوب شما می توانید خود را.

Ooni Koda گاز فر پیتزا

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب