روحانی گریه می کند, 'خبر جعلی' که 'فاکس و دوستان' به طور مستقیم نقل قول او در برده داری

میزبان فاکس و دوستان منتظر ماند تا لحظات پایانی مصاحبه خود با سناتور. ایسنا-AR) را تا نظرات او در مورد برده دا

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

میزبان فاکس و دوستان منتظر ماند تا لحظات پایانی مصاحبه خود با سناتور. ایسنا-AR) را تا نظرات او در مورد برده داری و نیویورک تایمز' '1619 پروژه بیش از آخر هفته. پنبه با استفاده از فرصت به متهم و آنها را از گسترش "خبر جعلی."

"سناتور تام پنبه شما در چشم طوفان شما می خواهم به در داغ مسائل از جمله 'از 1619 پروژه,'" برایان Kilmeade گفت: به عنوان سناتور لبخند ناشیانه. او سپس به نقل از به طور مستقیم در ظهر از پنبه مصاحبه با آرکانزاس دموکرات گازت.

"ما باید به مطالعه تاریخچه برده داری و آن نقش و تاثیر را در توسعه کشور ما به دلیل در غیر این صورت ما نمی توانند درک کنند که کشور ما" پنبه گفت: در آن مصاحبه است. "به عنوان بنیانگذاران گفت: این شر لازم است که بر اساس آن اتحادیه ساخته شده بود اما این اتحادیه ساخته شده بود در راه به عنوان لینکلن گفت: برای قرار دادن برده داری در این دوره به آن نهایی انقراض است."

بعد از خواندن این نقل قول اجازه همه Kilmeade تا به حال به می گویند بود: "برخی می گویند که حساس است."

"خوب است که جعلی است, اخبار برایان" پنبه جواب داد chuckling خونتان. "این چیزی نیست که من گفتم."

"آنچه من گفتم این است که بسیاری از بنیان گذاران بر این باور بودند که تنها با اتحاد و قانون اساسی می تواند ما را برده داری در مسیر آن نهایی تمایز" سناتور ادامه داد. او روشن نیست که آیا او اعتقاد فاکس و یا روزنامه های محلی در واقع نقل قول نابجا او را در هر نقطه و یا اگر ما فقط تمیز کردن نظرات پس از این واقعیت است.

"از دوره برده داری بد است موسسه" پنبه افزود: "در همه اشکال آن در همه زمان ها در امریکا در گذشته و یا در سراسر جهان امروز است."

به نحوی وجود دارد "اما" در حال آمدن است.

"اما اساسی اخلاقی اصل امریکا است سمت راست وجود دارد در این اعلامیه:" همه انسانها برابر خلق شده اند," او گفت:. "و تاریخچه ی طولانی و گاهی اوقات دشوار مبارزه برای زندگی کردن که به اصل است."

"که سابقه ما باید به آن افتخار کنیم نه رویزیونیسم تاریخی از '1619 پروژه,' است که می خواهد به تلقین امریکا را کودکان و نوجوانان و آموزش آنها را به نفرت از آمریکا" پنبه ادامه داد: به عنوان Kilmeade را شرکت میزبان استیو Doocy می تواند دیده می شود تایپ کردن بر روی تلفن خود را. "به این باور است که امریکا تاسیس شد نه بر آزادی انسان است اما در نژاد پرستی. به فکر می کنم که برده داری بود و نه یک انحراف اما واقعی در قلب آمریکا است."

در پاسخ به پنبه نظرات 'به 1619 پروژه' قدیمی, هانا جونز توییتی بیش از آخر هفته "بنیانگذاران درست یا غلط @TomCottonAR زمانی که آنها به نام برده داری یک "شر لازم است که بر اساس آن اتحادیه ساخته شده بود'? چون در هر صورت شما موافق با ارزیابی خود از برده داری به عنوان لازم و یا شما اعتراف آنها دروغ گفتن و آن را فقط شر و بیشرمی انتخاب است. کدام؟"

پنبه در مصاحبه با فاکس سقوط کوتاه از پاسخ دادن به سوال او.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن