باکره, رسانه های مشتریان اتصال به تلویزیون و تغییر عادات مشاهده در طول مستند

باکره, رسانه های مشتریان صرف 41 دقیقه دیگر هر روز به تماشای تلویزیون در مراحل اولیه مستند - 10% افزایش در تعدا

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399
  • باکره, رسانه های مشتریان صرف 41 دقیقه دیگر هر روز به تماشای تلویزیون در مراحل اولیه مستند - 10% افزایش در تعداد بینندگان تلویزیون
  • در خواست برنامه نویسی و برنامه های در جریان مصرف افزایش نزدیک به یک سوم
  • اخبار کانال های شاهد بزرگترین افزایش بینندگان در طول اوایل مستند با مشتریان تماشای دو برابر اخبار
  • اسکاتلند با تجربه بزرگترین افزایش روزانه مشاهده کانال های خطی در طول مستند

باکره رسانه ها نشان داده است که چگونه Covid-19 منتقل شده ملت را از تلویزیون مشاهده عادات در داده های جدید امروز منتشر شد.

در مراحل اولیه مستند, باکره رسانه ها شاهد 10 درصد افزایش مشتریان, تماشای تلویزیون نسبت به قبل از مستند با هر مشتری تماشای اضافی 41 دقیقه در هر روز به طور متوسط.

روز شنبه 28 مارس بود شلوغ ترین روز برای مشتریان تنظیم به کانال های تلویزیونی و برنامه های با 17 درصد و 42 درصد رشد به ترتيب در مقایسه با هشت قبلی شنبه. 'بزرگ شب در' از بی بی سی بود که بیشترین بازدید رویداد بیش از این مستند ماه.

اخبار موسیقی, کانال های رادیو و شاهد رشد در تقاضا به عنوان مشتریان تنظیم در به ماندن آگاهانه و سرگرم. اشتها به صورت تصویری بر روی تقاضا برنامه ها و برنامه های در جریان نیز افزایش یافته است به طور قابل توجهی با مشتریان صرف 29% دیگر تماشای برنامه ها در یک زمان است که آنها را مناسب با استفاده از باکره تلویزیون.

این بینش جدید می آید پس از باکره رسانه ها نشان داد تاثیر Covid-19 مشتریان پهن باند استفاده می دیدم که یک سوم بیشتر از داده های دانلود شده در طول مستند.

کانال های تلویزیونی محبوب محتوا را نشان می دهد و

رانده شده توسط سرعت در حال تحول وضعیت و روزانه رسانه های جلسات, اخبار کانال های شاهد بزرگترین افزایش محبوبیت در طول مستند.

باکره, رسانه های مشتریان صرف 17 میلیون ساعت بیشتر در هر هفته – 25 دقیقه به طور متوسط هر مشتری در هر روز - تماشای اخبار در اوایل مستند نسبت به قبل از مستند.

با میلیون ها نفر بیشتر مردم در حال کار از خانه, موسیقی, کانال های رادیو و تجربه 50% افزایش در تقاضا به عنوان مشتریان تنظیم در به مورد علاقه خود را بازدید به سرگرم بمانید.

و بارها و بارها و کارائوکه غرفه بسته, باکره, رسانه های مشتریان خود را به نمایش استعداد آواز (خیلی به لذت از همسایگان در سراسر کشور) با استفاده از کلید اختصاصی برنامه کارائوکه که تجربه 124 درصد افزایش در زمان استفاده در طول اوایل مستند.

با اکثریت مدارس بسته در سراسر کشور بینندگان صرف 5 ساعت بیشتر به طور متوسط در طول مارس تماشای تلویزیون پرداخت کانال های کودکان مانند Nickelodeon and Cartoon Network در مقایسه با ماه فوریه ،

به طور کلی پرداخت بچه های کانال های تلویزیون دیدم 19 درصد افزایش مشاهده زمان در اوایل مستند با پنجه گشت Peppa خوک و Fireman Sam اثبات محبوب بینندگان جوان.

وقتی که می آید به محبوب ترین سرگرمی های کلی برنامه ها در طول ماه های آوریل و مه, britain's Got Talent; خیابان تاجگذاری; Gordon, Gino و فرد: آمریکا در سفر و اشیاء عتیقه Roadshow در صدر نمودار.

برنامه های در جریان

محبوبیت برنامه های در جریان نشان داد که هیچ اجازه دهید تا در طول مستند.

مشتریان تبدیل به تقاضا در تلویزیون و پخش برنامه های خود را در droves صرف 29 درصد بیشتر زمان تماشای برنامه های در اوایل مستند از پیش مستند دوره با Netflix تجربه 32 درصد افزایش در برنامه زمان استفاده از طریق باکره پلت فرم تلویزیون در اوایل مستند.

این نرم افزار YouTube نیز دیده 16 درصد بیشتر کاربران و به طور کلی مشاهده زمان افزایش 37%.

بازگشت, فوتبال زنده

پس از بازگشت از Bundlesliga ماه گذشته و در لیگ برتر همراه با دیگر لیگهای سراسر اروپا اخیرا طرفداران فوتبال در حال حاضر به تماشای با 64 درصد افزایش هفتگی بینندگان نسبت به هفته های اخیر.

زمانی که Bundlesliga بازگشت در ماه مه دورتموند را ثابت برابر بایرن مونیخ در شنبه 26 مارس تماشا بود توسط 111% مشتریان بیشتر از قبلی خود را در لیگ برتر ثابت در شنبه 11 نوامبر.

منچستر سیتی در مقابل آرسنال بود که دوم مسابقه زنده لیگ برتر بازگشت در 17 ژوئن شاهد 47 درصد افزایش بینندگان در مقایسه با مربوطه مسابقات تلویزیونی در ماه مارس 2019 و 2018.

در اولین هفته است که در لیگ برتر از سر گرفته و ورزشی نوع تجربه بالاترین بینندگان ارقام در 14 هفته.

کدام مناطق در انگلستان را تماشا ترین خطی تلویزیون ؟

تمام مناطق در سراسر انگلستان مصرف بیشتر خطی تلویزیون در طول مستند با افزایش به طور متوسط 39 دقیقه هر بیننده بعد نسبت به قبل از مستند.

اسکاتلند افزایش روزانه خود را مشاهده کانال های خطی بیشتر از هر منطقه ای در انگلستان با 46 دقیقه دیگر در هر روز. این بود که پس از ایرلند شمالی با 44 دقیقه در هر روز و لندن و جنوب شرق مشترک نقطه دوم با 42 دقیقه اضافی مشاهده زمان در هر روز بود.

باکره, رسانه های مشتریان اتصال به جایزه مستند مطالب

برای کمک به نگه داشتن مشتریان خود را سرگرم و مطلع در طول مستند, باکره رسانه ای ساخته شده و تعدادی از حق بیمه سرگرمی, مستند بچه ها و کانال های آسمان در دسترس بدون هیچ هزینه اضافی.

بیش از یک میلیون نفر از مشتریان که به طور معمول نمی قادر خواهد بود برای دسترسی به این کانال گوش را بیشتر از این فرصت بزرگ در اوایل مستند.

باکره تلویزیون به

با خانواده صرف زمان بیشتری را با هم داخل خانه مبارزه با بیش از تلویزیون از راه دور multiscreen مشاهده ثابت شده است بسیار محبوب با یک سوم مشتریان بیشتر تبدیل به باکره تلویزیون بروید و بر روی تقاضا خدمات در اوایل مستند.

رشد تقاضا برای multiscreen مشاهده ادامه داد: در طول مستند و در حال حاضر زندگی می کنند, ورزش, بازگشت به صفحه نمایش ما, باکره تلویزیون به استفاده از برنامه های زنده تلویزیونی افزایش یافته است 12 درصد افزایش یافت که در مقایسه با ماه آوریل است.

دیوید Bouchier رئیس Digital Entertainment افسر در باکره رسانه ها گفت:

"مستند قطعا شاهد یک جهش در تلویزیون مشاهده در سراسر کشور. آیا نگاهی به آخرین اخبار و یا ابتلا به فیلم های مورد علاقه و یا مجموعه تلویزیونی مشتریان ما شده است چسب را به مجموعه های تلویزیونی در سراسر مستند به ماندن آگاهانه و سرگرم. در کنار ما فوق سریع اتصال ما پشتیبانی مشتریان از طریق این دشوار ماه با ساخت بیش از 50 کانال های در دسترس بدون هیچ هزینه اضافی و راه اندازی جدید به طور کامل یکپارچه برنامه های پس از آن را حتی ساده تر برای مشتریان به پیدا کردن سازمان دیده بان و لذت بردن از فوق العاده تلویزیون و فیلم هر زمان که آنها می خواهند."

یادداشت

  1. پيش از مستند' تعریف شده است به عنوان هفته دو تا 12 (6 Jan 22 مارس) در حالی که "در اوایل مستند' است هفته 13 تا 18 (23 آوریل تا 3 مه). در مورد برخی از ما با مراجعه به مارس در مقابل Feb مقایسه و یا ممکن است در مقابل آوریل برای تلویزیون به;
  2. منبع داده ها: باکره رسانه های داخلی داده است.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب