"احساسات و عقل" در حال حاضر رایگان در آمازون به مدت 5 روز (تا 7/3/2020) -

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار جدیدترین Vecchio جدید کتاب "احساسات و دلیل: فعال کردن قلب خود را به عنوان ق

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار جدیدترین Vecchio جدید کتاب "احساسات و دلیل: فعال کردن قلب خود را به عنوان قطب نما با وجود نفس را دخالت." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در ژوئن 29th.

یادگیری از تروما روانشناس حکمت واقعی مردم به چالش کشیده و با این کار از غلبه بر سختی شدید. یکپارچه سازی بینش خود را به یک تصویر کامل از تجربه انسانی Ernie L. Vecchio نشان می دهد رشد و نمو و درک درستی از چگونه سختی می شود یک فرصت برای اصلاح و رشد و بهبود است. تصدیق نفس انسان است که تنها یک سوم از یک بزرگتر سیستم مردم یاد بگیرند که نه تنها آنچه که مشاهده زندگی خود را, اما چرا و از آن جایی که قصد دارد آنها را به رفتن. مشکل این است که ما در میان گیر زندگی است و زندگی به عنوان در نظر گرفته شده با هر نفس در نظر تداخل. اما خبر خوب وجود دارد یک وحدت هوش درون هر کس که می خواهد چیزی بیش از برای آزادی ما کمال بیان. آوردن تداوم چگونه این گستراند ما یاد بگیرند وجود دارد ده حقایق مطلق بودن انسان است.

این روند آغاز می شود با یک منطقی و معقول مسیر به بلوغ عاطفی – ما چه اتفاقی می افتد ، همه انسان ها موجودات روحانی متولد روانی جهان (فرض اول). شما انسان هستند (فرض دوم). شما در حال psychospiritual. در این زمینه به ایستگاه به آنچه که ما در آغاز بدان معنی است که ما دیگر باید در رحمت غلط نفس است. آنچه در زیر متقابل ارتباط با خود و تمام زندگی. بیش از کاهش افراد به نقاط قوت خود و نقاط ضعف Vecchio پیشنهاد می کند که هر انسان است و امیدوار انتظار برای آینده است. او یادآوری می کند که مسیر رو به جلو همواره به سمت داخل. اغلب به نام جاده کمتر سفر او مردم را فراهم می کند با یک عمل گرا و قابل اعتماد نقشه برای تبدیل شدن به.

او می گوید "برخی گفته اند که زمانی که نفس را دخالت, حذف شده است آن است که شبیه به قادر بودن به در تاریکی را ببینید." ارائه مردم درک روشنی از " انسان احساس وحشت و نگرانی او روشن است که ما می توانند یاد بگیرند برای تبدیل موانع به انگیزه سوخت. با دادن ایستگاه به ما کامل ناوبری توانایی های ما تبدیل به شما به ارمغان می آورد به زندگی در لحظه حال است. ما تبدیل شدن به یک الهام بخش برای هر یک از دیگر به سادگی با راه ما خودمان در جهان است. به معنی دار بودن زندگی بازده زمانی که احساسات و عقل (یک دانشکده آگاهی) تراز وسط قرار دارد. اغلب نادیده گرفته او پیشنهاد وجود دارد در حال تحول و عقل در ما تجارب ذهنی اما ما باید به نوعی از زندگی درونی به تفسیر آنها. تبدیل شدن به یک مطالعه از یک, ما در توسعه رو به رشد و پویا دیدگاه برای عشق عقل (یعنی فلسفه) که به ارمغان می آورد این هوش به سطح. آنچه در زیر یک تمایل طبیعی به پرداخت آن را به جلو. داشتن درک روشنی از گذشته و درک عمیق برای امروز ما توسعه یک دیدگاه خوش بینانه از آینده است. درست صحت است و همزمان با تحقق ادراک و بینش و دوراندیشی یک شکل از چشم انداز است که اثبات مثبت از زندگی زندگی می کردند بیدار.

"احساسات و عقل" توسط موبایل L. Vecchio رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (6/29/2020 – 7/3/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B089TVLZQ5.

"احساسات و عقل" دارای 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم می گویند:

"من دوست دارم که چگونه نویسنده ارائه شده بیمار واقعی داستان برای کمک به توضیح یک موضوع پیچیده. شخصی خود تاریخ دقیق سراسر این کتاب بسیار جذاب موضوع است که منجر به می خواهید به دانستن بیشتر در. قلب کتاب شفقت عمیق نویسنده بیان برای کسانی که در مراقبت از خود است." – E

"آقای Vecchio جزئیات تکامل از قطع ارتباط که ارتباط از دیدگاه یک فرد و به عنوان یک درمانگر. او منور خواننده به تکامل فرایند شفا و تعریف از خود.

در تجربه من به عنوان یک روانشناس من در بر داشت که کسانی هستند که نمی خواهند "خواندن" از ترس (که من خود را ببینید درونی) و کسانی که می خواهند برای به اشتراک گذاری به منظور دریافت شفا و ارتباط قلب و ذهن است. این کتاب فراهم می کند بینش به فرایند ارتباط از قلب به ذهن است. این اطلاعات میباشد, برای, حرفه ای, دانش آموز, و هر کس دیگری است.

در طول یک دوچرخه سواری/پیاده روی سفر در سراسر کشور, آقای Vecchio نوشت که او تا به حال مشکل توقف در پیش بینی آنچه ممکن است پیش رو در اطراف بعدی منحنی در جاده ها است. این کتاب فراهم می کند تحریک از آن سفر و سفر به سوی متصل خود. این یک وجودی قطب نما است که هر یک از ما ممکن است برای خود ما سفر." – K M راس

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

کمک به دیگران به درمان از ضربه شدید جدیدترین Vecchio صرف کار خود را درک و روان انسان و پاسخ به درد و رنج است. پس از از بین بردن نفس تداخل مشتریان خود مقایسه آن با قادر بودن به در تاریکی را ببینید. امروز موبایل ارائه می دهد شواهدی وجود دارد که ما مشترک سفرهای داخلی باید یک موضوع مشترک است. اگر به ارمغان آورد به ما آگاهی این بینش ارائه متن و معنای عمیق تر به انسان. در حالی که او در کتاب روح قصد معرفی غیر محلی حکمت 'روح' به عنوان شاهد این ناظر می تواند در حال حاضر شناخته شده به عنوان امضای ما بیان. او می گوید: "ما فراموش می کنیم که هوش از این ویژگی در دسترس است در همه زمان ها. ما فقط باید برای قرار دادن آنها را در راس زندگی ما است. نیست یک سوال اگر انسان رنج می برند این موضوع چگونه است." فراتر سختی در زندگی خود موبایل می آموزد که صحت و تجانس حیاتی ترکیبی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب