قبیله – با بیش از 50 هتل ها در خط لوله مطابق تشدید توسعه آن شیوه زندگی مارک

مطابق پله تا آن جاه طلبی در زندگی بخش با قبیله به سرعت در حال گسترش midscale نام تجاری است که بیش از انتظارات

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

مطابق پله تا آن جاه طلبی در زندگی بخش با قبیله به سرعت در حال گسترش midscale نام تجاری است که بیش از انتظارات اولیه و برنامه ریزی برای باز کردن بیش از 50 هتل ها در سطح جهانی و... در اروپا به پاریس یا ورشو که در آن هتل ها در حال حاضر امضا شده است و پروژه ها در مکان های یاد جمله برلین و لندن و بروکسل لیسبون و وین در حال حاضر در حال نهایی. بیش از پنج سال آینده با نام تجاری در حال برنامه ریزی برای باز کردن یک در مجموع از 150 هتل در سراسر جهان با هدف نسل جدیدی از مسافران در جستجوی تصفیه شده و در عین حال مقرون به صرفه تجربه است.
 
"مطابق یک رهبر جهانی در شیوه زندگی بخش به لطف 11 مخل برندها از جمله قبیله و آن 50 هتل ها در خط لوله. نام تجاری رفتن از قدرت به قدرت و ادامه آن گسترش بین المللی با توسعه پروژه های متعدد. در خط با این گروه رشد اهداف قبیله تاسیس خود را به عنوان استاندارد جدید در جهان از شیوه زندگی, مهمان نوازی" گفت: Gaurav بوشان ارشد توسعه افسر پرستاران مشاهده نشد.
 
قبیله جایگزین نام تجاری شیوه زندگی است که تکان دادن تا قوانین مهمان نوازی برای تحقق خواسته ها و نیازهای مسافرتی مدرن بدون به خطر انداختن بر پیچیدگی سبک یا اصالت است. قبیله طراحی شده است که منحصر به فرد فضای شهری. این برند با تمرکز بر زمینه های مشترک و guestrooms ایجاد فضاهای چند منظوره است که تشویق به تعامل بین مهمانان در حالی که ارائه آن خانه از خانه احساس.
 
این سال را علامت ورود اولین قبیله هتل ملل اروپا با قبیله پاریس Batignolles ایده آل واقع شده و طراحی شده توسط کمپانی Thierry D'Istria. قبیله Orléans شهر باز خواهد شد در سال 2021 در فرانسه با آن رنگارنگ استخر و سالن پیچیده طراحی شده توسط Desjeux-آهنگ دلای. یک قبیله هتل نیز باز در آمستردام در سال 2021 به عنوان به خوبی به عنوان قبیله Saint-Ouen (پاریس فرانسه). قبیله Warszawa (لهستان) و قبیله منچستر (انگلستان) در حال برنامه ریزی برای 2022.
 
آنتوان Dubois مطابق SVP جهانی استراتژی بازاریابی نظرات "با نام تجاری را نگه می دارد در حال تحول است و ما خوشحال هستیم که برای دیدن آن در شبکه رشد. قبیله بدون شک قدرتمند با نام تجاری شیوه زندگی با پررنگ هویت است که چالش های وضع موجود سنتی هتل ها. مفهوم همه چیز در مورد شهری طراوت و چالاکی و ارائه می دهد در دسترس و شیک فضاهای. هنگام ورود به یک قبیله هتل برای اقامت و یا ناهار خوردن مهمانان می دانند که آنها را بخشی از یک تجربه اصیل در هر کجا که در جهان هستند."
 
زندگی در فضاهای طراحی شده است که ترکیبی مناطق پر از زندگی میدوی بین فضاهای کار و سرگرمی. از انتخاب موسیقی برای انتخاب سرخ محلی و قهوه و هیچ چیز اتفاق می افتد اتفاقی در قبیله. آن طیف وسیعی از گزینه های ناهار خوری متفاوت در طول روز برای اطمینان از آن است که همیشه تازه و معتبر: یک روز کافی شاپ می شود یک نوار کوکتل در شب, با سرویس takeout در طول روز در دسترس ارائه یک منوی ساده و سریع, در خانه, گزینه های.
 
قبیله همکاری با انواع جشن های محلی و طراحان. سبک مدرن تکمیل هنرمندانه طراحی قطعات ایجاد شده توسط هنرمندان در حال ظهور و طراحان – نه تنها بر در و دیوار اما گسترش به انتخاب صندلی مبلمان نرم و روشنایی. هر قطعه دقت انتخاب شده است با آسایش و سبک داشته باشید.

در هر فضای زندگی و برای هر سرویس و تاکید خاص قرار داده شده بر روی کاربر دوستی بدون افت یا آسایش. این گسترش به تمام guestrooms که در ترکیب با کیفیت بالا ملافه و آخرین فن آوری را به یک فضای است که هر دو دنج و استقبال.

در مورد ACCOR

مطابق یک پیشرو در جهان افزوده گروه هتلداری ارائه منحصر به فرد و تجربه معنی دار 5 ، 000 هتل ها و استراحتگاه و خوابگاه در سراسر بیش از 110 کشور جهان است. با بی نظیر مجموعه ای از مارک های از لوکس به اقتصاد Accor ارائه شده است نوازی savoir-faire برای بیش از 50 سال است.

فراتر از تسهیلات مطابق قادر می سازد تا راه های جدید برای زندگی, کار و بازی با غذاها و نوشیدنی ها, شب زنده داری, سلامت و همکاری برندها. به درایو کسب و کار و عملکرد مطابق نمونه کارها کسب و کار شتاب دهنده تقویت مهمان نوازی توزیع عملیات و تجربه است. مهمانان را به یکی از جذاب ترین هتل برنامه های وفاداری.

مطابق عمیقا متعهد به پایدار ایجاد ارزش و نقش فعال در به بازگشت به سیاره خود و جامعه است. سیاره 21 – اقدام به اینجا تلاش برای عمل به صورت "مثبت نوازی" در حالی که مطابق همبستگی وقف صندوق سبب محروم مردم از طریق آموزش های حرفه ای و دسترسی به اشتغال است.

مطابق SA عموم پذيرفته شده در بورس پاریس بورس (کد ISIN: FR0000120404) و در بازار OTC (دارای صدای تیک تیک: ACRFY). برای اطلاعات بیشتر accor.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن