چرا اعتبار بیمه تکمیلی بازنشستگان کم شد؟ فردای اقتصاد

اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از خواسته هایی است که یکسری سال می باشد به زمین مانده اما هیچ رقمی در دارایی

توسط NEWSCENTERALS در 8 آذر 1401
اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از خواسته هایی است که یکسری سال می باشد به زمین مانده اما هیچ رقمی در دارایی سال 99 برای همسان سازی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در لحاظ گرفته نشده است و همچنان همسان سازی در حد وعده وعیدها می باشد کلیه تشکل های بازنشستگی سرکار هستیم و کوتاهی ما تشکل ها سبب شده ما را فراموش کنند یا این که به عبارتی بازنشستگان را ریز ببینند. در انتخابات مجلس نشان بدهیم ما اقتدار داریم و به اشخاصی که سالیان درازی میباشد ما را فریب دادند دیگر گول شعارهای آن ها را نخوریم و به آنها رأی ندهیم. در بودجه سال 99 هیچ اشاره ای به بدهی کلان دولت به تامین اجتماعی نشده است. برنامه توسعه و گسترش ششم دولت هر بندی که مربوط به تامین اجتماعی و بازنشستگان هست اجرایی نگردیده. توهین پشت توهین، تحقیر پشت تحقیر، تا کی بازنشستگان می بایست سکوت کنند و سیاسیان در سازمان تامین اجتماعی که از اموال بیمه شدگان میباشد به جهت خودشان جولان بدهند و ما حسرت بکشیم از کانون عالی بازنشستگان بعنوان بزرگترین تشکل مملکت می خوا هیم خواسته های رسمی و منطقی بازنشستگان و مستمری بگیران استان تهران و خواسته های دیگر کانونها را به جد پیگیری نماید که حمایت همگی بازنشستگان دارای شما خواهد بود. دسته‌بندی نشده بنابرین کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان تهران و کمیته حقوق این کانون خواستار جدی اجرای ظریف ماده 96 قانون تامین اجتماعی هستیم و بقیه مصوبات کمیته به توضیح ضمیمه ارسال میگردد. کانون خوب بازنشستگان و کانون های بازنشستگان شهرستانی و استانی حامیان مردانی هستند که دلسوزانه پیگیر حق و حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران هستند. حساس اعتنا به این که سال 97 سال دوم برنامه توسعه و گسترش مرز و بوم بوده و مطابق برنامه گسترش ششم همسان سازی حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی بایستی در سال 97 اجرایی و عملیاتی میگردید و برنامه سال سوم را سپری می کند همسان سازی دستمزد بازنشستگان درهاله ای از ابهام باقی مانده و وعده وعیدهای مسئولین تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران را سرکار نهاده اند. ما معتقد هستیم مهمترین موضوع کنونی کمتر اقتدار خرید و ضعف معیشت بازنشستگان هست که بایستی دوراندیشی حساس برای همین قشر رخ بگیرد. اصلاسابقه نداشت که نظیر ماه قبل دوم ماه حقوق و دستمزد واریزشودیااحکام طولانی تر حقوقهاپس از گذشت نیمی از سال صادرشودویامابه التفاوت اضافه دستمزد سنواتی پس از گذشت هفت ماه ازسال تازه گرفتار پرداخت تدریجی شود . مگر سازمان حق بیمه های کلانی را که درسی سال از حقوق بگیرهادریافت کرده اقساط بوده . بعدباوجودهمه این کاستیهارییس سازمان همپای رییس جمهورمدعی دولت نمونه بازه انقلابند . جلسه آخرین تدوین کردن پیش نویس لایحه دو فوریتی همیشگی شدن همسان‌سازی حقوق و دستمزد بازنشستگان با حضور مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور اداری و استخدامی و تعدادی از اعضای کارگروه ۴۲ نفره به نمایندگی از بازنشستگان تشکیل شد.

جبران هزینه‌های جراحی عیوب انکساری چـشـم پس از عمل لازک/ لیزیک چشم.

در او‌لین جلسه کمیته دستمزد و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی کانون استان تهران که اهمیت حضور نمایندگان سیزده شهرستان استان برگزار گردید که در همین نشست موارد پایین مطرح و توسط کمیته ثبت و در حال پیگیری است. گاهی شرایطی بوجود می آید که شما به عنوان بیمه شده بیمه عمر بازنشستگی پاسارگاد، از کمپانی بیمه گر به این معنی که شرکت بیمه پاسارگاد می خواهید که پیش از پایان یافتن مدت بیمه قدمت و سر رسید شدن آن اندوخته بیمه عمر را مورد به کار گیری قرار دهید. دریافت اندوخته بیمه قدمت پاسارگاد زود خیس از موعد اتمام قرار داد بازخرید بیمه قدمت نام دارد. به گزارش تجارت نیوز، به نظر میرسد در ساختار تازه صندوق بازنشستگی کشوری، قصد دارد تا به شکل محدودتر از قبلی تامین کننده سرویس ها درمان تکمیلی آن گروه از بازنشستگانی باشد که از طرف دستگاه استخدامی ، تمهیداتی برای بیمه تکمیلی آن‌ها درنظر گرفته نشده است. در این ارتباط پیگیری‌ها از صندوق بازنشستگی کشوری نشان می‌دهد که هر مورد از دستگاه‌های دولت براساس بودجه‌ای که در اختیار دارا‌هستند برای تامین سرویس ها درمان تکمیلی بازنشستگان خود مبادرت می‌کنند. چرا این رئیسی در پرداخت ارتقا حقوق و معوقات امسال بازنشستگان تامین اجتماعی اینهمه سنگ اندازی کرده . بنابر اعلام کانون بازنشستگان کارگری تهران، برای دریافت دار وامدار 12 دوازده میلیون تومانی، بازنشسته کاربر کانون باید دستمزد خود را از شعب خزانه رفاه شهر تهران اخذ نماید. به گزارش ساناپرس؛ توصیه دولت به جهت ارتقا دستمزد ها / زمان اجرای افزایش دستمزد بازنشستگان / میزان ارتقاء دریافتی حقوق و دستمزد بازنشستگان؟ همسان سازی دستمزد بازنشستگان از دیگر موضوعات بسیار مهمی ... به نصفه نزدیک میگردد که افزایش دستمزد بازنشستگان هنوز در دولت تصویب نشده است، درحالی‌که افزایش حقوق و دستمزد طبق اهمیت مصوبه شورای‌عالی کار حق کارگران پیشنهاد شده هست و بازنشستگان انتظار دارا‌هستند نتیجه سال‌ها بیمه‌پردازیِ آنها که امروز به عنوان حقوق و دستمزد به آن‌ها پرداخت می‌گردد متناسب اساسی تورم سالانه ارتقاء یابد.
  • بهتر میباشد و قبل از بازنشستگی حساس بررسی و پرسش از شرکت بیمه درمانی خود، نسبت به امکان استعمال از این بیمه اطمینان حاصل کند.
  • بعد از انتخاب مورد مورد نظر، وارد کاغذ ای نظیر شکل تحت خواهید شد که اطلاعاتی از جمله شماره دفتر کل، شماره ملی و شماره حساب را از شما می خواهد.
  • بنابراین، می توانید کلیدی اگاهی تمام از این موارد، نسبت به استعمال از بیمه تکمیلی تان مبادرت کنید.
  • در تمام مقاله سعی کردیم درباره حق بیمه تامین اجتماعی 1401 کارگران به شما داده ها مفیدی ارائه دهیم.
  • خط فقر در سال ۹۷، بیش از ۳ میلیون تومان بود و دریافتی های ذیل ۲۳ میلیون ریال در ماه، از پرداخت مالیات معاف بود.
این ظلم و بی عدالتی اصلاً قابل قبول نمی باشد و خواستار پرداخت عیدی برای نقطه نهایی سال 99 را مثل کارگران شاغل هستیم. بنا به این گزارش، دعوا ارتقا ۵۷ درصدی حقوق و دستمزد کارگران که در روزهای آخری سال پیشین بوسیله شورای پول و معتبر انتخاب و به تصویب رسید، نارضایتی هایی را برای سایر حقوق و دستمزد بگیران در مرزوبوم ایجاد کرد. به طور مثال کارکنان و پرسنل دولت که دستمزد آن ۱۰ درصد و به صورت پله پله افزایش یافته بود، همینطور بازنشستگان تامین اجتماعی در کنار بارنشستگان لشکری و کشوری که حقوق و دستمزد آنان هم ۱۰ % ارتقاء در نظر گرفته شده بود خواهان عدالت در رعایت پرداخت حقوق و دستمزد ها اساسی اعتنا به افزایش سطح عمومی قیمت ها در بازار و پرورش هزینه ها شدند. درچنین شرایطی مسئولان برای بهبود معیشت چنین اقشاری پرداخت حقوق ها را آیتم بازبینی و مرمت نظرقرار دادند، طوری که نخست به حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۷ درصد افزود و درحال حاضر نیز قرار می باشد ۱ میلیون تومان به دستمزد پرسنل شاغل دولت و ۹۰۰ هزار تومان به حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری افزوده شود. مدیر کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی کشور، جزئیات قرارداد نو بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان را تشریح کرد.

نگرانی دروازه‌بان دیرین آمریکا از تاکتیکهای کی‌روش

دستور اداری کسر حق بیمه تکمیلی درمان و عمر مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، توسط پزشک معالج مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تمدید و ابلاغ شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر شالوده قرارداد منعقده دربین کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی و شرکت بیمه آتیه سازان حافظ، حق بیمه تکمیلی... ساعت24-دستور اداری کسر حق بیمه تکمیلی درمان و عمر مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، توسط مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تمدید و ابلاغ شد.

لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

اما مدنی که با ۲ وزیر فعالیت در سال ۹۷ مواجه شده است، بعید میباشد در کوتاه مدت، برنامه ای اثر گذار به جهت خروج از معضل داشته و کلیدی رد درخواست ارتقاء حقوق و دستمزد ها در سال ۹۷، شایعات را تکذیب کرد. مهم همین حال، علیرضا محجوب، چهره شناخته شده منزل کارگر و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفته که بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی را از روش منزل ملت، پیگیری می کند. همین در حالی هست که مطابق گفته های آقای شوکت، دولت، ۲۰۰ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است و عدم پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی، باعث عدم فعالیت به تعهدات سازمان در علیه فعالان نظام تندرست شده است. سازمان تامین اجتماعی طبق گفته های آقای شوکت، حساس بدهی ۴۰ هزار میلیارد تومانی به شبکه بانکی روبرو است. او طرح دگرگون سازی تندرست را ، هدیه مصیب بار محمود احمدی نژاد به سازمان تامین اجتماعی دانست که گزیده از مشکلات امروز سازمان، میراث دولت نهم و دهم است. حیاتی وجود این که شاخص کل بورس و بسیاری از سهام کمپانی های بورس در سال ۹۸، اهمیت رشد قیمتی همراه شده اند و پرتفو هلدینگ شستا نیز از این سودهای شیرینی بی نصیب نیست، البته به نظر می برسد که سازمان تامین اجتماعی حساس میلیون ها بیمه شده تبعی و حیاتی و مستمری بگیر و بیمه بیکاری بگیر، نیز چنان مهم مشکل تامین نقدینگی روبرو است. دسته بندی های بالا را از آن جهت خدمت شما عرض کردم که بدانید بازنشستگان شامل 2 جور هستند یا این که بازنشستگان قوانین یگانه استخدامی (به کلمه متداول بازنشستگان دولتی )که صندوق بازنشستگی مختص خودشان را دارا‌هستند و یا بازنشستگان تامین اجتماعی . حق اولاد سال ۱۴۰۱ هم ۴۱۷ هزار تومان بود که دو برابر شده و به حدود ۸۴۰ هزار تومان رسیده است. مجموع همین کارداران باعث می‌گردد که دستمزد کارکنان دولت در بین ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان افزایش داشته باشد. در سال ۹۷ هم دولت دارای مشکلات زیادی در تامین منابع مالی به جهت پرداخت هزینه هایش روبرو بود.

مشکلات درمان بازنشستگان به استدلال کندی اینترنت

وی تاکید کرد که به عامل هزینه های بالای درمان، بازنشستگان به دنبال تهیه و تنظیم بیمه معالجه تکمیلی میباشند و آماردرخواست کنندگان ما را ملزم به تهیه این بیمه نامه می کند. در رخ ورود نادرست کد ملی ، شماره مستمری و شعبه تامین اجتماعی تصویب نام ابطال می گردد . به گفته‌ی صالحی، تا قبل از نقطه نهایی تیر بایستی اصلاحات به ثمر برسد، تمامی بازنشستگان مشمول مصوبات مزدی شورایعالی فعالیت شوند و خیر تنها حقوق تیرماه را تصحیح شده بپردازند بلکه در همین تیرماه، مابه‌التفاوت سه ماه قبل هم به حساب بازنشستگان واریز شود.

جدول امتیاز تیم ایران

شماره بیمه بازنشستگی در آلمان یک عدد ۱۲ رقمی و قابل به کارگیری در کل طول زندگی است. ولی مخالفان این طرح نیز که عمدتا مدافع اصلاحات و تغییرات ساختاری صندوق‌ها هستند، بر سایر سیاست‌ها که سوای اثر گذاری روی بازنشستگان بر ورودی صندوق‌ها و ارتقا آن اثر بگذارد، تاکید دارند. شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر اساسی داشتن کارنامه ای براق در انجام سرویس ها حسابداری ، آمادگي خویش بیمه تکمیلی را جهت همکاری در حوزه های حسابداری ، انجام امور مالی و مالیاتی حساس کلیه واحد ها اعلام می نماید. من فوق لیسانسم ولی سال هاست کلیدی فوق دیپلم در شرایطی طاقت فرسا کار می‌کنم درامدم نسبتا خوبه البته حالا دلم نظیر اون روزایی که سرباز بودم نیست. اما درست نیست که ما به امثال فرهنگیان جامعه توهین کنیم یا زحماتشون رو در لحاظ نگیریم اما قبول کنید قشر کارگر از همگی داره میخوره. مطابق توضیحات تبصره بند (۱-۲) برای افرادی که پس از اجرای همین قانون یعنی پس از تاریخ اولیه مهر ۱۴۰۱ بازنشسته شده یا می شوند هم ۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال به حقوق و دستمزد بازنشستگی آن‌ها اضافه می‌گردد. ✔️ طبق تمجید قانون تامین اجتماعی بازنشستگی یعنی عدم اشتغال بیمه شده به فعالیت به سبب رسیدن به سن بازنشستگی در این ضابطه که در نوشته قوانین مربوط به بازنشستگی به طور تام تفسیر دیتا شده می باشد . به لحاظ میرسد ارائه سرویس ها درمان تکمیلی ارتباط اخبار استانها مستقیمی کلیدی بودجه سنواتی و جمعیت پرسنل مشغول به کار و بازنشسته دستگاه‌های متفاوت دولتی داراست و به جهت این همین قضیه هنوز به رخ فراگیر اجرایی نمی‌شود. در ماده ۸۵ قانون مدیر سرویس ها کشوری، دستگاه‌ مدنی ملزم به ارائه خدمات معالجه تکمیلی است، در همین زمینه از مدتی پیش بعضی دستگاه‌ها آغاز به ارائه سرویس ها درمان تکمیلی به کارکنان شاغل و بازنشسته خود کرده‌اند اما بقیه دستگاه‌های دولتی هنوز در همین خصوص اقدامی انجام نداده‌اند.

تعامل بانک رفاه اهمیت سازمان تأمین اجتماعی قابل تقدیر است

حق اولاد برای والدینی که یک فرزند دارا هستند ۱۱۱ هزار تومان و به جهت دو فرزند، ۲۲۲ هزار تومان انتخاب شد. جمع دریافتی ماهانه افراد مجرد در سال ۹۷، ۱ میلیون و ۲۶۱ هزار تومان و اشخاص متاهل اساسی یک فرزند، ۱ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان بود. دولت باید سهم ۲۵ درصدی خویش از تعهدات رسمی بابت هزینه های جاری سازمان را پرداخت کند. عدم پرداخت، مشکلات بخش اعظمی به جهت بیمه تکمیلی سازمان در تامین تقدینگی به ارمغان خواهد اورد. ۶۰۰۰ میلیارد تومان مستمری ماهانه و ۲۰۰۰ میلیارد تومانی هزینه معالجه می بایست پرداخت و تاخیر در آن، حوادث ناگواری را به همپا دارد. چنانچه کارگری ۲ فرزند داشته باشد، حاصل عده مبنا سنواتی، حق مسکن و بن کارگری به ۵۰۲ هزار تومان می رسد که به همین رقم، ۱۳ درصدی که به حقوق و دستمزد بیش تر می شود نیز، بیش تر خواهد شد.

عکس سالاری جون امروز سوم مرداده پس کو پرداخت افزایش های ۲۸۰۰ از اوایل مرداد؟با ۳۰ سال سابقه ۳۱ تیر ۲۱۰۰ گرفتم.زود باش وعده ایی حرفی حدیثی سر هم کن و بگو. شما با هر موقعیت اقتصادی می توانید از سرمایه گذاری عمر و تامین آتیه برخوردار شوید. نکته خیلی مثبت همین مدیون همین هست که زمانی که شما دار وامدار اخذ می کنید پوشش های بیمه ای به جهت بیمه شده وجود خواهد داشت. مساوی 900 برابر حق بیمه پرداختی ماهانه + سرمایه فوت طبیعی + سرمايه اصلي، به خانواده او (ذینفع قرار داد) پرداخت میگردد. هم اندازه 300 برابر حق بیمه پرداختی ماهانه + سرمايه اصلي، به خانواده او (ذینفع قرار داد) پرداخت میگردد.

تخت گاز خودرو در جاده گرانی؛ افزایش ۱۰ میلیونی« تارا» در یک روز + جدول

بزرگ‌ترین تولیدکننده موادغذایی عالم اعلام کرد که نستله چشم‌انداز فروش سال ۲۰۲۲ خویش را دوباره ارتقاء دیتا است. ‌در چهارمین روز هفته معاملات بورس تهران شاهد تغییرات ناچیز شاخص سهام بیمه در بورس و فرابورس بودیم. (سکته قلبی و مغزی، جراحی گشوده قلب، لینک و پیوند اعضای دارای بدن، گونه های سرطان) تحت پوشش قرار می‌گیرند. شبکه گسترده شعب و نمایندگی‌ها( 39شعبه در مرکزها استان‌ها و بالغ بر 1165 نمایندگی در مرحله کشور). تأمین هزینـه بیمـاران بـستـری اعـم از جـراحـی و درمـان‌طبـی، در بیمارستان‌های مدنی و خصوصی. در بیمه قدمت بازنشستگی پاسارگاد هدف حیاتی تامین بیمه مستمری مطلوب برای آینده است. در این بیمه عمر و تامین آتیه اهمیت تشکیل سرمایه مناسب به علت کمتر هزینه ها از سوی شرکت بیمه پاسارگاد این هدف حیاتی مطلوبیت بالایی به دست می آید. هر یک از بیمه شدگان می توانند دارای گذشت دست‌کم 3 سال از مدت بیمه قدمت پاسارگاد خویش درخواست دریافت اندوخته بیمه عمر را بصورت یکجا یا برقراری بیمه مستمری نمایند. در مجموع، ۵۲ هزار میلیارد تومان تا اخیر سال ۱۴۰۰ برای متناسب‌سازی حقوق و دستمزد بازنشستگان مصرف می‌شود. فرمولِ این متناسب‌سازی براساس بایدهای قانون نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی کار می نماید و این‌که بعضی به ارتقا متناسب‌سازی شاکی هستند، به این ادله میباشد که از همین فرمول‌ها و محاسبات آن که اصلی دقت مضاعف بنا کردن شده، اطلاع صدق ندارند. حذف 70قلم دارو از بیمه و اجرای طرح دگرگون سازی تندرست و دقت نکردن به معیشعت بازنشستگان و مستمری بگیران از مهمترین مشکلات بازنشستگان و بیمه شدگان و بطور کلی شرکاء اجتماعی می باشد که سبب تضعیف سازمان گردید. در هفته گذشته، متنی منتشر شد اهمیت عنوان «درخواست سراسری بازنشستگان تامین اجتماعی از مدیریت کانون شهرستان تهران برای پاسخ به ابهام‌ها». در همین طومار که بوسیله جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی به امضا رسیده بود، بازنشستگان از علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) درخواست کرده‌اند به تعدادی سوال در ارتباط اصلی متناسب‌سازی، استمرار متناسب‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان، به تفصیل پاسخ دهد. اکنون که حساس شیوه ثبت اسم بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری 1401 و افزایش و حذف آن آشنا شدید، بهتر است در مورد سرویس ها و سقف تعهدات همین بیمه نیز اطلاعاتی داشته باشید. همه کسانی که تحت پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری قرار می گیرند، چه خود بیمه شده دارای یا این که شخص بازنشسته و چه اشخاص ذیل تکفل، می توانند از این خدمات به کار گیری نمایند. خدمات بیمه تکمیلی عمدتا شامل مورد ها کلی مانند جراحی ها و کارها این چنینی دیگر می شوند.
آخرین مطالب