مغلوب ساختن پیشی جستن تماس خاموش جکسون کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه بیش از Coronavirus

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه اعلام کرد در طول یک کاخ سفید در جلسه مطبوعاتی که او سف

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه اعلام کرد در طول یک کاخ سفید در جلسه مطبوعاتی که او سفارش لغو کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در جکسون ویل فلوریدا گفته است که "این زمان مناسب" در نور عظیم شیوع کروناویروس در دولت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: RNC این نمایندگان هنوز دیدار در Charlotte, North Carolina, و او هنوز هم به برگزاری کنوانسیون گفتار البته "در شکل های مختلف است."

رئیس جمهور با اشاره وظیفه خود را به "برای حفاظت از مردم آمریکا" از کروناویروس که او با استفاده از آپارتاید به لقب "چین virus" را به عنوان جانشین تمایل خود را برای برگزاری یک "بالای خط" رویداد "با نمایش با شکوه از نشانه شور و هیجان."

وضعیت RNC را برنامه ریزی رویداد در جکسنویل شد به طور فزاینده ای در شک در روزهای اخیر به عنوان صعودی coronavirus بحران در فلوریدا سوابق شکست در نزدیکی-روزانه—و به عنوان مقامات محلی ابراز نگرانی کرد که کمیته ملی حزب جمهوری خواه تا به حال به اندازه کافی توضیح داد که چگونه این رویداد خواهد بود انجام شده با خیال راحت.

"تا زمانی که من احساس سلامت ایمنی و رفاه حال محکم محافظت می کند و حمایت از این لایحه و یا هر لایحه ای که به طور بالقوه می تواند از داخل منفجر شدن با ویروس و امنیت و رفاه جامعه ما و کسانی که در اینجا آینده" گفت: جکسون رئیس شورای شهر تامی Hazouri در اوایل این هفته اشاره کرد که اکثریت ساکنان شهر به حال مخالف برگزاری این رویداد است. Hazouri با اشاره به قانون در محلی بودجه برای تسهیل این رویداد است.

به عنوان ویروس در ادامه به پاره کردن از طریق فلوریدا کسب و کار شد و با احتیاط در انتظار اخبار بیشتر در مورد این که آیا آنها می توان با بالا GOP کمیته به کار مبنی. چند جکسون مبتنی بر کسب و کار که در گفتگو با دیلی بیست گفت: آنها هیجان زده در مورد چشم انداز برخی از جریان نقدی اضافی بیشتر از احساس هیجان زده در مورد ظاهر شدن در یک تابع اصلی برای مغلوب ساختن پیشی جستن. برخی از فروشندگان محلی گفت: این امر کمک به افزایش خط پایین خود را و که باقی مانده هوشیار با احتیاطی بود بالا از ذهن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه را تکذیب کرد که مقامات فلوریدا تا به حال تحت فشار قرار دادند در برابر این رویداد رفتن به جلو تنها با استناد به "ایمنی" به عنوان دلیل.

"ما هم شما می دانید ما در حال صحبت کردن در مورد پایان ماه اوت او گفت:" اجازه می دهد که در حالی که این رویداد خواهد بود هیچ چیز مانند RNCs در گذشته او با اعتماد به نفس است که این رویداد موفقیت آمیز خواهد بود. "ما باید مراقب باشند. ما باید مراقب باشید. ما نیز باید به مجموعه ای از مثال. من فکر می کنم تنظیم مثال بسیار مهم است—آن را سخت برای ما می گویند ما در حال رفتن به یک مقدار زیادی از مردم بسته بندی شده در یک اتاق و پس از آن دیگر مردم نباید آن را انجام دهد."

در اوایل این هفته, The Daily Beast به دست آمده و یک کپی از برنامه های کنونی برای کنوانسیون ملی دموکرات ها که نشان داد یک مثال کوچک-پشت کنوانسیون با شرکت کنندگان در اجتماعی دور میز و با برنامه ای است که تا حد زیادی انجام می شود از راه دور در سایت در سراسر کشور است.

پس از اولیه خود را اعلام کرد که به کنوانسیون لغو شد تهمت کوتاه بود در جزئیات به چه صورت خواهد بود انجام شده و تنها گفت که این کنوانسیون را از ویژگی های "تله تظاهرات و آنلاین" حوادث.

در طی یک پرسش و پاسخ جلسه با خبرنگاران گفت که در حالی که او هنوز هم معتقد است که ویروس—که به کشته شدن بیش از 144,000 آمریکایی—در نهایت ناپدید خواهد شد "ما می خواستیم آن را به دور بدون بسیاری از مرگ است."

"ما نمی خواهید را به هر گونه شانس" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

این کنوانسیون در حال حاضر در آن سوم تکرار خواهد شد "واقعا خوب" رئیس جمهور وعده داده شده است. "من فکر می کنم ما در حال رفتن به انجام آن هست."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن