مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشاور حقوقی به نظر می رسد در کرملین حمایت تلویزیون

یک تهمت کمپین مشاور اخیرا به نظر می رسد در روسیه-دولت بودجه شبکه تلویزیونی RT که آمریکا و سازمان های اطلاعاتی

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

یک تهمت کمپین مشاور اخیرا به نظر می رسد در روسیه-دولت بودجه شبکه تلویزیونی RT که آمریکا و سازمان های اطلاعاتی باید گفت نقش مهمی در کرملین قصد دارد برای تضعیف دموکراسی آمریکایی.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین ارشد مشاور حقوقی جینا الیس ظاهر در RT را الکس سالموند نشان می دهد پخش شده در جولای 9. او به نظر می رسد برای اولین بار تهمت کمپین رسمی به روسیه-بودجه شبکه از سال 2016 انتخابات.

در طول مصاحبه الیس در دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و coronavirus همه گیر و bashed رسانه های آمریکایی به عنوان "مبلغ فعال رسانه ای." الیس نیز متهم کرد رادیو فردا—کابل شبکه خبر بیشتر دوستانه به رئیس جمهور—داشتن یک anti-تهمت تعصب.

"حتی در فاکس نیوز, رئیس جمهور شده است بسیار صریح در توییتر وجود دارد که برخی از مجریان وجود دارد و برخی از خاص نشان می دهد که واقعا منصفانه نظر خود را editorializing برخی از کسانی که داستان" الیس گفت. در یک نقطه او گفت سالموند که او سابق وزیر اول اسکاتلند می دانست که "به عنوان یک روزنامه نگار" چگونه مناسب گزارش کار می کند و که رسانه های آمریکایی نبود آن را انجام می دهند.

الیس و مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر.

الیس نیست اول مغلوب ساختن پیشی جستن متحد به نظر می رسد در RT. Ret. ژنرال مایکل فلین به نظر می رسد چندین بار در شبکه پیش از مغلوب ساختن پیشی جستن انتخابات پرداخت شد $34,000 توسط RT برای ارائه یک سخنرانی. مغلوب ساختن پیشی جستن خود را به نظر می رسد در یک RT America مصاحبه در ماه سپتامبر 2016 بود که انجام شده توسط Larry King, قدیمی, CNN, میزبان که پیدا کرده است در اواخر حرفه ای فرفره در شبکه.

RT که قبلا به عنوان شناخته شده روسیه امروز شده است به طور معمول با انتقاد به عنوان یک تبلیغ خروجی برای کرملین منافع. برنامه نویسی آن است که اغلب بیش از حد انتقادی از سیاست ایالات متحده و در سال 2016 آن محتوای سرمقاله به نظر می رسید طراحی شده برای دو هدف اصلی: برای پرورش ناآرامی های اجتماعی در ایالات متحده و (شاید در ادامه) افزایش تهمت نامزدی.

دفتر مدیر اطلاعات ملی در نهایت منتشر شد گزارش گفت: این شبکه که ویدئوها دریافت میلیون ها نفر از نمایش آنلاین تولید محتوا "با هدف تضعیف بینندگان اعتماد ما روش های دموکراتیک." ارزیابی منتشر شده در سال 2017, اضافه شده است که RT بود و بخش مهمی از تلاش های روسیه برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان بخشی از یک "کرملین به کارگردانی مبارزات انتخاباتی برای تضعیف ایمان در دولت آمریکا و سوخت اعتراض سیاسی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن