Barnes & Noble را انتخاب می کند اما Straub همه بزرگسالان در اینجا به عنوان ممکن است در سال 2020 ملی کتاب انتخاب باشگاه

Barnes & Noble, Inc., بزرگترین خرده فروشی کتاب فروش امروز اعلام کرد همه بزرگسالان در اینجا توسط Emma Strau

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

Barnes & Noble, Inc., بزرگترین خرده فروشی کتاب فروش امروز اعلام کرد همه بزرگسالان در اینجا توسط Emma Straub به عنوان ممکن است در سال 2020 انتخاب برای Barnes & Noble باشگاه کتاب ماهانه باشگاه کتاب طراحی شده برای خوانندگان در سراسر کشور به بحث و قانع کننده ترین کتاب. Barnes & Noble فروش ویژه منحصر به فرد باشگاه کتاب نسخه از همه بزرگسالان در اینجا به عنوان به خوبی به عنوان میزبانی وب رایگان زنده رویداد مجازی در B&N Facebook صفحه با اما Straub در گفتگو با پرفروشترین نویسنده الیزابت گیلبرت در مورد این کتاب در سه شنبه, ژوئن 2, در 7pm East Coast زمان. مشتریان می توانند خرید منحصر به فرد در نسخه BN.com.

"ما هیجان زده تا اعلام کند اما Straub است همه بزرگسالان در اینجایک multigenerational رمان در مورد یک خانواده و چه ما هرگز توقف رشد تا همانطور که ما ممکن است کتاب انتخاب باشگاه گفت:" جکی De Leo, معاون رئیس جمهور, کتابفروشی بارنز و شریف. "همه بزرگسالان در اینجا است که یک داستان از پیچیدگی و نشکن اوراق قرضه از خانواده که خوانندگان ما مطمئن شوید که برای لذت بردن از, و ما امیدواریم که هر کس قادر به پیوستن به ما در مجازی ما رویداد ماه آینده."

در حالی که Barnes & Noble نمی تواند نگه داشتن آن معمول ماهانه باشگاه کتاب meetup در فروشگاه برای خوانندگان به بحث در مورد کتاب, کتاب فروش است و مشتریان تشویق به تعامل با این مهم و گیج رمان در رسانه های اجتماعی و عضویت جدید B&N Book Club Facebook گروه و همچنین از طریق ویژه مجازی باشگاه کتاب رویداد یک ماه پس از انتشار

"من کاملا هیجان زده برای همه بزرگسالان در اینجا به مارس Barnes & Noble باشگاه کتاب انتخاب--آن را افتخار باور نکردنی برای یکی از بزرگترین کتابفروشی ها در دنیا به انتخاب رمان من گفت:" اما Straub. "من نمی توانم صبر کنید برای جشن بزرگ بسیار پر زرق و برق رویداد مجازی در ماه ژوئن! دوست من الیزابت گیلبرت یک متخصص در بسیاری از چیزهایی--عشق, بخشش خانواده--و من می دانم که ما باید فوق العاده گفتگو."

این رویداد مجازی در ژوئن 2 خواهد بود میزبانی در Barnes & Noble را در Facebook صفحه و شامل یک مکالمه بین اما Straub و الیزابت گیلبرت از نیویورک تایمز پرفروشترین نویسنده از عشق و شهرستان از دختران. قبل از رویداد مجازی, مشتریان همچنین می توانید در بحث و گفتگو در راحتی خود را در B&N Book Club Facebook گروه و در رسانه های اجتماعی از طریق هشتگ #BNBookClub.

قبلی Barnes & Noble باشگاه کتاب انتخاب شده اند شامل: زن اجبار توسط مگ Wolitzer, کاملا نکته قابل توجه توسط هنک سبز, آخرین Romantics توسط تارا Conklin, جزیره, دریا زنان توسط لیزا ببینید از دست داد گل سرخ توسط مارتا هال کلی خانم همه چیز توسط Jennifer Weiner, نیکل پسران توسط Colson وایتهد داخلی توسط Téa Obreht, این پارازیت توسط مارگارت اتوود و عزیز ادوارد با ان رخ می دهد ،
 

در مورد Barnes & Noble

Barnes & Noble, Inc. بزرگترین خرده فروشی کتاب فروش در ایالات متحده و پیشرو خرده فروش از محتوای رسانه های دیجیتال و محصولات آموزشی. این شرکت در عمل 627 Barnes & Noble کتابفروشی ها در 50 ایالت و همچنین به عنوان گوشه دیجیتال کسب و کار و یکی از وب سایت برتر تجارت الکترونیکی سایت BN.com (www.bn.com).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب