مغلوب ساختن پیشی جستن DHS نقض قوانین فدرال توسط تفرج مهاجران به جناح راست, رسانه ها, فعالان ادعا می کنند

دموکراتیک گروه متهم کرده است وزارت امنیت از نقض مقررات فدرال با آشکار کردن اطلاعات خصوصی در مورد مهاجران به خب

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

دموکراتیک گروه متهم کرده است وزارت امنیت از نقض مقررات فدرال با آشکار کردن اطلاعات خصوصی در مورد مهاجران به خبرنگاران محافظه کار, اخبار رسانه های.

روز دوشنبه دموکراسی رو به جلو به سمت چپ متمایل مبارزه با فساد گروه حمایت با ارسال نامه ای به DHS برای حقوق مدنی و آزادی های مدنی است که درخواست آژانس باز رسیدگی به بخش مطبوعات ،

این سازمان گفت که با توجه به ایمیل های به دست آمده از طریق قانون آزادی اطلاعات درخواست DHS ارتباطات کارکنان تا به حال در حداقل ده موارد ارائه شده و یا تایید به خبرنگاران جزئیات بیشتر در مورد تابعیت و وضعیت مهاجرت از افراد متهم به جنایات در آمریکا چنین آشکار دموکراسی به جلو ادعایی در آن نامه ممکن است نقض قوانین فدرال منع گروه از افشای اطلاعات خصوصی در مورد افراد به رسانه ها.

"این موارد نشان می دهد که DHS فشار مقامات ممکن است به طور منظم و بی اعتنایی قابل اعمال محدودیت در افشای PII. این DHS مقامات به نظر می رسد انگیزه در درجه اول علاقه به پیشبرد روایت است که مهاجران حتی کسانی که از نظر قانونی در ایالات متحده در حال مجرمان—نامناسب مورد توجه است که باید عامل به نیاز متعادل تحلیل" نامه است.

در یک بررسی از ایمیل های به دست آمده از طریق قانون آزادی اطلاعات درخواست دموکراسی رو به جلو پیدا کردم که DHS فعال لابی مایل محافظه کار رسانه ها از جمله رادیو فردا و Breitbart اخبار به شدت گزارش جرائم به طور خاص گفته شده است متعهد توسط مهاجران. در روند همکاری با این رسانه ها دفتر احتمالا فاش جزئیات بیشتر در مورد شهروندی, وضعیت و سابقه کیفری افراد متهم به جنایات.

در یکی از این مناسبت در سال 2018 به DHS ارتباطات دفتر خواست یک روباه به گزارش خبرنگار را شامل است که یک عراقی متهم به تیراندازی یک افسر پلیس بود پناهنده و ارائه اطلاعات در زمينه مورد اتهام تیرانداز وضعیت مهاجرت.

"اخبار در اینجا این است که او یک پناهنده. آن ذکر نشده است. که جدید است" گفت: ارتباطات رسمی که نامش بود redacted در قانون آزادی اطلاعات ایمیل.

در موارد متعدد یک خبرنگار در Breitbart اخبار تهدیدی اطلاعات از DHS در مورد جنایات مختلف کشیدند که آیا افراد بودند زنجیره ای مهاجران و یا به حال خود اعتقادی نداشته ویزا. بخش گفت: به طور منظم آنها را "اجرای تله" برای دیدن اگر این اتهام جنایی بود از آمریکا

دموکراسی به جلو استدلال کرد که این آشکار—و دیگران کشف شده در قانون آزادی اطلاعات ایمیل—نقض قانون حریم خصوصی که با چند اجرای قانون استثنا منع دولت از انتشار اطلاعات شناسایی شخصی. این گروه همچنین ادعا کرد که نقض آشکار این سیاست اداره به انتشار اطلاعات شخصی بدون انجام یک تجزیه و تحلیل اطلاعات را در ارتباط به مردم است.

"DHS و مولفههای آن خانه یک معامله بزرگ از فوق العاده حساس اطلاعات در مورد افراد در داخل ایالات متحده است. این پرونده در حال نگهداری در خدمات حمل کردن بخش های مهم مهاجرت و مسئولیت اجرای قانون و به درستی موضوع را به انواع حمایت های به اطمینان حاصل شود که آنها نه وحشیانه" خواندن این گروه ، "احتمال این که اطلاعات موجود در این پرونده است که به طور نادرست منتشر و به خصوص به عنوان بخشی از استفاده عمدی از DHS سوابق بیشتر به یک ضد مهاجرت در دستور کار است و یک نگرانی جدی است."

این اولین بار نیست تهمت میهن امنیتی یافت شده است به طور فعال کار می کرد به فشار مهاجران به عنوان جنایتکاران روایت پشت صحنه. در سال 2017 رهگیری گزارش داد که وزارت فدرال به طور خاص دستور مقامات مهاجرت به تصویر بکشد مهاجران مستند نشده جاروب در یخ حملات به عنوان جنایتکاران.

و طولانی شده است برخی از بحث در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و سازمان های دولتی مختلف در مورد چه مقدار اطلاعات دولت می تواند فاش مورد مهاجران متهم به ارتکاب جنایات.

با توجه به سیاسیدر سال 2017, کاخ سفید, مشاور استفان میلر گفت: یخ مقامات شامل جزئیات بیشتر در آژانس منتشر شده در مطبوعات در مورد مهاجران بودند دستگیر و در برخی موارد برنامه ریزی شده به ورشو. در آن زمان برخی از مقامات آژانس نگران این بخشنامه ممکن است قرار داده و آنها را در خطرناک حقوقی خاک اگر آنها فاش کردن نام افراد گروه نیست تا پایان شارژ (DHS خود را به روز رسانی حریم خصوصی قوانین در سال 2017 به محروم کردن مهاجران مستند نشده و غیر U. S است .شهروندان از قوانین و مقررات موجود).

"در یک نقطه او می خواست ما را به انتشار مطبوعات هر روز در مورد مردم ما را دستگیر کرده و جنایی وضعیت. ما دائما در حال انجام یک رقص فقط به باقی می ماند در محل" سابق DHS مقام سیاسی در سال 2019.

دموکراسی رو به جلو ساخته شده اخیر عادت سوزن مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و گرم و نرم خود را ارتباط با رسانههای محافظه کار. سال گذشته پس از کشف ایمیل های که در آن وزارت خزانه داری مقام کارگردانی یک روباه کارمند برای استفاده مورد نظر خود را در جمله بندی در یک گروه به نام خزانه به منظور بررسی این که آیا آن را نقض کرده مبهم قانون فدرال محرومیت های دولتی از انتشار اطلاعات بدون افشای منشاء آن.

در حالی که مقدار زیادی از توجه در مورد ارتباط بین مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و جناح راست رسانه ها باید متمرکز بر رئیس جمهور رابطه شخصی با محافظه کابل ستاره های دولت رابطه همزیستی با رسانه های محافظه کار اکوسیستم بسیار فراتر از کاخ سفید است.

در سال 2018 به روزانه جانور به دست آمده مکاتبات نشان میدهد که چگونه فاکس و دوستان تولید کارکنان مجاز یک آژانس حفاظت از محیط زیست ارتباطات رسمی به بررسی بخش اسکریپت قبل از اینکه به مصاحبه با آژانس و سپس-مدیر اسکات Pruitt.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن