مغلوب ساختن پیشی جستن: پزشکان 'بسیار شگفت زده" من "Aced' شناختی آزمون

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن افتخار در پنجشنبه شب در مورد یک آزمون شناختی او در طول والتر رید فیزیک

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن افتخار در پنجشنبه شب در مورد یک آزمون شناختی او در طول والتر رید فیزیکی گفتن رادیو فردا, میزبان, Sean Hannity که پزشکان "بسیار شگفت زده" که او "aced" آن را در حالی که خواستار سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن به همان آزمون است.

دعوت به محرم نزدیک Hannity را در وبگاه برنامه هر دو رئیس جمهور و فاکس نیوز ستاره شروع آشکارا سوال بایدن روانی تناسب اندام و نشان می دهد که او مبتلا به زوال شناختی.

پس از Hannity پخش مونتاژ به صورت انتخابی ویرایش کلیپ ها به مشخص بایدن به عنوان سالخورده و تهمت توصیف معاون رئیس جمهور سابق به عنوان "شستشوی مغزی" محافظه کار میزبان به ارمغان آورد بایدن اخیر ادعا می کنند که او "به سختی می تواند صبر کنید" به آزمون خود را شناختی قابلیت علیه مغلوب ساختن پیشی جستن.

"در حال حاضر او ظاهرا می گوید که او تا به بسیاری از آزمون شناختی" Hannity گفت. "او را آزمایش تمام وقت شناختی. شاید او را رها کسانی که سوابق و شاید او به انتشار اسناد پزشکی خود را."

(برای ثبت بایدن گفت که او "آزمایش شده است و من به طور مداوم تست شده" و این همه هر کسی که به انجام این است که "من" نشان می دهد او به این معنی است که دنیای واقعی آزمایش او.)

Hannity تعجب با صدای بلند اگر بایدن بوده است تلاش برای کشف کردن راه برای جلوگیری از بحث رئیس جمهور اخیر جناح راست صحبت کردن در نقطه ای که به دست آورده بخار به تازگی باعث تهمت به گفتن "بله" قبل از رفتن بر روی یک خط مماس.

"اما او به معنای COVID آزمون. او معنی نیست که شناختی. او به معنای COVID," مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد.

پس از Hannity اصرار بایدن گفت: "شناختی" مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به استدلال می کنند که سابق veep به معنای coronavirus آزمون—بایدن گفت که او تا به حال گرفته COVID-19 تست نشده—اما که بایدن بود "اشتباه سوال و کلمه و هر چیز دیگری اما او را نمی شناختی آزمون زیرا او نمی تواند عبور کند یکی است."

رئیس جمهور در ادامه می گویند که او در زمان یک آزمون شناختی "اخیرا" به منظور اثبات به کسانی که سوال خود را حدت ذهنی که او "همه وجود دارد." (به نظر می رسد مغلوب ساختن پیشی جستن است صحبت کردن در مورد مونترال شناختی ارزیابی او در زمان خود را در طول سال 2018 معاینه فیزیکی که او به تصویب رسید.)

"من ثابت من در همه وجود دارد چون من aced آن را" مغلوب ساختن پیشی جستن نعره میکشید. "من aced آزمون و او باید همان دقیق آزمون. یک آزمون استاندارد."

"من آن را در زمان در والتر رید یک مرکز پزشکی در مقابل پزشکان و آنها بسیار شگفت زده شد" او ادامه داد. "آنها گفتند که یک چیز باور نکردنی. به ندرت کسی انجام آنچه شما کردید. اما او باید که همان آزمون است."

رئیس جمهور را در رفتن به می گویند که بایدن "شده است کاملا گرفته" و آن را "از آنجا که او نمی فهمید چه خبر است" قبل از اینکه یک بار دیگر این ادعا که بایدن "می خواهد به خارج شدن از بحث."

ماه گذشته بایدن کمپین اعلام کرد که presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد خواهد بود شرکت در سه برنامه ریزی ریاست جمهوری بحث در این پاییز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن