تهمت و دروغ در مورد استفاده از ماسک آرزوها Ghislaine ماکسول 'خوب' در اولین COVID پايه بلند كن بادي در ماه

در یک روز که در آن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای چوب به اسکریپت خود در بازگشت به کروناویرو

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

در یک روز که در آن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای چوب به اسکریپت خود در بازگشت به کروناویروس جلسات او هنوز هم موفق به شکستن پیام خود را با دروغ گفتن در مورد استفاده از ماسک و آرزوی یک متهم جنسی کاسب هست.

ظاهر انفرادی بدون بار واقعیت purveyors مانند پزشکان و کارشناسان مغلوب ساختن پیشی جستن در ابتدا خواندن stiltedly از کاغذ در مقابل او گفتن مونتاژ خبرنگاران در مورد اهمیت ماسک و اجتماعی فاصله ماه پس از نادیده گرفتن و یا deriding هر دو شیوه است.

"من این ماسک حق در اینجا من آن را حمل. و من آن را با کمال میل و بدون مشکل با آن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "و من گفت و من می گویم اگر شما می توانید با استفاده از ماسک زمانی که شما می توانید با استفاده از ماسک, اگر شما به هر یک از دیگر اگر شما در گروه من قرار داده و آن را در زمانی که من در یک گروه است."

عکس شواهد بر خلاف نظر می رسد کمتر از 24 ساعت قبل به گزارش ایسنا زمانی که تهمت کشف شد دوشنبه در یکی از هتل بدون ماسک خود و اطراف چندین maskless مردم است.

زمانی که یک خبرنگار فشرده او در مورد صحنه در هتل او ادعا کرد "من بسیار دور از مردم" اما یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده در توییتر توسط یک خبرنگار سی ان ان نشان داد که رئیس جمهور maskless هر چند دیگران در این نزدیکی هست عینک صورت پوشش.

"اگر شما هم من را در ماسک" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: بعد از اضافه کردن او استفاده می شود به ماسک بیش از سه ماه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک جلسه مطبوعاتی که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می شود استفاده از آنها.

رئیس جمهور تنها به آسانی در آغوش پوشیدن ماسک خود را به تازگی با آنلاین مدار تشویق او برای پوشیدن یک در طول یک ظاهر اخیر در والتر رید ارتش ملی مرکز پزشکی. او Instagram حساب نیز ارسال شده یک عکس سیاه و سفید از او با پوشیدن یک ماسک با مهر ریاست جمهوری در این هفته ظاهرا به عنوان یک سیگنال که این جهت پیام برای حرکت در.

در طول این جلسه تهمت نیز نامیده می شود آمریکایی ها به استفاده از ماسک و اجتماعی فاصله در حالی که همچنین "درخواست جوان آمریکایی برای جلوگیری از میله های بسته بندی شده و دیگر شلوغ داخل سالن اجتماعات."  

"من هرگز در مبارزه یا یک" تهمت ادعا کرد هنگامی که فشرده مورد استقبال ماسک و اجتماعی فاصله.

در عین حال مغلوب ساختن پیشی جستن نشان داده است توجه کمی برای چنین اقدامات کاهش در هفته های اخیر. او تلاش برای بازگشت به مبارزه با یک مقدار انتقاد تجمع در تولسا که نگران کارشناسان بهداشت و درمان و به دنبال آن است که در ظاهر با یک سخنرانی در آریزونا کلیسا پر از حامیان جوان.

مغلوب ساختن پیشی جستن شده است تا مصر در حال بازگشت به حالت عادی او کشیده کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در خارج از شهر میزبان شارلوت, NC پس از دولت دموکراتیک رژیم صهیونیستی است. Roy کوپر او را تکذیب کردند یک خانه بسته بندی شده برای ماه اوت رویداد با توجه به نگرانی های سلامت

که تف رهبری به اوباما-مگا رویداد در حال ارسال به جکسون که در آن فرآورده های نگران اند هر دو رهبران محلی و پزشکان در دولت است.

و با توجه به CBS داستان تهمت نیز ترجمه یک صدای جیر جیر در مارس تحقیر سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن برای پوشیدن ماسک در طول بیماری همه گیر. و قبل از او تولسا تجمع مغلوب ساختن پیشی جستن گفت Axios که ماسک به "یک شمشیر دو لبه" با توجه به اخبار سایت.

همچنین در این جلسه آمد و سوال در مورد اینکه آیا Ghislaine ماکسول متهم جنسی کاسب و به تازگی بازداشت دستیار نزدیک از جفری اپستین خواهد "به نوبه خود در مردان قدرتمند."

"من نمی دانم, من واقعا نمی شده است و پس از آن بیش از حد" نسبت ناروا گفت. "من فقط آرزو می کنم او به خوبی باشم. من او را ملاقات کرد چندین بار در طول سال به خصوص از آنجایی که من زندگی می کردند در پالم بیچ و من حدس می زنم آنها زندگی می کردند در پالم بیچ. اما من آرزو می کنم او به خوبی هر آنچه در آن است."

مغلوب ساختن پیشی جستن بازگشت به اتاق جلسه آمد و تقریبا سه ماه پس از رئیس جمهور رها روزانه coronavirus نیروی کار جلسات که او را در آغوش قبلا در این بیماری همه گیر. این جلسات با خبرنگاران شد چیزی جز ساده اما با تهمت اغلب شلاق دشمنان و deriding دموکرات ها به جای تمرکز فوق العاده بر تلفات این ویروس مصرف در کشور است.

از بعد از ظهر سه شنبه در این کشور کشته و بیش از 141,000 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

آخرین اخبار شب کنفرانس را شامل نمی شود همان کارشناسان بهداشت و درمان است که تا به حال به طور معمول همراه او در طول coronavirus جلسات. عدم وجود خود را از رئيس جمهور در جلسه اتاق بازگشت نیز می آید به عنوان coronavirus نشان داده است یک تجدید حیات در ایالات متحده است که باید نگران کارشناسان بهداشت و درمان پس از رئیس جمهور فشار در طول زمستان که دولت بازگشایی از همه گیر خاموش شدن ناگهانی.

هنگامی که یک گزارش که در آن خواسته دکتر دبورا Birx این coronavirus وظیفه نیروی واکنش هماهنگ کننده و یا دکتر Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی بودند تهمت صرف زمان کمی توضیح غیبت خود را.

"خب دکتر Birx است درست در خارج," او گفت:, و به سرعت نقل مکان کرد.

- با گزارش های اضافی از ویلیام Bredderman



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن