اپرا در زندگی مهم و جورج Floyd: ما در یک "نقطه اوج" برای نژاد پرستی در امریکا

"آنچه مهم است در حال حاضر ؟ آنچه مهم بعدی ؟ ما چه می خواهیم ؟ آنچه ما خواسته? کجا ما از اینجا بروم؟"این پرسش ا

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

"آنچه مهم است در حال حاضر ؟ آنچه مهم بعدی ؟ ما چه می خواهیم ؟ آنچه ما خواسته? کجا ما از اینجا بروم؟"

این پرسش از اپرا وینفری معرفی خود ویژه: کجا ما از اینجا بروم ؟ , بی سابقه ای دو شب تاون هال رویداد که برای اولین بار روز سه شنبه خود و در سراسر کشف 18 ایالات متحده دیگر شبکه های. پخش همان شب به عنوان تشییع جنازه برای جورج فلوید, مینیاپولیس, سیاه, مردی که مرگ در دست یک افسر پلیس را برانگیخته جهانی تظاهرات قسمت اول راه اندازی وینفری گفتگو با رهبران فکری و فعالان از جمله مدیر Ava DuVernay و گرجستان دموکرات استیسی آبرامز. با هم, آنها بحث نژادپرستی نظاممند و فعلی دولت آمریکا است.

وینفری شروع به ویژه با یادآوری او 35 سال به عنوان یک شخصیت تلویزیونی بازجویی از این مباحث ابتدا در سال 1985 زمانی که او در مصاحبه تنوع متخصص جین الیوت و متوجه شدم "چگونه کمی بسیاری از مردم سفید درک در مورد نژاد پرستی."

"در طول سال از اپرا نشان می دهد من بیش از 100 را نشان می دهد در مورد نژاد پرستی," او گفت: بازگویی نمونه های معروف مانند او تاون هال در Forsyth County, Georgia, که در آن وجود دارد تلاش برای ممنوعیت سیاه مردم به طور کامل و زیر طاق در حقوق مدنی قهرمانان مانند سنگ کوچک 9 و آزادی سواران.

"در تمام آن تجربیات هر چند من نمی یاد یک لحظه کاملا مثل این یکی" او ادامه داد. به دلیل پیدا کنیم و ملت ما در یک پرتگاه درست نقطه اوج اعتقاد من. و درست مثل همه شما برای چند هفته گذشته من صحبت کردن و زوم کردن با دوستان است و همان سوال را نگه می دارد ظاهر بیش و بیش از این لحظه ای است که در نهایت تغییر کشور ما که در آن مردم را به رسمیت شناخته و نژادپرستی نظاممند برای مشکل و شر است که در آن است؟"

این گفتگو که در گرفت قابل توجه بود خاص عاطفی و آموزشی است. آن را به فضا به او پانل—که همچنین شامل آتلانتا شهردار Keisha لنس کف دیوید اویلو بازیگر و روزنامه نگار Charles M. ضربه—برای بیان غم و اندوه خود را توصیف اثرات نسل از تروما خود را بیان خستگی و قرار دادن آمریکا در زمان تاریخی جنبش حقوق مدنی در زمینه و ذخیره کردن مسیر رو به جلو است.

"ما نمی توانیم حرکت رو به جلو بدون تماس که درد" وینفری گفت. "تماشای زندگی نفوذ از جورج فلوید بدن ناشی از یک نوع جهانی شوک و درد. برای مردم در همه جا ما به رسمیت شناخته شده است که زانو در گردن است."

بعد در یک بحث اجتماعی بی حسی نسبت به سیاه خشونت و درد و مرگ او بازگشت به این ایده.

"آیا آن را بسیار شبیه به در روز از Jim Crow زمانی که مردان سیاه و سفید خواهد بود و بدهی های خود کشیده و از طریق این شهر به عنوان یک مثال برای افراد دیگر برای دیدن, تماشای مردان سیاه و سفید بود و هیچ چیز اتفاق می افتد این است که یک تحریک چیزی است ؟" او گفت:. "وجود دارد این حافظه است که ما باید از همه چیز است که رفته است در گذشته هنگامی که این را نگه می دارد اتفاق می افتد آن است که دوباره حادثه."

تلاش برای تعریف زمان حاضر در حالی که همچنین اطلاع رسانی و بررس آنچه که اتفاق می افتد نظم بلند است و حتی در سراسر دو شب. پانل از مهمانان بودند پرده غواصی به سرعت و عمیقا به موضوعات اعم از نژادپرستی نظاممند به اثرات نژادی و نابرابری اقتصادی به مسئولیت سفید متحدان و چگونه به مهار انرژی از زمان حاضر است.

"که در آن سفید آمریکایی که اغلب بازدید این به عنوان فردی حوادث, سیاه آمریکایی ها می دانند که این بخشی از یک جمعی تاریخ" قدیمی هانا جونز برنده جایزه پولیتزر بنیانگذار نیویورک تایمز مجله "1619 پروژه" گفت. "این زیاده که آن را به چیزی بسیار هولناک برای سفید آمریکایی به تصمیم می گیرید که آنها نمی توانند آن را تحمل کنه...ما فقط خسته به مردم سیاه و سفید نیاز به اثبات انسانیت ما تنها زمانی که غیر انسانی ترین چیزی که برای ما اتفاق می افتد."

یکی از مهمترین حرکت لحظات در اوایل زمانی که اویلو صحبت در مورد اینکه چرا به تماشای فیلم فلوید مرگ او را تحت تاثیر قرار به نقطه ای که او نوشته شده یک ویدیو توضیح واکنش خود را.

"من تا به حال ساخته شده به اشتباه فکر کردن که همه چیز متفاوت خواهد بود برای پسر من" او گفت:. "من می گویند اشتباه است چرا که من تا به حال به تماشای چیزهایی که پیشرفت در برخی از راه, اما پس از آن زانو در گردن است تا نمادی از بسیار است. آن چیزی که من متوجه شدم که من تا به حال درونی در راه است که باعث می شود آن را دشوار است برای من به تابع. من تا به حال متوجه چگونه عمیق زخم شد."

به عنوان او رفت و برای رفتن به صحبت با فرزند خود را در مورد آن او متوقف شده توسط این واقعیت است که فلوید نبود مقاومت در برابر بازداشت. آن را به همان مکالمه او و بسیاری از پدر و مادر سیاه داشته اند که با کودکان خود. "این گفتگوها در حال حاضر emasculating به اساسا بگو:" فراموش نکنید که در مورد عدالت در تعامل با پلیس است. آمده خانه زنده است.'"

یک نقطه خانه رانده شده بود بارها و بارها: در ریشه همه چیز اتفاق می افتد در حال حاضر—از خشونت به راه پیمایی به مکالمات—یک سیستمیک موضوع قدرت است.

"این نه یک سیستم" DuVernay تاکید کرد. "در آن ساخته شده بود در این راه. آن ساخته شده بود به تابع دقیقا به عنوان آن است. من احساس می کنم آن را ریاکارانه به عنوان یک جامعه را به عمل به عنوان اگر ما به طور ناگهانی وحشت وقتی هر کس به شرکت در این و از آن بهره مند نیست برای سالها یا دهه ها بلکه قرن ها. نسل است."

غم و خشم شده است. بحث شده است همان. و مسئولیت برای هدایت مردم سفید از طریق همه از آن یکسان بوده است. بخشی از که در آن ما را از اینجا است که برای رفع این بار.

"زانو در گردن است تا نمادی از بسیار است. آن چیزی که من متوجه شدم که من تا به حال درونی در راه است که باعث می شود آن را دشوار است برای من به تابع."

David Oyelowo

"خیلی از کسانی که مکالمات را بر محور آموزش قفقازی مردم از طریق تروما راه رفتن آنها را از طریق آنچه در آن است, مطمئن شوید که آنها احساس و حفظ آن خشم" DuVernay گفت. در حالی که تا یک محل و با ارزش است و او متوجه شد که "من کار خود [است] برای شکستن ثابت آموزش مردمی و واقعا بخواهید سفید مردمی که احساس عمیقا در مورد این موضوع به آن کار برای خود."

آنچه را از این لحظه DuVernay هشدار داد در برابر sidetracked با تلفیق از اعتراض شورش و غارت در رسانه ها.

"اگر نگرانی خود را با قتل سیاهان توسط پلیس می تواند منصرف و یا منتقل چون کسی است که مصرف یک جفت شلوار جین از یک هدف و سپس شما رو به نگاه کردن چقدر شما در مورد مراقبت از قتل سیاهان توسط پلیس برای شروع با," او گفت:. "سازمان دیده بان خود را به عنوان شما در حال بازی این بازی احترام سیاست از آنجا که شما در حال گرفتن به یک محل است که واقعا veering راه راه از چه نقطه ای در دست است که شروع می شود از محل قتل سیاهان توسط پلیس و واقعا باز می شود تا به بازجویی از کل سیستم."

این "کل سیستم" است که نقطه کنندگان بارها و بارها تاکید کرد. این راند که چرا این سوال "که در آن ما از اینجا بروم ؟" چنین رفیع یکی. این فقط در مورد پلیس. آن را در مورد سیستم ها و موسسات آنها در هرکجای.

"اگر ما اعتقاد داریم که این یک نقطه عطف پس از آن ما در واقع مجبور به انجام همه چیز به upend این سازه گفت:" رنگ تغییر رئیس جمهور رشاد رابینسون decrying که بیش از حد اغلب ما به جای پوشش اخبار اجتماعی فعال فرهنگی و انرژی اما نمی آشکار هر چیزی از آن را. "ما اشتباه همه که دید برای واقع شدن به محل که در آن هر دو نوشته شده و نانوشته را تغییر دهید."

فیلم های بیشتر و صحبت کردن امتیاز از شب یکی از ما به کجا می رویم از اینجا ؟ —و وجود دارد خیلی بیشتر به باز کردن—موجود برای جریان در سازمان دیده بان خود را و کشف خانواده TVE برنامه به عنوان به خوبی به عنوان خود را Instagram, Facebook, و کانال های یوتیوب. قسمت دوم پخش چهارشنبه ساعت 9 ET/PT.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب