مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال جلوگیری از 'انتخاب نشده قدرت' از رسانه های اجتماعی پس از توییتر واقعیت-بررسی

رئیس جمهور تهمت را امضاء کرده است یک فرمان اجرایی برای حذف حمایت های قانونی برای رسانه های اجتماعی شرکت ها. دو

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

رئیس جمهور تهمت را امضاء کرده است یک فرمان اجرایی برای حذف حمایت های قانونی برای رسانه های اجتماعی شرکت ها. دو روز قبل از آن او را متهم توییتر سانسور پس از آنها واقعیت-بررسی ادعاهای بی اساس او نوشته شده وجود دارد.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا شنبه به قراضه و یا تضعیف یک قانون است که محافظت از شرکت های اینترنتی مانند Facebook و Twitter. قانون جدید می آید دو روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها شد واقعیت-بررسی توسط توییتر برای اولین بار.

قانون جدید ممکن است "حذف و یا تغییر" یک قانون شناخته شده به عنوان بخش 230 محافظت می کند که رسانه های اجتماعی شرکت از مسئولیت حقوقی در قبال محتوای پست کاربران.

"در دفتر بیضی تهمت می گوید واقعیت جاری چیزی بیش از فعالیت سیاسی" دویچه وله الکساندرا فون Nahmen در توییتر نوشت. "او می گوید او فرمان اجرایی در رسانه های اجتماعی بدان معنی است که آنها دیگر نمی خواهد باید مسئولیت سپر است."

تهمت نیز گفت: دادستان کل آمریکا ویلیام بر خواهد دنبال قانون برای تنظیم رسانه های اجتماعی شرکت ها. این فرمان اجرایی به این معنی است که تهمت امیدوار است برای جلوگیری از موشکافی از کنگره در عبور از قانون جدید.

با توجه مغلوب ساختن پیشی جستن تاریخچه حملات شخصی و مشکوک ادعا می کند در رسانه های اجتماعی باید این قانون پیشنهادی تصویب آن ممکن است نیروی اجتماعی شرکت های رسانه ای برای نظارت بر اظهارات خود را بیشتر از نزدیک و یا در معرض خطر پیگرد قانونی.

ادامه مطلب: توییتر و برچسب تهمت جیر 'بی اساس' برای اولین بار

Screenshot Twitter Donald Trump (Twitter/DonaldTrump)

دو توییتهایی که پرچم ادعا کرد که بدون اثبات آن وجود دارد 'هیچ راه (صفر!)' که پست الکترونیکی-در برگه های بازیگران در ایالات متحده در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود " چیزی کمتر از قابل ملاحظه ای جعلی.' آنها همچنین متهم کالیفرنیا فرماندار کمک به رای دهندگان تقلب.

این حرکت قانونی است ؟

منظور اجرایی باقی مانده است یک پیش نویس در انتظار تایید. کارشناسان حقوقی گفت: خبرگزاری رویترز که این قانون جدید بود و بعید است برای زنده ماندن به قانون اساسی آغاز شد.

"رئیس جمهور این است که تلاش برای ترساندن اجبار, ترساندن, گول زدن رسانه های اجتماعی شرکت ها به او به تنهایی و نه آنچه توییتر به تازگی انجام داده به او گفت:" دانشگاه ییل قانون اساسی قانون پروفسور جک foster family chiro.

مجلس نمایندگان و سرسخت تهمت منتقد نانسی پلوسی در توصیف این فرمان اجرایی به عنوان "جان حواس پرتی از شکست خود را به ارائه یک ملی تست استراتژی به شکست COVID-19."

رئیس جمهور با استفاده از توییتر غالبا به ترویج سیاست ها و به اشتراک گذاری نظرات خود را با بیش از 80 میلیون کاربر پس از او بر روی پلت فرم. روز چهارشنبه پس از این واقعیت-بررسی معرفی شد او متهم توییتر سانسور و "خفقان آزادی بیان است." صدای جیر جیر در سوال مربوط به ادعاهای بی اساس تقلب مرتبط به پست الکترونیکی-در رای گیری. مبارزات انتخاباتی, ایمیل, از تیم خود را در حال هل دادن یک شبیه خط با تعداد بالاتر از پستی آراء به احتمال زیاد در ماه نوامبر انتخابات با توجه به کوروناویروس.

Facebook و توییتر هنوز اظهار نظر در این قانون پیشنهادی.

اد/msh (AP dpa رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن