مغلوب ساختن پیشی جستن به گسترش ما ویزای کار ممنوعیت تا پایان سال 2020

یک مقام ارشد گفت: این اقدامات تا 520,000 شغل به عنوان ما چهره های شیب دار نرخ بیکاری در میان coronavirus بیمار

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

یک مقام ارشد گفت: این اقدامات تا 520,000 شغل به عنوان ما چهره های شیب دار نرخ بیکاری در میان coronavirus بیماری همه گیر. منتقدان اما می گویند که این حرکت یک شگرد به تصویب محدودیت برای مهاجرت.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است برای گسترش ممنوعیت ما ویزای کار و تمدید آن تا پایان سال 2020 ارشد مقام کاخ سفید روز دوشنبه گفت.

ویزا دسته بندی خواهد شد که تحت تاثیر این نظم جدید شامل ویزای H-1B برای کارگران ماهر L-1 ویزا برای کارگران در حال انتقال در یک شرکت اکثر J ویزا برای دانشگاهیان و محققان H-2B ویزا برای کارگران فصلی.

برخی از دسته از کارگران فصلی مانند کسانی که در صنعت پردازش مواد غذایی خواهد بود معاف.

ارشد دولت رسمی صحبت با خبرنگاران خواست نامش فاش نشود گفت: منظور این است که به معنای کمک به ما کارگران بهبود یافتن از این بیماری همه گیر اقتصادی اثرات.

"رئیس جمهور تهمت است که با تمرکز بر گرفتن آمریکایی ها بازگشت به کار به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است" این مقام گفت.

کاخ سفید انتظار دارد که ممنوعیت صدور ویزا را رایگان تا 525,000 شغل و مانند یک دندانه در بالا نرخ بیکاری ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

مغلوب ساختن پیشی جستن است انتظار می رود نیز تجدید روز دوشنبه یک قانون به طور موقت مسدود کردن برخی از خارجی ها از اقامت دائم در ایالات متحده ارشد دولت رسمی اضافه شده است.

منتقدان این اقدام می گویند برگ برنده دولت است که با استفاده از coronavirus همه گیر برای رسیدن به اهداف خود برای کاهش مهاجرت به آمریکا.

کسب و کار که بستگی به کارگران خارجی به مدت طولانی مخالف محدودیت برای مهاجرت قانونی در حالی که ما در اتاق بازرگانی این کشور بزرگترین انجمن کسب و کار است گفت: این سیاست را بشدت بهبود اقتصادی.

در حال حاضر برای مغلوب ساختن پیشی جستن منظور خواهد شد و به احتمال زیاد یک اثر محدود به کنسولگری آمریکا در سراسر جهان بسته باقی می ماند برای بسیاری از روال صدور ویزا به دلیل بیماری همه گیر.

jcg/stb (Reuters, AP, dpa, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن