مغلوب ساختن پیشی جستن شگفتی اگر جان بولتون را به زندان برود

در روزهای اخیر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است معمولی پرسید مقامات دولت و مشاوران اگر جان بولتون—س

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

در روزهای اخیر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است معمولی پرسید مقامات دولت و مشاوران اگر جان بولتون—سابق مشاور امنیت ملی است که با انتشار یک جدید بگو همه کتاب در مورد کار در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است—زندان-محدود سه منبع با آگاهی از سوالات خصوصی بگویید روزانه وحش.

"آیا شما فکر می کنم او را برای رفتن به زندان برای این کار؟" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: با توجه به یکی از افرادی است که شنیده ام او را بپرسید.

این کتاب با عنوان اتاق که در آن اتفاق افتادهتصویر می کشد یک رئیس جمهور با انگیزه صرفا توسط re-انتخابات نگرانی ساکت به authoritarians و به طور کلی بی علاقه و unknowledgeable در مورد جهان چهره او است. در این کتاب, Bolton, رله که تهمت خواسته رییس جمهوری Jjinping برای کمک به او برنده انتخابات با خرید محصولات کشاورزی و که او به اشاره از تصویب دولت چین را توقیف از اویغوری جمعیت در سین کیانگ.

رئیس جمهور و مشاوران و استدلال کرده اند که این کار پر از دروغ است. آنها همچنین اصرار داشت که آن را پر از اطلاعات طبقه بندی شده باعث یک خط تیره دیوانه تلاش برای جلوگیری از انتشار آن. مغلوب ساختن پیشی جستن در واکنش به اتهامات از جمله بازی گاه به گاه تعمق حبس تأکید ریسک است که او معتقد است در بازی. این می آید به عنوان دادستان فدرال در حال بنا به گزارش های توزین اتهامات جنایی در برابر بولتون. بسیار بعید است که هر زمان زندان منجر خواهد شد صرف نظر از آنچه رئیس جمهور می پرسد و یا خواسته. اما متوقف نشده دولت از افشاگری همکار سابق خود در آنچه که تبدیل به آخرین حادثه از مغلوب ساختن پیشی جستن وفاداران کالایی در, و کار به تضعیف مقامات سابق که به اطلاع عموم خصوصی اختلافات مکالمات و نارضایتی.

برای سال کاخ سفید به شدت به دنبال افشا و پاسخگو مقامات دولت که وفاداران باور, باید به مطبوعات درز در تلاش برای پیشبرد دستور کار خود و یا رئیس جمهور نگاه بد. شاید بهتر توضیح یا خصوصیات رئیس جمهور تفکر در leakers از یک شتاب در صفحات بولتون کتاب. بولتون می نویسد که در طول یک جلسه در تابستان گذشته در نیوجرسی مغلوب ساختن پیشی جستن به نام روزنامه نگاران "scumbags" و گفت: آنها باید دستگیر زندانی و مجبور به فاش کردن منابع خود را.

Bolton, اما, نیست, یک روزنامه نگار. و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال حاضر چهره جدید و بی سابقه کار: رفتن پس از یک مقام سابق بود که وجود دارد برای برخی از مهمترین و محوری در سیاست خارجی بحث و, که, کاملا infamously زمان دقیق یادداشت ها.

در پشت درهای بسته فعلی و سابق دولت مقامات تایید برخی از بولتون اتهامات از جمله این ادعا که رئیس جمهور تهمت بی تفاوت نسبت به آنچه توضیح داده شده است را به عنوان جنایت علیه بشریت و نسل کشی فرهنگی در حال وقوع در چین غربی سین کیانگ استان است. سه فعلی و سابق امنیت ملی مقامات می گویند آن را به خوبی شناخته شده است که رئیس جمهور بود که عمدتا علاقه مند به حفظ یک رابطه خوب با یازدهم برای جلب تعهدات از چین برای خرید از ایالات متحده آمریکا محصولات کشاورزی که مغلوب ساختن پیشی جستن بر این باور کمک خواهد کرد او گشتند.

یک مقام ارشد گفت: روزانه وحش آن را یک "باز کردن راز است."

"بخشی از دلیل بولتون گزیده نمی شد جای تعجب است زیرا هر کسی که نشانی از چین تجارت مسائل را می دانستند و فکر می کردند که رئیس جمهور در مورد مراقبت بود و کشاورزی خرید" گفت: یکی جمهوریخواه سابق امنیت ملی رسمی. "و آن را بسیار روشن است که چرا آنها اهمیت به او."

اما در داخل سالن از West Wing بولتون کتاب گزیده باعث عظیم تقلا نه تنها دستمزد یک کمپین روابط عمومی با هدف بی اعتبار سابق مشاور اما به بطری کردن کار خود را. روز پنج شنبه وزارت دادگستری طرح دعوی در دادگاه برای جلوگیری از بولتون کتاب منتشر شده به مشتریان یک حرکت است که این قاضی فدرال در مورد سرعت مورد سوال بر اساس آن غیر عملی خواهد بود به تماس یک کتاب است که در حال حاضر به طور گسترده ای توزیع شده است.

کاخ سفید در همین حال نقل مکان کرد پیش با یک کمپین متمرکز نقاشی بولتون به عنوان یک ناراضی مقام سابق به دنبال سود کردن از دروغ و که میل شدید برای طلبى بود بدون ترس از مورد ضرب و شتم به عقب تر سطح رهبری رئیس جمهور. کمپین انجام شده توسط مقامات در داخل کاخ سفید از جمله کسانی که با کار شورای امنیت ملی که در روزهای اخیر پیش نویس صحبت کردن امتیاز برای مبارزه با برخی از این کتاب در سخت ترین اتهامات.

"رئیس جمهور تهمت بارها و بارها نشان داده است که از او محافظت می کند کسانی که نمی توانند از خود محافظت کنند—هر دو در اینجا و خارج از کشور—و روشن در این آخرین جسورانه اقدام به اعمال محدودیت های مسافرتی در کسانی که بازداشت و یا سوء استفاده Uighurs" گفت: جان Ullyot سخنگوی شورای امنیت ملی. "ایالات متحده است و مورد احترام تر از همیشه در عرصه جهانی."

برای ساعت پس از بولتون کتاب گزیده بودند منتشر شده توسط مطبوعات هیچ کس از جمله رئیس جمهور گفت: هر چیزی. در واقع آن بود تا شنبه شب که یک عضو کابینه, وزیر امور خارجه, Mike Pompeo آمد با بیانیه ای که در آن او به نام بولتون یک "خائن که آسیب دیده امریکا با نقض مقدس او اعتماد با مردم آن است."

بولتون کتاب قیاس برای Pompeo که به تصویر کشیده شده توسط بولتون به عنوان بی وفا و بی اعتنا از رئیس جمهور. در کتاب خود بولتون می گوید Pompeo پس از در گذشت او را به یک توجه داشته باشید در طول یک نشست سطح بالا که گفت: تهمت بود "پر از گه."

"Pompeo...او را به عنوان مشاهده مار در تلاش برای ربودن دولت سیاست خارجی و جایگزین کردن آن با خود گفت:" یک منبع که مورد بحث بولتون با Pompeo. "این سخت است به عنوان خوانده شده گزیده ای از کتاب خود را به عنوان چیزی جز خرده نمره-اقامت از یک جنگ طلب او نا امید نبود که مجاز به فرش-بمب گذاری در این سیاره است."

دو نفر از مقامات آشنا با Pompeo تفکر گفت: روزانه هیولایی که خود را تهاجمی مقاومت مواجه شد و همچنین رانده شده توسط او میلی برای نشت.

"او و رئیس جمهور همفکر هستند در مورد اطلاعات می شود که به مطبوعات درز" یک مقام ارشد گفت. "من نمی دانم اگر استرس در مورد نشت از بالا پایین می آید. اما [Pompeo] است بیش از حد متمرکز بر آن است که تاثیر موقعیت خود را در بخش."

Pompeo در حال حاضر درگیر در یک شکار برای leakers خود را در بخش. بیش از نه ماه گذشته وزیر به دنبال پیدا کردن منابع از یک ماه سپتامبر روزانه وحش داستان است که پیش نمایش یک گزارش از وزارت امور خارجه بازرس کل استیو Linick . داستان و نمایش یکی از اصلی پیدا کردن یک IG گزارش که در بخش نگاه برایان قلاب دولت برتر ایران ، Linick را در دست بررسی قلاب و دیگر اعضای ارشد وزارت امور خارجه برای یک سری از حوادث که تحت سابق وزیر امور خارجه رکس Tillerson.

با توجه به تازگی منتشر شده و رونوشت از Linick شهادت به خانه امور خارجه و نظارت کمیته های خود را در مورد شلیک Pompeo بود "بسیار ناراحت" در مورد The Daily Beast مقاله و خواستار Linick بررسی خود را برای پیدا کردن که به بیرون درز اطلاعات به مطبوعات است. بررسی تصویب شد به سمت بازرس کل پنتاگون که پاک Linick ،

اما با توجه به گزارش ABC News, بالا مشاور وزیر Pompeo به درخواست وزارت امور خارجه IG دفتر انجام یک بررسی دیگر از نشت اتهامات.

Pompeo است که به سختی تنها سرباز پا در Trumpworld که می خواهد بولتون به شدت محکوم اگر نه ،

رودی جولیانی که تلاش مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان شخصی وکیل در حفر کردن خاک در Bidens و اوکراین تنظیم کردن یک واکنش زنجیره ای است که منجر به رئيس جمهور را استیضاح در دست آمریکا به طور مشابه واکنش نشان داد و با قبر دلخوری این هفته در اخبار بولتون "بگویید-همه" پیام روزانه وحش که سابق امنیت ملی رسمی بود به سادگی "همه چیز به شدت در تلاش برای شکست دادن" مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات سال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن