Matthew Rhys چرا تیره خود را Perry Mason احتمالا پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس

Matthew Rhys در رول است. آن را بسیار جذاب است. ویلز لهجه است موزون همراه, به عنوان اگر ricocheting کردن تپه ها

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

Matthew Rhys در رول است. آن را بسیار جذاب است. ویلز لهجه است موزون همراه, به عنوان اگر ricocheting کردن تپه ها و dales از دره راه او به عنوان stammers, جوک و می گوید رنگی, داستان در مورد زمان تیراندازی HBO جدید راه اندازی مجدد/prequel/reimagination با این حال شما می خواهید برای توصیف آن از پری میسون.

اما او به طور ناگهانی متوقف می شود خود را اواسط فکر سریع-گوینده کوبیدن ترمز خیلی سخت آن را تقریبا می فرستد شنونده careening. "من در تلاش برای حلقه من مبالغه در...," او می گوید.

یک نسخه از عذرخواهی یک نوع خود آگاه و خود آگاه اخلاقی دست انداز سرعت می رسد چند بار در مکالمه ما. خواندن هر تعداد از مصاحبه با بازیگر که اخیر اعتبارات شامل آقای راجرز فیلم یک روز زیبا در محله و امی و برنده اجرا بر روی آمریکایی هاو شما خواهید دید آن پاپ آپ اغلب مثل یک گروه کر از ادراک.

او یک بازیگر است که دوست دارد بازیگری و هیجان زده می شود به بحث در مورد اقدام, اما نمی خواهند به تلگراف هر گونه توهم خود اهمیت یا اهمیت او ممکن است قرار داده و در خود و یا حضور خود را در حوزه عمومی. به عبارت دیگر, Matthew Rhys امیدوار است که شما می دانم که او را در هر راه طاقت فرسا.

نکته این است که زمانی که شما در یک سری به عنوان منادی به عنوان آمریکایی هاکه پیچیده آن شش فصل اجرا در سال گذشته و یا جمع آوری یک رزومه از شخصیت های است که می تواند به عنوان یک دادگاه برای روح آشفته گفتگو در مورد کار خود را به سرعت hurtles بی پروا به فضا است. Rhys, buckled در با سلتیک هدیه ای از دروغ گفتن است راضی به رفتن را همراه برای سوار شدن. فقط شما می دانید که او می تواند بشنود خود را. او می داند که آن را برای تلفن های موبایل مانند یک بیت است.

از ماه مارس Rhys شده است ماندم, به در Catskills حدود دو ساعت در خارج از بروکلین خانه او سهام با شریک زندگی خود را بازیگر Keri Russell, و سه فرزند آنها در بین آنها است. روز باید شامل داستان اسباب بازی ماراتن و متعاقب آن گریه بیش از داستان اسباب بازی ماراتن و همچنین فشار برای روز یکشنبه را برتر از پری میسونو متعاقب آن گریه بیش fritzy اتصالات WiFi و پر از لکه تلفن همراه سیگنال.

راه اندازی مجدد از پری میسون است تعجب آور برای انتخاب ریس' اولین سریال تلویزیونی پس از آمریکایی هاحداقل اندازه گیری توسط منتقدان نظرات و حتی ریس خود را.

آن شده است یک کمی نامطلوب به یاد بگیرند که مردم خیلی سهام در آنچه که او قرار بود به انجام بعدی پس از بازی مرد خانواده و جاسوسی فیلیپ جنینگز برای شش سال. "چرا این" شده است یک سوال مکرر او می گوید. "من احتمالا داده نشده آن را به عنوان خیلی فکر کردم که من باید."

پاسخ آسان است که او دوست game, اسکریپت. آن را تصویب خود را محک برای این چیزها: او می خواستم به می دانم که چگونه داستان به پایان می رسد.

زمانی که او برای اولین بار نزدیک در مورد این سریال دو سال پیش او بلافاصله به یاد می آورد اصلی Perry Mason بازیگر Raymond Burr پررونق صدای تحویل دادگاه استدلال در پس زمینه از بازدیدکننده داشته است خود را به پدربزرگ و مادربزرگ در حالی که در حال رشد است. آن را فوری "هیچ."

اما showrunners Rolin جونز و ران فیتزجرالد به استقبال او فروش او در این ایده از یک prequel است که به بررسی با شن و grimness در خور اعتبار HBO تولید backstory چگونه unflappably خوش هیکل پری میسون از Erle استنلی گاردنر رمان و کلاسیک تلویزیون نشان می دهد به دست می آمد: PTSD از وقت خود را در جنگ و مبارزه خود شکست ضبط آهنگ وقتی که می آید به عشق و خانواده و قطب نما اشاره نسبت به انجام درست اما یک ماچ بی تفاوتی نسبت به قوانین و یا نزاکت در تعقیب آن است.

"وجود دارد شباهت با فیلیپ جنینگز از آمریکایی ها در آن وجود دارد مقدار زیادی از چمدان برای هر دو شخصیت که من کشیده به," او می گوید. "بشریت است که برای من شخصا بی نهایت جالب تر زمانی که شما به نوعی به دنبال ترک و نحوه برخورد مردم با آنها به عنوان, شما می دانید, لباس زیر در خارج و capes."

آینده پس از یک پروژه به عنوان فرهنگی و شخصی قابل توجهی را به عنوان آمریکایی ها—یک درام استدلال کرد که در میان جوانان وجود دارد تا به حال شده است در تلویزیون که در آن او خود را شریک زندگی و مادر به فرزندان خود—Perry Mason اجازه داده است Rhys به ببینید که چگونه مردم در تعامل با برخی از اصول فرهنگ پاپ و همچنین چگونه آنها را در تعامل با او.

پری میسون فدورا تبدیل به یک نوع خانگی دستگاه پس از پرشور افکار عمومی و چقدر Rhys خواهد در آن شرکت کنند.

برای مثال اوایل شیفتگی از منتقدان با به موقع بودن Perry Mason's سرسخت ضد پلیس vibes.

اداره پلیس لس آنجلس که به تصویر کشیده شده در این سری فاسد است. آنها دکتر و حذف گزارش پلیس بررسی موارد خود را نژادپرستانه و جنسیتی برنامه و عمل در cahoots با کسانی که صندوق و رشوه آنها را بیش از منافع مردم آنها به منظور خدمت—جسمی آزار کسانی که در راه خود را.

منتقدان اظهار نظر در نمایش "دلپذیر ACAB همکاری" مورد ستایش قرار داد و آن را به عنوان "پلیس-hatingest نشان می دهد من به معنای واقعی کلمه تا کنون دیده اند" و zeroed در تکان دهنده تشديد یک صحنه که در آن یک افسر قتل یک مرد توسط پله در گردن او.

در اولین قسمت از یک شخصیت می گوید: "من اصلا اعتماد به اداره پلیس لس آنجلس برای انجام این کار است که نیاز به" پری پاسخ "نه خواهد I." اگر او بودند یک شخص حقیقی امروز شما می توانید تصور کنید Perry Mason پیوستن به تماس پال خواستار قطع بودجه دولت ،

ریس خوشحال است که تماشای آن صحنه در برابر پس زمینه از آب و هوای فعلی فعال سازی و خواستار تغییر بازی در راه است که به عنوان مخالف به یک افسرده یادآوری از چیزهایی که ممکن است همان باقی بماند.

"این نوع کنایه آمیز است که بله ما مقابله با آن تم و آن را در آینده به اولویت در حال حاضر," او می گوید. "به من میسون است که فقط کسی که واقعا نمی تواند رعایت بی عدالتی است. او نمی داند که چقدر و او را به نوعی از دست داده و در بسیاری از, اما یک چیز او می کند می دانم. و من فکر می کنم که سالم از جنبه های ما می تواند همه را دور. که او نه می تواند ایستادن برای آن را ندارد."

پری میسون است که بسیار یک دوره قطعه و برای همه suaveness و سینمایی بلند که مدرن فیلمسازی تکنیک های آن را تقبل سری متکی بر نشانه های '30s کارآگاه noir.

"بشریت است که برای من شخصا بی نهایت جالب تر زمانی که شما به نوعی به دنبال ترک و نحوه برخورد مردم با آنها به عنوان, شما می دانید, لباس زیر در خارج و capes."

اگر نه دقیقا پری میسون است که طرفداران قدیمی سری تشخیص—این پروژه آهنگ زندگی خود را قبل از او یک وکیل—این است که قطعا یک نوع ما به معنای به یاد بیاورید: مچاله grizzled پلیسی کمین در سایه چشم تقریبا به طور کامل نقاب دار با لبه خود فدورا.

این چیزی که در مورد یک دوره noir. آن نیروهای شما را به مقابله با سخت حقایق در مورد خودتان: مثلا شما نگاه خوب در کلاه? شما می توانید بکشید کردن فدورا?

"شما این عجیب و غریب در رابطه با کلاه که در آن برخی از روز شما می توانید خودتان را با پوشیدن آن و شما بروید این است و نه خیلی بد" ریس می گوید. "روز دیگر شما بروید 'Oh my god من مانند یک ادم سفیه و احمق.'"

آن بود که هر دو مفید متحد در صحنه—نرم سرپا نگه داشتن زمانی که او در غیر این صورت نمی دانم چه باید بکنید—و درد در باسن. "این فقط می تواند تبدیل به چه تماشا می کنم با کلاه؟" اما آن را نیز وام یک عنصر از زرق و برق برای کسی که در حال تماشای بزرگ اسپنسر تریسی و همفری بوگارت.

او به تلنگر یک سیگار قرار دادن بر روی کلاه و با تکبر راه رفتن را از طریق نمادین خود را قدم به قدم—حتی اگر این بدان معنی است که نیاز به مقاومت در برابر وسوسه به تکرار خود را ماندگار, کهنه صحبت کردن وزن بیش از حد.

"زمان وجود دارد زمانی که آنها خواهد فلفل [اسکریپت] با این دوره اصطلاحات و گفته بودند که فوق العاده سخت برای ارائه در راه که در آن شما نمی جعل هویت همفری بوگارت" ریس می گوید. و سپس او آن را ندارد. او خودش را می کند و دیو: "با سلام در اینجا گوش دهید یار, ."

Rhys نیز آگاه است که مردم زیادی برای گفتن در مورد چگونه خود سری روش پیکرنگاری از پری میسوناست که می گویند در راه است که در آن تاریکی و شکنجه شخصیت کاملا متفاوت از غرش ستون اخلاق در درام تلویزیونی از '50s و 60s.

به شدت او خواهد گفت: "من برای انجام یک پروژه به نام پری میسون" و شخص او صحبت خواهد هیچ ایده او با اشاره به چیزی است که در حال حاضر وجود داشته است. اما وقتی که می آید به افرادی که در حال رفتن به یک نظر بر اصلی او معمولا می توانید بگویید که چگونه آن را توسط سن فرد.

"به من میسون است که فقط کسی که واقعا نمی تواند رعایت بی عدالتی است. او نمی داند که چقدر و او را به نوعی از دست داده و در بسیاری از, اما یک چیز او می کند می دانم."

اگر یک فرد به نظر می رسد در چهل سالگی معمولا وجود دارد برخی از مرتب کردن بر اساس به رسمیت شناختن. "اوه بله من دیده ام که." اضافه کردن یک دهه یا دو تا که سن او به سختی می توانید "پری" از دهان او قبل از برخی از نوع pop-فرهنگ درس تاریخ شروع می شود: "خوب, شما می دانید, Raymond Burr..." (این مهم است به یاد داشته باشید که همه این نقل قول ها تحویل داده شده توسط Rhys در همان همفری بوگارت برداشت.)

سپس وسط زمین از افرادی که می دانید تقریبا که پری میسون است و به نظر قوی که او باید با وجود داشتن هرگز دیده می شود نشان می دهد. آنها در مورد چگونگی پری میسون بود صالح, clean-cut, وکیل ریس می گوید که او می خواهد پاسخ غافلگیر, "اوه,, بنابراین شما دیده می شود نشان می دهد؟" آنها می خواهم به ناچار پاسخ داد "نه."

آن را غسل تعمید با آتش به ناب 2020 پدیده: داشتن نظرات قوی در مورد چیزی است که شما در واقع نمی دانم هر چیزی در مورد. "بله," او می گوید: خنده. "من فقط باید پاپ در توییتر به تکرار است که..."

خنده مکرر است اما همچنین یک کمی تعجب آور است. شاید آن را یک فضیلت از نقش او را ایفا کرده است به تازگی به خصوص فیلیپ در آمریکایی ها و یا شکسته جستجوی روح روزنامه نگار در یک روز زیبا در محله. شده است وجود دارد یک اشتغال ذهنی با کسانی که در نوشتن و بحث در مورد ریس' کار با او خیلی ماهرانه و عمیقا قطاری مردان در تلاطم سودا.

در یک طرف آن یک شیفتگی در تلاش برای درک اینکه چرا او خیلی خوب در بازی مشکل مردم است. از سوی دیگر شاید این تلاش به یاد بگیرند که آیا یا نه او مشکل خود را. و یا آن را فقط یک محصول جانبی از بودن ویلز?

"من در رکورد گفت: اگر سودا شد, المپیک, ورزش, ویلز خواهد بود, طلا, مدال آوران همراه با ایرلندی و اسکاتلندی بر روی سکو" ریس می گوید. "من فکر می کنم سلت ها انجام سودا بسیار خوبی است. من همیشه کشیده شده است, برای کسانی که کمی بیشتر به داستان علاقه انسان."

ناگهان او به نظر می رسد به آمار یکی دیگر از کسانی که خود آگاه برجستگی های سرعت. وجود دارد قابل تامل است. کمی سرفه و نفس بریده بریده و با آن روشن.

"من نه تنزیل که مردم باید شاد منش و یا گفتن آنها نیست بخشی از این بشر علاقه داستان," او می گوید. "من فقط من شده اند با توجه به این که شادی فرصت نشده است."

آن را به عنوان پاک کردن یک تماس به عنوان وجود دارد می تواند برای فرصت—در این مورد یک مصاحبه با برخی از شادی—برای ضربه زدن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب