مغلوب ساختن پیشی جستن در زندگی با COVID و بازگشایی مدارس: فضانوردان را به خطر بیش از حد

در تماس با این کشور فرمانداران سه شنبه وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos متنبه مقامات محلی برای انجام "بعدی به هیچ

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

در تماس با این کشور فرمانداران سه شنبه وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos متنبه مقامات محلی برای انجام "بعدی به هیچ چیز" برای ارائه خدمات علمی به دانشجویان و درخواست آنها بازگشایی مدارس در پاییز بدون در نظر گرفتن دولت از COVID بیماری همه گیر.

موضوع DeVos تاکید کرد در یک نقطه صرفا یک ماده محاسبه خطر هیچ چیز تمام است که متفاوت از آن گرفته شده توسط یک فضانورد از رفتن به فضا است.

"آموزش و پرورش رهبران واقعا نیاز به بررسی داده های واقعی و وزن خطر" DeVos گفت. "آنها در حال حاضر مقابله با خطر به صورت روزانه. ما می دانیم که خطر تعبیه شده است در همه چیز کار می کنیم. یادگیری برای سوار یک دوچرخه به خطر گرفتن در یک کپسول فضایی و گرفتن شات در یک موشک به فضا است."

این سخنان DeVos شد بخشی از یک بزرگتر فشار روز سه شنبه با تهمت مقامات را در مورد مدرسه reopenings در حال رشد در میان نگرانی های سلامت توسط پزشکان و دانشمندان و دولت و مقامات محلی است. اما آنها نیز شبیه چیزی بزرگتر در مورد رئیس جمهور رویکرد به یک ویروس است که فلج کشور و به نوبه خود در انتخابات ریاست جمهوری. ماه به همه گیر این دولت حل و فصل را به یک مرحله از پذیرش حتی به عنوان coronavirus همچنان به آلوده کردن هزاران نفر از مردم هر روز و پایمال کردن بیمارستان ها در جنوب و جنوب غربی کشور است.

این شش ماه از همه گیر برای اولین بار شروع با بیش از 3 میلیون نفر پیمانکاری ویروس و برآورد 133,000 مردم داشتن از آن درگذشت. در آن زمان مقامات و مشاوران کار با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus تیم می گویند دولت پاسخ رویکرد به شدت تغییر کرده است به خصوص در چند ماه گذشته.

مقامات و مشاوران شاغل در دولت را پاسخ توصیف coronavirus وظیفه نیروی کار گروه در درجه اول با کاربر بیشتر مقامات در سراسر چندین آژانس های فدرال به شدت در تلاش برای تعامل با محلی و ایالتی جوامع برای مهار شیوع بیماری های جدید و اطمینان از ایمنی از کسانی که بیشترین آسیب پذیر است. اما کسانی که تلاش کرده اند مانع به گفته مقامات سه و دو در خارج از مشاوران در بخش بزرگی چون آنها باید به طور مداوم تقلا برای ماندن در پیام رئیس جمهور تهمت که عادت فی البداهه صحت میکردم در توییتر و یا در دیگر انجمن های عمومی مورد ویروس.

"افرادی که در حال تلاش برای انجام کار درست و نیستند همیشه مجاز به" یک فردی که کار می کند با رئیس جمهور coronavirus نیروی کار گفت. "من احساس می کنم آنها در حال تلاش برای نخ سوزن. که سخت است برای انجام به هنگام شده است وجود دارد هیچ استراتژی ملی در سراسر ماسک تجمعات...که کشورهای دیگر کرده اند که اجازه داده اند بهتر است آنها را به آماده شدن برای پاییز."

کسانی که همونطور شامل تنظیم برای مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته است که توجه بیشتر قرار گیرد دوباره باز شدن اقتصاد و تحولات مثبت در مبارزه با ویروس. در مدت سه هفته اخیر مغلوب ساختن پیشی جستن به بخش خصوصی griped که دکتر Anthony Fauci, کشور پیشرو عفونی-متخصص بیماری است "بسیار خوب در ترساندن مردم" به گفته یک منبع مستقیم با دانش است. و در سهشنبه, او روشن ساخته است که او را در پناه هیچ بحث داخلی در مورد فضیلت گرفتن مدرسه بازگشایی در میان یک بیماری همه گیر.

"در حال حاضر وقت آن است برای باز باشد. حالا وقت آن است برای باز بماند" رئیس جمهور اعلام کرد: در یک رویداد جداگانه در روز سه شنبه بشود در اطراف مدارس. "ما در حال بسته شدن است. ما هرگز نزدیک است."

اما کسانی که تصدیق نیز سازمانی در طبیعت است. چند مقامات گفت: روزانه وحش که coronavirus نیروی کار شده است دوباره سازمان دهی دو بار در سه ماه گذشته و رفته است از تمرکز بر تحویل حیاتی شخصی دنده محافظ و تست تجهیزات برای اطمینان از دولت فدرال آماده است برای آینده فصل آنفولانزا. یکی ارشد CDC گفت: آنها به تازگی داده شده به نیروی کار به کمک یک گروه کاری که با داده ها در اطراف coronavirus موارد مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان. دیگر مقامات وجود دارد گفت: چند جای خالی در کشت های مختلف گروه های کاری و معلوم نیست که کسانی خواهد پر شود.

بخشی از تازه بازنگری شده نیروی کار به نظر می رسد به خصوص با تمرکز بر حصول اطمینان از دولت شمارش مرگ و مورد شمارش دقیق است. یک فرد با آگاهی از این گفتگو گفت: وجود علاقه به تجزیه و تحلیل که آیا این مورد اطلاعات نظارت منطبق بر گواهی مرگ و مير داده و برای پیدا کردن که در آن موارد متحده ممکن است بیش از شمارش است.

در هر چند وظیفه نیروی متمرکز شده است در سفر به کانون مناطق به صحبت با مقامات محلی و تشویق جامعه است که آن را هنوز هم ممکن است به جلو حرکت کند با بازگشایی به عنوان طولانی به عنوان آنها را به مراحل حاوی ویروس است. معاون رئیس جمهور مایک پنس و دکتر دبورا Birx وظیفه نیروی هماهنگ کننده تحویل داده اند اظهارات به حدی که.

در پشت درهای بسته Birx است ادامه داد: استرس و نگرانی خود را در مورد مثبت افزایش نرخ و مورد اعداد و اهمیت متحده ادامه کار با دولت فدرال برای افزایش تست ظرفیت. در تماس خصوصی با فرمانداران سه شنبه Birx گفت تیم او تا به حال اعزام افراد به نقطه داغ شهرستانها برای کمک به برخی از ولسوالی ها و توصیه برخی از مقامات محلی به توقف بازگشایی. او گفت که او در حال برنامه ریزی در سفر هفته آینده به گرجستان و کارولینای جنوبی در میان دیگر ایالت های جنوبی که در آن صورت تعداد در حال افزایش است.

مقامات ارشد رئیس جمهور در مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus نیروی کار باید oscillated در هفته های اخیر بین بردن زنگ در مورد تعداد انگشت شماری از کشورها تجربه عظیم upticks در مثبت نرخ و بستری شدن در بیمارستان و کمرنگ جلوه دادن آن همان آمار. در تماس با این کشور فرمانداران با توجه به ضبط قبلا به دست آمده توسط The Daily Beast, پنس به عنوان اعداد به جای تمرکز بر ملی تصویر و به طور کلی میزان مرگ و میر. اما در روز سه شنبه در تماس با او اذعان کرد که وجود دارد "بسیاری از ایالت های جنوبی [که] باید شاهد افزایش موارد است."

مخلوط پیام اتحاد ریخته به دیگر بخش های دولت بیش از حد به خصوص وقتی که می آید به تست. Birx و پنس در هر دو صورت عمومی و خصوصی خواست متحده برای ادامه به سطح شیب دار تا تست و درخواست دولت فدرال برای کمک. اما رئیس جمهور تهمت همواره تحت فشار قرار دادند این پیام است که تست بد است برای اپتیک—که به سادگی متوقف کردن آن را در کمتر واقعی موارد است. و در روز سه شنبه فرمانداران تماس با وزارت بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر گفت: فرمانداران که زمانی که آن را آمد به بازگشایی مدارس, تست بود "لازم نیست" و گفت: آن را یک "ابزار" است که می تواند با استفاده از نگه داشتن دانش آموزان امن اگر آنها را انتخاب کنید به آنها اجازه می دهد دوباره به کلاس درس در این پاییز.

تاکید بر یادگیری برای زندگی با COVID—و کمرنگ جلوه دادن تست نگرانی در طول راه وجود دارد—این است که یک پیام فشار که سه مقامات دولت گفت: روزانه وحش شده بود در این هفته. یکی از این مقامات اصرار داشت آن بود سوخت توسط یک حس ناامیدی و یا "شکست" اما نه با اعتقاد به "آمریکا انعطاف پذیری" در صورت بزرگ مرگ و تراژدی.

اما برای کارشناسان بهداشت عمومی فشار دارای یک نقص آشکار یکی در حال حاضر به نمایش گذاشته و در طی نیم سال: باز کردن بیش از حد به سرعت بخشی از آنچه که منجر به شیوع بیماری های جدید.

"ما به وضوح پیش بینی کرد که اگر شما با احتیاط و آهسته شما را به انجام بهتر. در حقیقت پیش بینی ما درست بود, گفت:" دکتر دیوید روبین مدیر PolicyLab یک گروه از پزشکان و دانشمندان از پنسیلوانیا کوتاهی که کاخ سفید را coronavirus نیروی کار در مدل سازی داده ها.

"ما در برزخ در حال حاضر" روبین گفت. "همه چیز مبتنی بر گرفتن ما شمارش پایین. و وجود دارد یک حس مانند 'ok چه ما در حال حاضر؟' ما واقعا فکر در مورد آنچه که در صورت وجود یک بیماری همه گیر است که اتفاق می افتد در ماه اوت است. که نشده است و بخشی از مکالمات."

از طریق آن همه تهمت تا حد زیادی از دست رفته و صبر به طور منظم شکایت که عمومی-بهداشت حرفه ای که در تضاد یا پیچیده اعلامیه از پیروزی و ادعا اقتصادی rebirth باعث بی هراس. در مصاحبه با Axios ماه گذشته گفت: این کشور تا به حال به "بازگشت به کسب و کار است." و در چهارم جولای او به دروغ اعلام کرد در یک سخنرانی که 99 درصد از تمام coronavirus موارد هستند "کاملا بی ضرر است." پنس بیش از حد متمرکز کرده است برخی از آخرین اظهارات تاکید بر ملاحظات اقتصادی بیش از بهداشت عمومی ، در تماس با فرماندار سهشنبه, معاون رئیس جمهور اشاره کرد که او می خواهم به تازگی خواندن یک گزارش توسط شورای مشاوران اقتصادی—یک گروه از اقتصاددانان که توصیه به رئیس جمهور—که گفت: اگر هر مدرسه بسته آن را هزینه بر اقتصاد آمریکا دهها میلیارد دلار است.

در ضمن تهمت-پنس re-انتخابات به نظر می رسد فکر می کنم با عجله به بازگشایی مدارس در طول یک بیماری همه گیر در حال انجام را برای برخی از خوب سیاست های انتخاباتی.

"رئیس جمهور تهمت درک آموزش و پرورش بزرگترین اکولایزر در جامعه ما است و ما باید دانش آموزان را به درس, به طوری که آنها نمی افتد و پدر و مادر می تواند بازگشت به کار" مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 سخنگوی سامانتا Zager در بیانیه ای گفت به The Daily Beast در روز سه شنبه. "جو بایدن قرار می دهد و وفاداری خود را به اتحادیه معلمان جلوتر از رفاه دانش آموزان و خانواده ها در امریکا است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب