Coronavirus آخرین: جهانی عفونت های بالای 15 میلیون

تعداد COVID-19 نفر در سراسر جهان گذشت 15 میلیون و یک چهارم است که در ایالات متحده هستند. در ضمن آلمان ممکن است

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

تعداد COVID-19 نفر در سراسر جهان گذشت 15 میلیون و یک چهارم است که در ایالات متحده هستند. در ضمن آلمان ممکن است به زودی شروع تست اجباری در فرودگاه برای ورود از خطر کشور است. دنبال DW برای آخرین.

  • بیش از 15 میلیون نفر آلوده شده اند با کروناویروس در سراسر جهان
  • آفریقای جنوبی گزارش کرده است که یک رکورد روزانه مرگ و میر در حالی که برزیل را دیدم بالاترین تک روز افزایش موارد
  • عفونت در آمریکای لاتین گذشت 4 میلیون خوانده شده را علامت
  • ورود مسافران در آلمان از کشور های در نظر گرفته در معرض خطر ممکن است به زودی به صورت تست اجباری در فرودگاه

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

00:18 آفریقای جنوبی گزارش کرده 572 coronavirus مربوط به مرگ و میر یک رکورد تک روز افزایش, مصرف تعداد کل مرگ و میر به 5,940. تقریبا با 395,000 مورد تأیید این کشور یکی از بدترین آمار در آفریقا و در میان پنج در سطح جهان است.

در بسیاری از موارد شده اند متمرکز در استانهای آفریقای جنوبی و کیپ غربی.

به بانک توسعه آفریقا روز چهارشنبه به تصویب 288 میلیون دلار (€249 میلیون دلار) وام به آفریقای جنوبی برای کمک به این کشور در مقابله با اقتصادی خرید اینترنتی از بیماری همه گیر.

00:11 برزیل گزارش کرده است یک رکورد جدید افزایش روزانه coronavirus موارد به عنوان کشور در تلاش برای آوردن شیوع بیماری تحت کنترل است. وزارت بهداشت تایید 67,860 عفونت های جدید و 1,284 جدید مرگ و میر در 24 ساعت گذشته.

در همین حال رئیس جمهور Jair Bolsonaro آزمایش مثبت برای سومین بار از جولای 7, زمانی که او برای اولین بار اعلام کرد که او تا به حال قرارداد این بیماری است. دفتر خود گفت: او را تمدید دو هفته ای قرنطینه و تعلیق آینده برنامه سفر.

"رئیس جمهور Jair Bolsonaro سلامت همچنان به بهبود تحت درمان ریاست جمهوری تیم پزشکی" دفتر او در بیانیه ای گفت. رهبر راست شده است که اغلب برای انتقاد از کمرنگ جلوه دادن این بیماری همه گیر مقايسه عفونت به "کمی آنفولانزا."

با بیش از 2.2 میلیون, موارد, برزیل دوم-بزرگترین شیوع در جهان پس از ایالات متحده است.

00:00 گرفتن در روز چهارشنبه coronavirus اخبار اینجا.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

adi/nm (AP, AFP ساعت و dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن