مغلوب ساختن پیشی جستن سابق مارلا افرای شده است هدف قرار دادن مغلوب ساختن پیشی جستن را COVID خط

در تلاش برای مبارزه با coronavirus مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از بازیگران در یک شبکه گسترده ای درخواست ایده از

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

در تلاش برای مبارزه با coronavirus مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از بازیگران در یک شبکه گسترده ای درخواست ایده از رهبران صنعت, خانواده, متصل, پزشکان خارجی مقامات و شخصیت های تلویزیونی و-خارج-از-کالج مشاوران برای کمک به حل بحران در سراسر تست و تجهیزات پزشکی. آنها همچنین راه اندازی یک ایمیل tipline در شانس فعال است که کسی ممکن است ارسال یک ضرب المثلی گلوله نقره ای.

کمی آنها انتظار دارند که یکی از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن exes خواهد از آن استفاده کنید.

در طول همه گیر مارلا افرای یک بازیگر و رئیس جمهور همسر دوم باقی ماند تا در تماس با cenacolo از دوستان و غیر رسمی مشاوران با او داد و ستد و خیلی چیزهای توصیه های پزشکی در مورد چگونگی مبارزه با این ویروس مرگبار است. در هفته های اخیر او بی سر و صدا منتقل می شود برخی از این ایده ها برای مغلوب ساختن پیشی جستن کاخ سفید در تلاش برای به دست آوردن آنها را در مقابل رئیس جمهور سابق او-شوهر—ارشد و کارکنان دو مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت آشنایی با امداد رسانی بگویید روزانه وحش.

معلوم نیست اگر هر یک از این افرای مورد تایید همه گیر-نکات مربوط فرود آمد بر رئیس جمهور تهمت میز. و روشن نیست که نکات خاص از دایره درونی او دارای رله به تهمت تیم. یکی از مقامات گفت: آنها برای اولین بار آگاه شد از افرای' آگهی پس از تحقق نام او تا به حال ظهور در "Covid پست" tipline داخلی کاخ سفید حساب ایمیل است که به طور منظم دیده توسط یک گروه کوچک از مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات.

"[مارلا] یکی از بسیاری از آمریکایی ها تلاش مفید در این دوران" دوم مغلوب ساختن پیشی جستن رسمی دولت گفت. "هیچ مشکلی با آن."

کاخ سفید راه اندازی "Covid ایمیل" برای زمینه پیشنهادات و سوالات خود را از "دوستان و خانواده" و همچنین از آمریکا, بهداشت حرفه ای بخش خصوصی و نمایندگان که در حال تلاش برای به دست آوردن اطلاعات در تامین و درمان به بال غربی و سازمان های فدرال. با توجه به واشنگتن پستکه اولین گزارش در این سیستم در ماه گذشته "برخی از مقامات بخش خصوصی نگران است که این [Covid ایمیل] missives دریافت اولویت و منحرف کردن اذهان از تر مهم علمی حرفه" در مورد کوروناویروس.

افرای' هرزه کاهش یافته است به نظر برای این گزارش و سخنگویان کاخ سفید نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر. اما نظر رسیده اوایل این هفته افرای messaged The Daily Beast: "PPE است نه یک منطقه من متمرکز شده اما سلامت و رفاه همه مردم است که از بالاترین اهمیت برای من. با تشکر از شما."

افرای سپس افزود: نماز-دست از emoji.

او در پاسخ به چند پرسش در مورد "Covid پست" تا چه حد از ویروس و مرتبط با سلامت کمک رسانی به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و یا خاص چه مشاوره یا برنامه های او فرستاده می شود همراه است.

یک مرور سریع از افرای عمومی حساب های اجتماعی رسانه ای از جمله توییتر و Instagram ارائه می دهد یک نگاه اجمالی به او دسته از دوستانه پزشکان و سلامت و معنویت مشاوران. مانند بسیاری از طول coronavirus بحران, او به طور منظم نوشته شده در مورد او و دوستان او' دیدگاه در بیماری و تاکید بر نگرانی های خود را از جمله ترکیبات اثرات بیماری لایم ممکن است در کسانی که با این ویروس آلوده.

"ممنون خیلی realDonaldTrump شجاعانه برای افشای حقیقت abt #لایم من رنج می برد در 20s اما بسیاری از آنها رنج می برد بیشتر از من. در اینجا یک کتاب درخشان #مزمن فقط نوشته شده توسط دوستان عزیز من" رئیس جمهور سابق و مادر دختر خود را تیفانی توییتی ماه گذشته.

یکی از Ph. D. s که ذکر شده است به تازگی در افرای' توییتر صفحه رابرت اپستین. اپستاین است که یک دوست نزدیک از هر دو افرای و تیفانی; پس در واقع, که در مصاحبه ای توضیح داد که او همراه با دیگر بزرگسالان "مست کردم در تیفانی تولد 16th حزب است."

اپستاین یک روانشناس که پژوهش در اتهام تعصب در نتایج جستجوی گوگل را به خود جلب کرده anti-فناوری بزرگ اصولگرایان و رئیس جمهور تهمت خود گفت: روزانه وحش است که او "نه یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی هر وسیله" اما که او شده است تلاش برای دریافت طرح خود را در coronavirus توده-تست در مقابل رئیس جمهور برای هفته ها. به عنوان بخشی از تلاش های او بدست خودش رزرو در رسانه های محافظه کار که رئیس جمهور مصرف. اپستاین به نظر می رسد در تاکر کارلسون فاکس نیوز نشان می دهد—یکی از تهمت های مورد علاقه کابل-اخبار برنامه ها—به بحث در مورد تست و دوباره باز کردن اقتصاد ایالات متحده.

اپستاین گفت که او آگاه بود که "مارلا یک گروه از دوستان به نحوی کار بر روی" coronavirus مسائل. اما او مطمئن بود که دقیقا در این گروه است. او گفت که او در تماس با "دو نفر در کاخ سفید نسبتا به طور منظم... اما به من دانش [پیشنهاد من] نشده اند به [تهمت] و توجه است." او مطمئن نبود اگر افرای خودش سعی کرده بود به منظور تسهیل در تحویل خود را "ملی تست طرح روز" به رئیس جمهور اما او به خاطر صحبت کردن در مورد آن با او و دخترش.

"البته آنها بسیار مشتاق" او بازگو کرد. "من از آنها خواست برای مشاوره [درباره] چگونه این را به رئیس جمهور توجه است. و من مطمئن هستم که من گفتم چیزی به اثر 'اگر شما هر گونه راه برای آوردن این به او توجه من امیدوارم که شما در نظر است که" ... اما من مطمئن هستم که اگر آنها را انجام داد و من مطمئن هستم که آنها چه کرده اند و یا نکرده را به رئیس جمهور تهمت توجه شود."

یکی دیگر از افرای کاردانی شیوا Ayyadurai نیز در تلاش برای دریافت طرح خود را برای مغلوب ساختن پیشی جستن میز. Ayyadurai—کسی که دوست دارد به توسط "دکتر شیوا" و ساخته شده است که به طور گسترده ای به چالش کشیده ادعا می کنند که او "مخترع ایمیل"—نیز شناخته شده آنلاین برای دفاع از یک بی اساس ویتامین برای درمان coronavirus و ادعا کرده است که Anthony Fauci, یک عضو از مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus وظیفه نیروی نابکار دندانه دار ضد مغلوب ساختن پیشی جستن "دولت عمیق." شیوا که یک جمهوری خواه نامزد سنای آمریکا در ماساچوست نیز جنگهای صلیبی در برابر واکسن و قفل شده است و در دشمنی با رابرت اف کندی جونیور یکی از این کشور برجسته تر ضد واکسن طرفداران.

در متن پیام ارسالی دوشنبه شب شیوا گفت: او می خواهم نامه نوشته خود را "راه حل" برای این بیماری همه گیر کوروناویروس به کاخ سفید و ادعا کرد که "بسیاری از مردم مانند [مارلا] عاشق نامه و فیلم [در مورد کوروناویروس بحران] از جمله دموکرات ها و جمهوری خواهان که دسترسی به او." او ادامه داد: "من مطمئن هستم که او سعی [به آنها را به رئیس جمهور] به عنوان به خوبی به عنوان دیگر:" اما به نظر نمی رسد خاصی اگر او تا به حال.

در عمومی اجتماعی-رسانه, پست افرای به نظر نمی رسد برای به اشتراک گذاشتن بسیاری از نمایش ها حمایت توسط شیوا و دیگران. برای بیشتر قسمت ها, زمانی که او در حال صحبت کردن علنی در مورد این ویروس او نمی تمرکز بر موضوعاتی مانند تلاش برای به دست آوردن Fauci اخراج شدند اما به جای آن در بیشتر لبخند موضوعاتی مانند سلامتی انسان و معنویت.

"این زمان به این باور نامحدود معجزه در دسترس هستند. آن را به ما," او ارسال شده به Instagram در اواخر ماه آوریل است. "هر زمان تاریکی است که در حال حاضر وجود دارد این است که پتانسیل مخالف این... نگه داشتن چشم انداز برای صف بندی های معجزه آسا در زندگی خود را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن