تاکر با شدت گرفتن در علم و 'Sesame Street' بیش از جورج فلوید ویژه

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson شدت انتقاد کرد و در سی ان ان و خیابان کنجد در سه شنبه شب بیش از مشترک خود را

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson شدت انتقاد کرد و در سی ان ان و خیابان کنجد در سه شنبه شب بیش از مشترک خود را تاون هال ویژه در جورج فلوید تظاهرات و نژادپرستی شکایت که این "آخرین" مثال "بی امان تبلیغات" طراحی شده برای آمریکایی ها احساس می کنند "حق ندارد به ایستادن" را برای کشور خود.

لگد زدن خود را نشان می دهد با پرداختن به این بحث بیش از دوشنبه شب تک صدایی که در آن او ادعا کرد که Black Lives Matter جنبش "است که قطعا در مورد سیاه زندگی" کارلسون groused که واکنش آن باعث اثبات شد که "جناح چپ اوباش" در حال تلاش برای "انصراف از حقوق خود را."

"چند دقیقه بعد از ما گفت که اوباش آمد برای ما طنز از ironies" او اعلام کرد. "آنها صرف 24 ساعت گذشته در تلاش برای به زور این نشان می دهد هوا برای خوب است. آنها نمی خواهد به موفقیت در آن است. خوشبختانه ما کار را برای یکی از آخرین شجاع شرکت در امریکا, و آنها را تهدید نمی کند. ما سپاسگزار برای آن."

فاکس نیوز ستاره رفت تا شکایت دارند که "اراذل و اوباش" که پر بود از "بیچهره سیاسی آشوبگران که وجود داشته باشد در درجه اول آنلاین" هنوز هم "قدرت بسیار زیاد بیش از همه ما است." این ادعا که این کشور با رهبران "بازاندیشانه تعظیم به خواسته های خود" کارلسون تغییر توجه خود را به خیابان کنجد.

"اما در حال حاضر آن را به اندازه کافی می گویند این کشور دفاع شده است به شدت تضعیف شده توسط دهه بی امان تبلیغات طراحی شده به ما احساس ما حق ندارد به ایستادن برای خودمان و کشور ما," او گفت:. "ما بیش از حد گناه به مقاومت در برابر است که ما سزاوار هر چه ما دریافت کنید. خفه شو و آن را به امریکا! ما می توانید صرف روز به شما نشان نمونه هایی از این, اما در اینجا فقط آخرین اخبار از سی ان ان بیش از آخر هفته."

پخش یک کلیپ از نژادپرستی خاص که ویژه پدر شخصیت محبوب علم و توضیح داد که معترضان را "حق به" ناراحت چون "نژاد پرستی یک مشکل بزرگ" کارلسون لعنتی این پیام نشان می دهد ارسال شد.

"این نشان می دهد کودکان" او seethed قبل از snarking: "من که بابی? امریکا بسیار بد محل و آن را تقصیر شما نیست بنابراین بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد بدون توجه به آنچه آنها را به شما هنگامی که شما رشد می کنند تا شما هیچ حق شکایت دارند. این پیام و آن شروع می شود بسیار جوان است."

پس از شکایت در مورد L. A. Galaxy بازیکن فوتبال منتشر شده پس از خود نژادپرستانه رسانه های اجتماعی پست های تمسخر معترضان کارلسون گفت که ایالات متحده "تبدیل شدن به کره شمالی."

"ما در حال حاضر بر این باورند در خون گناه" او بیدارم. "ما مردم را مجازات برای گناهان بستگان خود را. ما اجازه نمی دهد افراد به خصوصی افکار. ما به کسی صدمه مخالف با ارتدکسی... وحشتناک ایده های ناگهانی را مهار رایگان. چرا ؟ چرا که هیچ یک را هل."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن