'Tuca و برايت' گرفتن فصل دوم بعد از همه -- در شنا بزرگسالان

در اخبار است که تقریبا به عنوان غیر منتظره آن را به عنوان لذت بخش, Tuca و برايت خواهد air فصل دوم, بعد از همه.

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

در اخبار است که تقریبا به عنوان غیر منتظره آن را به عنوان لذت بخش, Tuca و برايت خواهد air فصل دوم, بعد از همه. لیزا Hanawalt را عجیب و غریب کمدی در مورد دو شهری-خانه پرندگان در سی سالگی خود را با بازی علی وانگ و تیفانی Haddish خواهد ساخت جدید آن لانه در شنا بزرگسالان.

شنا بزرگسالان در شب, برنامه نویسی, توسعه, شبکه کارتون, اعلام این خبر جمعه و Hanawalt تایید آن است.

"من یک فن شنا بزرگسالان را نشان می دهد پس از من تا من هیجان زده به ارمغان بیاورد محبوب من مرغ به حزب و یک صدای جدید برای یک تازه دهه پوچ هتاک و در عین حال دلگرم کننده فیلم انیمیشن" Hanawalt که قبلا به عنوان تهیه کننده و طراح تولید برای Netflix بکشد ضربه سری BoJack Horseman, گفت, انواع , در بیانیه ای. فصل جدید را در اولین 2021.

Tuca & برايت's, لغو در سال گذشته در کنار نورمن لیر را یک روز در یک زمان که زد برای سه فصل موجب واکنش در برابر Netflix برای عدم حمایت از نشان می دهد که لزوما به تهیه یک سفید نر مخاطبان است. یک روز در یک زمان فرود آمده است در Pop TV, که در آن در حال حاضر عرضه یک فصل چهارم, اما شنا بزرگسالان را کسب Tuca & برايت احساس می کند به خصوص عاقلانه با توجه به اواخر شب برنامه نویس مبارزات در گذشته با اتهام زن ستیزی.

در سال 2016 کرکس کمدی ویرایشگر Megh رایت اشاره کرد که شنا بزرگسالان آینده برنامه نویسی خط به بالا شامل 47 نر "سازندگان" و نه یک زن. ماه بعد یک منبع گفت: BuzzFeed که در طول سال 2011 جلسه شنا بزرگسالان exec پاسخ یک کارمند سوال در مورد اینکه آیا هر گونه نشان می دهد با کمدین زن ممکن است در آثار او گفت: به عنوان BuzzFeed بازنویسی کرد که "هنگامی که شما در اتاق نویسندگان شما دریافت نمی کمدی, شما به جنگ است." Lazzo در پاسخ به این اتهام به زودی پس از در ق که در آن او نوشت: "آنچه که من در واقع گفته شد-زنان نمی تمایل به درگیری های کمدی اغلب می آید از جنگ, به طوری که احتمالا به همین دلیل ما (یا دیگران) باید چند تا زن و پروژه ها. با این وجود این خنگ پاسخ به یک سوال خوب به عنوان لوسیل بال و Gilda نه به امی Poelher و امی شومر اثبات بیانیه من یک بار از تعمیم مزخرف [sic]."

Lazzo بازنشسته از شنا بزرگسالان پست در ماه دسامبر گذشته. در سال های پس از 2016 پوشش خبری از تنوع مسائل شنا بزرگسالان ساخته شده است که گام های خود را برای بهبود حضور زنان در سال های اخیر—از جمله با Amy Poehler, تولید سه مشغول Debras, که عرضه در ماه مارس و در حال حاضر دریافت فصل دوم منظور است. در حال حاضر, Tuca & برايت's, فصل دوم, می تواند نشانه دیگری از آن در آینده. برای بسیاری از طرفداران نشان می دهد این است که به سادگی عالی اگر دیر تعجب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب