: نخست وزیر تونس استعفا داد پس از سیاسی ردیف

نخست وزیر Elyes Fakhfakh استعفا داد و پس از یک ردیف با اسلامگرای النهضه ، این حرکت موجب یک بحران سیاسی برای کش

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

نخست وزیر Elyes Fakhfakh استعفا داد و پس از یک ردیف با اسلامگرای النهضه ، این حرکت موجب یک بحران سیاسی برای کشور به این ادعا با اقتصادی خرید اینترنتی از COVID-19 بیماری همه گیر.

نخست وزیر تونس: Elyes Fakhfakh استعفا از پست خود در روز چهارشنبه دولت تایید کرد, در بیانیه ای.

این حرکت پس از یک سیاسی ردیف با اسلامی الهام گرفته از نهضت حزب عمیقتر و به عنوان شتاب رشد در مجلس شورای اسلامی به سرنگونی نخست وزیر بیش از اتهام تضاد منافع است.

در یک بیانیه Fakhfakh دفتر گفت که او دست در استعفای خود را "برای جلوگیری از درگیری بین موسسات در کشور" و "باز کردن یک مسیر جدید برای او را به خارج شدن از این بحران است."

رئیس جمهوری تونس Kais Saied در حال حاضر باید در انتخاب یک نامزد جدید برای نخست وزیر خواهد شد که مسئول تشکیل دولت جدید است.

احزاب سیاسی در مجلس به معنای کار نخواهد بود یکی از آسان — و یک شکست برای تشکیل یک دولت می تواند منجر به یک انتخابات زود است.

 Tunisian President Kais Saied

رئیس جمهوری تونس Kais Saied در حال حاضر تا 10 روز به معرفی نخست وزیر جدید

بن بست سیاسی

سقوط Fakhfakh دولت می آید کمتر از پنج ماه پس از آن تشکیل شد و زیر سال روابط تیره با Ennahdha بزرگترین حزب در پارلمان.

آخرین انتخابات پارلمانی در ماه اکتبر منجر به تقسیم پارلمان که در آن هیچ حزب به دست آورد بیش از یک چهارم از کرسی که پیچیده تلاش برای تشکیل یک دولت با ثبات است.

Fakhfakh سابق وزیر دارایی و رهبر یک حزب سوسیال دموکرات نیز در دست بررسی بیش از سهام او صاحب در شرکت های خصوصی که داده شده است قراردادهای عمومی در ماه های اخیر. این زن 47 ساله با رد هر گونه خطا.

نخست وزیر استعفای نیز احتمال تاخیر بیشتر اصلاحات اقتصادی و تلاش برای مبارزه با های اخیر سنبله در coronavirus موارد در کشور پس از تونس با موفقیت به ارمغان آورد و اولین موج تحت کنترل است.

تونس زادگاه بهار عربی در سال 2011 و مورد ستایش قرار داد با کشورهای غربی را برای خود نسبتا موفق گذار به دموکراسی است. با وجود اصلاحات دموکراتیک پس از انقلاب این کشور هنوز در حال مبارزه با یک اقتصاد راکد است که بسیاری از چپ تونس نا امید.

rs/dr (dpa رویترز AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب