توسان رئیس پلیس ارائه می دهد بیش از استعفای 'وحشتناک' مرگ هیسپانیک مرد در بازداشت

رئیس پلیس توسان آریزونا ارائه شده به استعفا بعد از ظهر چهارشنبه پس از انتشار یک اخلال تصویری از یک مرد اسپانیا

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

رئیس پلیس توسان آریزونا ارائه شده به استعفا بعد از ظهر چهارشنبه پس از انتشار یک اخلال تصویری از یک مرد اسپانیایی را از مرگ در حالی که در بازداشت پلیس در ماه آوریل است.

کارلوس Ingram-Lopez, 27, درگذشت در تاریخ 21 آوریل سال 2020 پس از مقامات مهار او را با سر خود را بر روی زمین برای بیش از 12 ساعت. مادر او تا به حال به نام 911 به گزارش یک اختلال داخلی توسان اداره پلیس رئیس کریس Magnus گفت: در روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی.

"در این فیلم ما می بینیم یک فرد است که به وضوح مضطرب. یک فرد برای درخواست آب برای درخواست کمک, درخواست خود را برای نانا" توسان شهردار رجینا رومرو گفت: قبل از پیشنهاد گسترده پلیس اصلاحات. "در حال حاضر ما باید مرکز گفتگو به پلیس پاسخگویی و شفافیت. زمانی که ماموران انجام نمی شود به عنوان آموزش دیده و آنها باید پاسخگو باشند."

سه افسران درگیر در این حادثه—که درو هتک حرمت به درگیری میان پلیس و کشتن جورج Floyd—در حال حاضر استعفا داد. در حالی که مقامات به این نتیجه رسیدند: "هیچ ضربات حملات chokeholds زانو به گردن مواد شیمیایی و یا الکترونیکی سلاح مورد استفاده قرار گرفت" در این حادثه Magnus گفت: ماموران درگیر نیست دنبال بخش پروتکل.

"من نمی توانم بگویم به اندازه کافی این یک تراژدی وحشتناک," مگنوس گفت:, و اضافه کرد که او ارائه استعفای خود را بیش از "وحشتناک" حادثه. "افسران در این مورد هم زندگی نمی کنند تا به گروه ما را استاندارد بالا است. او افزود که سه افسر که اسپانیایی و سیاه شده اند خاتمه داده شود اگر آنها تا به حال استعفا داد.

مقامات گفت: آوریل 21, 2020, حادثه آغاز شد و حدود ساعت 1 صبح هنگامی که Ingram-لوپز مادر بزرگ به نام 911.

"او گزارش او مست بود فریاد, و در حال اجرا در اطراف خانه برهنه" مگنوس گفت و اشاره کرد که 27 ساله بوده است که قبلا دستگیر و به خشونت و رفتار آشوبگرانه.

با توجه به بدن-دوربین فیلم منتشر شده از پنج شنبه ماموران وارد در بازگشت از خانه و پیدا لوپز در گاراژ که در آن آنها بلافاصله دست به دستبند او قرار داده و او را رو به پایین بر روی زمین است.

"در گاییدن, زمین, در زمین" یک افسر می گوید: در حالی که چند نفر دیگر شنیده می شود ، صدای لرزان Ingram-لوپز شنیده است و گفت: "باشه لطفا" به افسران.

در حالی که این تصویری است که دشوار است برای پیدا کردن در گاراژ تاریک این فریاد همچنان به عنوان افسران همچنان به مبارزه برای مهار 27 ساله که شنیده ام گریه و بارها و بارها عذرخواهی به افسران.

"من فقط می خواهم برخی از آب" او بارها و بارها می گوید در طول 25 دقیقه ویدئو. "من نمی توانم نفس بکشم" او شکایت دقیقه بعد.

پس از چند دقیقه ماموران دیده می شود قرار دادن زرد پتو در بالای Ingram-لوپز برهنه بدن. "شما در حال رفتن به دریافت شوکه شخص شما در حال رفتن به دریافت برافروخت" یک افسر می گوید در یک نقطه.

حدود 12 دقیقه به حادثه Magnus گفت: ماموران کشف Ingram-لوپز بی توجه بود. نگران او overdosed مواد مخدر ماموران به او Narcan و شروع CPR. زمانی که اورژانس پرسنل پزشکی در صحنه وارد شدند آنها همچنان به استفاده از صرفه جویی در زندگی اقدامات—اما خیلی دیر شده بود و 27 سال بود مرده در صحنه است.

این Pima County Medical Examiner اعلام کرد که Ingram-لوپز باعث مرگ شد "ناگهانی ایست قلبی حاد مسمومیت با کوکائین و یک قلب بزرگ." این گزارش با این حال ذکر شده در شیوه ای از مرگ به عنوان "نامشخص."

رومرو—چه کسی گفت که آن را غیر قابل قبول بود که نه او و نه عمومی مطلع شد از این مرگ بلافاصله پس از آن اتفاق افتاد—به نام "سویفت اما یک تحقیق کامل" به این حادثه. به عنوان یک نتیجه او پیشنهاد جارو اتهامات از جمله ایجاد یک جامعه محور ابتکار. او اضافه کرد که او آگاه بود از مگنوس " تصمیم به ارائه استعفای خود گفت: او بوده است "صادق عالی رئیس پلیس شهر توسان."

"مردم دیوانه هستند, مردم ناامید هستند و به حق تا" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن