جان الیور از دست می دهد و آن را در Tucker Carlson بیش از اعتراض پوشش: 'F*ck شما!'

یکشنبه شب جان الیور لگد کردن او هفته گذشته امشب مونولوگ با پرداختن به این تظاهرات که در سراسر کشور در پاسخ به

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

یکشنبه شب جان الیور لگد کردن او هفته گذشته امشب مونولوگ با پرداختن به این تظاهرات که در سراسر کشور در پاسخ به اسیر-در-تصویری کشتن جورج فلوید که التماس و التماس برای زندگی خود را به عنوان پس از آن-مینیاپولیس پلیس درک چوین خرد زانو خود را به گردن او نه مشقت بار در دقیقه.

"نگاه آن بوده است واقعا وحشیانه هفته با تظاهرات در سراسر کشور در پاسخ به کشتار وحشتناک از جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس و به وضوح وجود دارد مقدار زیادی برای بحث در اینجا: چگونه این اعتراضات در حال پاسخ به یک میراث از سوء رفتار پلیس هر دو در مینیاپولیس و ملت بزرگ و چگونه است که سوء رفتار است و از خود ساخته شده در میراث سفید برتری که اولویت راحتی از سفید آمریکایی ها بیش از ایمنی مردم رنگ" توضیح Oliver.

او ادامه داد: "چیزهای زیادی وجود دارد که می گویند در اینجا برخی از آن پیچیده و بسیاری از آن همه بیش از حد روشن و یا شما می دانید که شما فقط می تواند در تلویزیون, باز کردن دهان خود را و اجازه دهید این گه سقوط است."

الیور انداخت و سپس به یک کلیپ از فاکس نیوز' Tucker Carlson که در حالی که پوشش این تظاهرات اعلام کرد در هوا "شورش است, یکی از چیزهایی که شما نمی خواهید. زشت نظرات پلیس خشونت officious birdwatchers بی ادب و حق بانوان راه رفتن سگ خود را در بزرگ-پارک شهر—همه که بد است. اما هیچ یک از آن است که تقریبا به عنوان بد به عنوان آنچه که شما فقط دیدم."

"خوب اول: Fuck you, تاکر," بازگشت اخراج Oliver. "دوم گفت: "officious birdwatcher' عمیقا توهین آمیز, دلیل این که شما یا تلاش برای هر دو طرف است که پارک مرکزی حادثه و یا توهین به طرفداران این نشان می دهد که با افتخار خود را " officious birdwatchers.' من هستم 'officious, پرنده,' آنها 'مراقب نگه داشتن نام خود را از دهان خارج می شود."

فقط برای اضافه کردن به که تاکر استدلال که خشم پر تظاهرات در پاسخ به یک سری از قتل غیر مسلح سیاه مردم از جورج فلوید و Breonna تیلور بودند که هر دو کشته شده توسط پلیس به Ahmaud Arbery بود که تعقیب کردن در یک کامیون و اعدام در مدرن روز مجازات است و بدتر از قتل خود صحبت می کند حجم در مورد آنچه تاکر ارزش بیشتر: بیمه اموال بیش از زندگی از غیرنظامیان است.

"اما نگاه برای بزرگتر نقطه در اینجا افرادی مانند تاکر عشق به احترام سفارش در لحظات مانند این است که آسان برای انجام به هنگام سفارش در شکل کنونی آن طراحی شده است بهره مند شوند و از شما محافظت می کند" گفت: Oliver. "اما آن را سخت به غلو چگونه به وضوح ما شده است خاطر نشان کرد به تازگی از خصومت ما نظم موجود نسبت به افرادی که کشته شده توسط پلیس در خیابان [جورج فلوید] کشته شده توسط پلیس در خانه خود [Breonna تیلور] کشته شده توسط سرحال پلیس در خیابان [Ahmaud Arbery] و تهدید به خشونت دولتی در حالی که به معنای واقعی کلمه پرنده نگری [مسیحی کوپر]. و جمعی است که فقط به برخی از خشونت یکنوع بازی شبیه لوتو در سمت راست وجود دارد."

تاکر است یک فرد بسیار زیاد امتیاز داده می شود که او رفت و به نخبگان مدرسه شبانه روزی است که هزینه $58,000 یک سال است وارث سوانسون مواد غذایی منجمد امپراتوری و پرداخت میلیون ها دلار در سال برای فشار خارج کردن سم در تلویزیون ملی. نیازی به گفتن نیست او زندگی فوق العاده منزوی آسان زندگی و صفر چارچوب مرجع که آن را می آید به brutalization از بدن توسط دولت است.

و در نتیجه الیور به این نتیجه رسیدند: "و هنگامی که" نظم "در نتیجه شما دروغ گفتن رو به پایین بر روی چمن در حالی که مادر بزرگ خود را می ایستد بین شما و پلیس که کشیده اسلحه های خود را بر شما پس از شما گفته فقط نورد یک علامت توقف [تای آندرس] من می توانید ببینید که چرا در حال سخنرانی در مورد اهمیت" نظم " در هزینه از همه چیز است و نه فقط آنچه شما می خواهید به فاک شنیدن در حال حاضر!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب