تلویزیون را نشان می دهد در حال حاضر با استفاده از مانکن برای صحنه های جنسی با تشکر COVID-19

به یاد داشته باشید کسانی که سرد و در عین حال تصاویر خنده دار از مانکن های مورد استفاده در رستوران ها برای پر ک

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

به یاد داشته باشید کسانی که سرد و در عین حال تصاویر خنده دار از مانکن های مورد استفاده در رستوران ها برای پر کردن فضا ؟ تلویزیون فقط لگد دیوانگی تا درجه یک: به عنوان محصولات مختلف رزومه مانکن در حال حاضر در حال استفاده برای جمعیت عکس و حتی در حداقل یک مورد صحنه های جنسی.

CBS soap opera جسورانه و زیبا یکی از اولین تلویزیون productions برای از سرگیری فیلمبرداری در میان همه گیر و به عنوان تهیه کننده اجرایی Bradley بل به تازگی گفته نیویورک تایمز بی جان dummies به آن ضروری است.

"یکی از ایده های ما بود را در مانکن برای صحنه های صمیمی و بیمارستان و این کار کاملا خوب" بل گفت. "ما در حال عکسبرداری از آن از فاصله بسیار دور و یا در راه شما نمی توانید ببینید قالب بی جان است."

آیا هر کس دیگری با گرفتن فلش بک به Will Smith, چت کردن مانکن در من افسانه هستم هنوز ؟ نه ؟ فقط من ؟

بل مسلم است که این نوآوری جدید شده است به یک سفر را برای خود بازیگران—اما گفت: در نهایت همه چیز swimmingly: "ما تا به حال بسیاری از عجیب و غریب به نظر می رسد و سوالاتی مانند" آیا شما واقعا می خواهید به انجام این کار؟' اما هر کس از بازی است. آنها خود را برای اولین بار لاتکس بوسه."

ریوردیلدر ضمن برنامه ای برای استفاده از مانکن برای جمعیت عکس در طول نشان می دهد فارغ التحصیلی صحنه—اما برای لحظه ای آنها در جدول برای عشق ، در واقع, به طور معمول, کون نوجوان, درام, ممکن است تامر از حد معمول هنگامی که آن را برمی گرداند به CW.

"وجود دارد یک یکپارچهسازی با سیستمعامل عجیب و غریب 1950s پرنیان به 'Riverdale,'" Aguirre-Sacasa گفت: بار. "یکی از چیزهایی که ما گاهی اوقات انجام دهید این است که نشان می دهد رابطه جنسی از طریق زبان رمزی—من فکر می کنم ما تقریبا تکیه به آن ملودرام و مطرح و رفتار."

Sera Gamble که در خدمت به عنوان نشان می دهد-دونده برای Netflix بکشد استاکر درام شماگفت که او و تیم او بوده است wracking مغز خود را به یاد داشته باشید هر تولید ترفند آنها همیشه استفاده می شود به را تشکیل می دهند به صورت همه گیر مربوط به محدودیت.

"دود و آینه اساسا کل کار شرح ساخت, سینمایی, سرگرمی" قمار گفت. "همه چیز نیاز به fakery." بنابراین ما مجموعه های تلویزیونی مورد علاقه, بازگشت به صفحه, حداقل همه ما باید یک بازی جدید و سرگرم کننده را به بازی: نقطه ساختگی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن