دو مرد مسلح منتشر شد پس از Austin BLM از معترضان به ضرب گلوله کشته

رانندگان که به ضرب گلوله کشته و یک تفنگ-toting معترض و یکی دیگر از معترضان که پس از اخراج رانندگان در هر دو بو

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

رانندگان که به ضرب گلوله کشته و یک تفنگ-toting معترض و یکی دیگر از معترضان که پس از اخراج رانندگان در هر دو بودند آزاد شده از بازداشت پنج شنبه به عنوان پلیس در Austin, تگزاس مشغول به قطعه با هم کشنده هرج و مرج است.

گرت پرورش, 28, مرگباری زخمی شد به تیراندازی زد بیرون در طول Black Lives Matter مارس در شنبه شب. پلیس در نزدیکی تلاش برای احیای او اما او در بیمارستان است.

"من تو را دیدم چهره اش. من نمی دانم چقدر دور بودم از گرت. این احساس من در سمت راست وجود دارد. او فقط در تلاش برای حفظ زندگی خود را" سازمان و شاهد جیمز Sasinowski گفت KXAN.

به عنوان تظاهرکنندگان با شب زنده داری در نزدیکی صحنه تیراندازی و شروع به جمع آوری پول برای فاستر نامزد های چهارگانه معیوب که او نیز در اعتراض Austin رئیس پلیس برایان مانلی به روز رسانی در بررسی است.

او گفت که به عنوان ماشین در سوال سعی کردم به نوبه خود از طریق جمعیت معترض شروع به هدف قرار دادن وسیله نقلیه و پرورش, حمل AK-47-سبک تفنگ راه می رفت تا به سمت راننده است.

"حساب خود را این است که آقای فاستر اشاره سلاح به طور مستقیم در او و او شلیک سلاح خود را در آقای فاستر" مانلی گفت: هر چند او اشاره کرد که پلیس داده شده بود نسخه های مختلف از آنچه اتفاق افتاده است.

به عنوان راننده sped کردن فرد دیگری در میان جمعیت بیرون کشیده و یک تپانچه و باز آتش در خودرو مانلی گفت.

رانندگان کشیده بیش از یک فاصله کوتاه و گفت: او درگیر شده بود در یک تیراندازی و ماموران او را گرفت و دومین مسلح در برای بازجویی.

پلیس در حال مشورت با دادستان در مورد هزینه های احتمالی و جذاب برای شاهدان بیشتر به جلو آمده و با خود حساب و یا با تصویری از رویارویی. کالبد شکافی برای پرورش برنامه ریزی شده است برای دوشنبه.

"ما دل شکسته از دست دادن آقای فاستر شب گذشته" مانلی گفت. "این است که به طور فعال در حال بررسی است."

فاستر پسر شیلا گفت: ABC Good Morning America که او و نامزدش, ویتنی Mitchell گرفته در آستین ضد نژادپرستی تظاهرات تقریبا هر شب به مدت دو ماه گذشته.

او گفت که بر اساس شهود که به او صحبت کرد او معتقد است که راننده بود و متجاوز است.

"گرت بود هل دادن Whitney طریق یک تقاطع و این آقایان از اتومبیل خود را و شروع به شلیک گلوله و پسر من کشته شد و سه بار" او گفت:.

Austin شهردار استیو آدلر قرار داده و سرزنش در حضور و شيوع سلاح گرم است.

"در یک تقسیم لحظه سه اسلحه کشیده شد, هشت عکس از کار اخراج شدند و یک معترض بود و غم انگیز کشته شدن" او هنوز توییتی. "این وحشتناک است که همه تفنگ خشونت است. وجود دارد بیش از حد بسیاری از اسلحه. شهر ما متزلزل است و مثل بسیاری در جامعه ما من ناراحت و حیرت زده کرد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن