انگلستان قاضی را انکار می کند, نیکولا Maduro, بیش از 1 میلیارد دلار طلا

ونزوئلا رژیم ناموفق به دنبال بازیابی ذخایر طلای خود را از بانک مرکزی انگلستان پس از سال 2018 است. حکم یک ضربه

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

ونزوئلا رژیم ناموفق به دنبال بازیابی ذخایر طلای خود را از بانک مرکزی انگلستان پس از سال 2018 است. حکم یک ضربه به نیکولاس مادورو است که فلج توسط یک بحران اقتصادی و تحریم های ایالات متحده.

انگلیسی بالا حکم دادگاه در روز پنج شنبه که رئیس جمهور ونزوئلا, نیکولا Maduro, نمی تواند کنترل بیش از 1 میلیارد دلار (€890 میلیون) در طلا است که دولت خود را برگزار کرده است در یک بانک انگلستان طاق.

بالا قاضی دادگاه Nigel Teare پایین دست این حکم گفته است که دولت بریتانیا بود "صراحت" به رسمیت شناخته شده Juan Guaido به عنوان قانون اساسی موقت رئیس جمهور.

پس دادگاه باید قبول دولت بریتانیا به رسمیت شناختن هر خارجی رهبر به عنوان قطعی آن را نمی توانیم به نمایندگی از Maduro.

"قوه قضائیه و اجرایی باید صحبت با یک صدا" Teare گفت. "می تواند وجود داشته باشد دو رئیس جمهور ونزوئلا است."

ونزوئلا ذخایر طلای خود را به مدت طولانی ذخیره شده در بانک انگلستان است که دومین ذخایر طلا در جهان پشت نیویورک فدرال رزرو.

مادورو اتحاد ناموفق به دنبال خروج طلا از بریتانیا پس از سال 2018 از ترس است که آن را می توان در تحریم های بین المللی.

به عنوان اقتصاد کشور spiraled این دولت ونزوئلا است برگرفته برخی از 30 تن از ذخایر طلای خود را به فروش ارز در دو سال گذشته.

ادامه مطلب: ونزوئلا رابطه عشق و نفرت با دلار

Guaido هرگز "به دنبال طلا'

ونزوئلا بانک مرکزی (BCV) به دادگاه رفت در برابر بانک مرکزی انگلستان پس از نهاد حاضر به انتشار با توجه به رقابت ادعای رهبر مخالفان Guaido.

مادورو دولت تا به حال قول داد که بودجه مطرح شده از فروش طلا می تواند مورد استفاده برای واردات غذا و دارو از طریق برنامه توسعه سازمان ملل متحد با این استدلال که ونزوئلا به شدت نیاز به پول برای مقابله با بحران اقتصادی و COVID-19 بیماری همه گیر.

این BCV در توییتر به نام تصمیم "پوچ" برای محروم ونزوئلا "از طلا آن را به فوریت نیاز به مقابله با این بیماری همه گیر." وکلای این بانک گفته اند که آنها درخواست تجدید نظر تصمیم گیری.

برای Guaido به نام حکم یک "پیروزی بزرگ" برای خود دولت موقت. "اولین چیزی است که از آن محافظت از چنگال دیکتاتوری" Guaido گفت از طلا و اضافه کرد که در حال حاضر از آن باقی خواهد ماند در بانک خزانه.

"قصد ما در حال حاضر, مثل همیشه, است, برای حفاظت طلا از بانک ملی برای مردم ونزوئلا," مخالفت نماینده ونسا نویمان گفت: AFP news agency. "ما می خواهم برای روشن است که ما هرگز به دنبال طلا است."

اگر BCV درخواست تجدید نظر داده است به سرعت از این مورد به معنی آن می تواند به دادگاه لندن از حق درخواست تجدید نظر در هفته های آینده. در صورتی که درخواست تجدید نظر به اثبات موفق آن را سپس به دیوان عالی کشور.

بیشتر بخوانید: ترکیه و ونزوئلا: ظهور یک اتحاد جدید?

ما می رود پس از تانکرهای نفت

مادورو هنوز هم حفظ حمایت از متحدان کلیدی مانند روسیه و چین و ایران و ترکیه و کوبا. در علاوه بر این به صورت نقدی دولت ونزوئلا است که در نیاز بزرگ بنزین و ایران کمک کرده است تا عرضه آن است.

اما در حال حاضر ما دادستان باید طرح دعوی در دادگاه در روز چهارشنبه به دست گرفتن بنزین روی چهار نفتکش ایران که حمل و نقل به ونزوئلا است.

این آخرین تلاش ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای افزایش فشار اقتصادی بر روی نه تنها در ونزوئلا بلکه ایران است.

منطقه ما قاضی حکم صادر شده برای تصرف بیش از 1.1 میلیون بشکه بنزین در چهار تانکر که در مسیر به ونزوئلا وزارت دادگستری گفت: در روز پنج شنبه.

حکم امر به ما اجازه می دهد مقامات به احتمال زیاد US Coast Guard برای به دست گرفتن سوخت.

jcg/اس ام اس (AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن