سازمان ملل متحد برنامه توسعه مخابرات مصر و Avaya همکاری برای راه اندازی AI-صفحه COVID-19 تشخیص خدمات برای مردم تعیین

به عنوان تظاهرات بیشتر از تعهد خود به ارائه برابری تجربه برای همه اقشار جامعه مصر وزارت ارتباطات و فناوری اطلا

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

به عنوان تظاهرات بیشتر از تعهد خود به ارائه برابری تجربه برای همه اقشار جامعه مصر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (مخابرات) دارای نیروهای با برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) و مصر و Avaya به گسترش قابلیت های WASEL — اختصاصی تماس با مرکز خدمات برای مردم از عزم و اراده — با علاوه بر این از تست خودکار برای COVID-19 علائم برای افراد ناشنوا و کم شنوا.

جهان برای اولین بار این chatbot با بهره گیری از هوش مصنوعی برای فعال کردن ثبت نام-زبان مبتنی بر تعامل کاربران ارائه بصری دسترسی به بحرانی COVID-19 مربوط به اطلاعات و پشتیبانی. این سرویس است که به راحتی در دسترس از طریق تمکین وب سایت و یا WASEL گوشی های هوشمند نرم افزار. این ابتکار راستا با تلاش های وزارت مخابرات و تکنالوجی معلوماتی به حمایت از دولت مصر طرح به طور موثر کاهش COVID-19 چالش ها و دولت چشم انداز تعمیق ادغام اجتماعی با استفاده از فن آوری های هوشمند است که پرورش فراگیر از طریق تمام اقشار جامعه است.

در سخنرانی خود در راه اندازی این سرویس Amr Talaat وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مصر توضیح داد که این اولین از نوع خود در جهان عرب و آفریقا نشان دهنده این وزارتخانه در آخرین تلاش برای "رسیدن به همه اقشار جامعه ارائه پشتیبانی فنی به صورت بحران کنونی و حفظ شهروندان امن است."

همکاری برنامه توسعه ملل متحد نماینده مقیم در مصر, Randa ابوالغيت-Hosn, تاکید, اهمیت استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات راه حل ها و فن آوری های هوشمند برای مبارزه با گسترش COVID-19 و کاهش اثرات منفی آن به خصوص برای افراد با نیازهای ویژه. او برجسته است که خود سازمان با همکاری وزارت مخابرات و تکنالوجی معلوماتی مصر و Avaya با موفقیت محقق به آسان برای استفاده و راه حل این است که با دقت طراحی شده برای کمک به افراد ناشنوا و کمشنوا مردم در مقابله با چالش های اعمال شده توسط جریان همه گیر.

یکی از مزایای کلیدی از هوش مصنوعی پیشرفته مبتنی بر راه حل های چنین به عنوان یک شاغل در وزارت مخابرات و تکنالوجی معلوماتی است که آنها را کاهش می دهد حجم کار در تماس با مرکز عوامل مهم بخش هایی مانند بهداشت و درمان, بانکی, آموزش و پرورش و دولت است که در حال تجربه افزایش درخواست خدمات از نگران مشتریان و شهروندان است.

"ما مفتخریم به گسترش همکاری ما با وزارت مخابرات و تکنالوجی معلوماتی مصر برای پیدا کردن راه های خلاقانه ای است که در آن ما می تواند اهرم فن آوری برای فعال کردن تحویل برابری تجربه برای هر شهروند و در نتیجه کمک به ایجاد یک جامعه فراگیر" گفت: احمد Fayed کشور مدیر – مصر و لیبی Avaya. "در این بی سابقه ای بار ما شاهد چگونه تکنولوژی ایفای نقش اساسی کمک به کسب و کار و جوامع ماندن متصل شده و امن است. ما امیدواریم که این ابتکار باور نکردنی توسط دولت مصر ممکن است در خدمت به الهام بخش دیگر ملت ها را در نظر بگیرید راه اندازی برنامه های مشابه."

در مورد Avaya
کسب و کار ساخته شده است در تجارب آنها ارائه و هر روز میلیون ها نفر از کسانی که تجربه های ساخته شده توسط Avaya (NYSE: AVYA). برای بیش از یک صد سال ما فعال سازمان در سراسر جهان برای برنده شدن – با ایجاد ارتباطات هوشمند تجربه برای مشتریان و کارکنان. Avaya می سازد باز همگرا و راه حل های نوآورانه به منظور افزایش و تسهیل ارتباطات و همکاری در ابر فرض و یا ترکیبی از هر دو. خود را به رشد کسب و کار ما در حال متعهد به نوآوری مشارکت و بی امان تمرکز بر روی آنچه که در آینده. ما فن آوری شرکت شما اعتماد برای کمک به شما ارائه تجارب است که مهم است. دیدار ما در www.avaya.com.

توجه داشته باشید احتیاطی در مورد اظهارات به جلو نگاه

این سند شامل برخی از "اظهارات به جلو نگاه." تمام اظهارات دیگر از اظهارات واقعیت تاریخی هستند "به دنبال" اظهارات برای مقاصد ایالات متحده فدرال و ایالتی قوانین اوراق بهادار. این اظهارات ممکن است شناسایی با استفاده از رو به جلو به دنبال اصطلاحات مانند "پیش بینی" "ايمان" "ادامه" "می" "برآورد" "انتظار" "قصد," "مه" "ممکن است" "ما چشم انداز" "طرح" "بالقوه" "مقدماتی" "پیش بینی" "باید" "را" و یا "می" و یا منفی آن و یا تغییرات دیگر آن و یا مقایسه اصطلاحات. این شرکت بر اساس این اظهارات به جلو نگاه در آن زمان انتظارات مفروضات برآورد و پیش بینی. در حالی که این شرکت معتقد است که این انتظارات مفروضات برآورد و پیش بینی های معقول هستند چنین اظهارات به جلو نگاه تنها پیش بینی و شامل خطرات شناخته شده و ناشناخته و عدم قطعیت که بسیاری از آنها خارج از کنترل خود. عوامل مورد بحث در این شرکت در گزارش سالانه در فرم 10-K و پس از آن گزارش های سه ماهه در فرم 10-Q زمینه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (از "SEC") موجود در www.sec.gov و ممکن است باعث شود این شرکت نتایج واقعی عملکرد و دستاوردها به اختلاف مادی از هر آینده نتایج عملکرد و دستاوردهای بیان شده یا ضمنی با این اظهارات به جلو نگاه. شرکت شما اخطار می دهد که لیستی از عوامل مهم گنجانده شده در این شرکت براده SEC ممکن است حاوی تمام مواد عواملی که برای شما مهم هستند. علاوه بر این در نور از این خطرات و عدم قطعیت مسائل مورد اشاره در اظهارات به جلو نگاه موجود در این آزادی مطبوعات ممکن است در واقعیت رخ می دهد. این شرکت متعهد هیچ الزامی برای عموم به روز رسانی و یا تجدید نظر به دنبال بیانیه به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت به جز به عنوان در غیر این صورت توسط قانون مورد نیاز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن