Laura Ingraham ادعای انتقاد از Drew Brees است 'استالین'

رادیو فردا میزبان Laura Ingraham بود خیلی ناراحت پنج شنبه شب بیش از واکنش New Orleans Saints کارفرمایی Drew Br

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

رادیو فردا میزبان Laura Ingraham بود خیلی ناراحت پنج شنبه شب بیش از واکنش New Orleans Saints کارفرمایی Drew Brees دریافت کرده است گفت: او می خواهم هرگز "توافق" با بازیکنان NFL زانو در اعتراض به خشونت پلیس که او در مقایسه منتقدان خود را به جوزف استالین.

یک روز پس از Brees پشتیبانی #BlackoutTuesday یک کمپین رسانه های اجتماعی برای ابراز همبستگی با جورج فلوید معترضان Brees خواسته شد یک یاهو خبرنگار آنچه که او فکر می کند در مورد "بازیکنان زانو دوباره زمانی که فصل NFL شروع می شود" و چه مسئولیت خود خواهد بود به عنوان یک رهبر.

Brees آنجا که او در زمانی که khezri برای اولین بار شروع به زانو در طول سرود ملی در اعتراض به نژادی و بی عدالتی گفت: "من هرگز موافق با کسی بی احترامی به پرچم ایالات متحده آمریکا و یا کشور ما است." سخن گفتن طور گسترده انتقاد از همکار NFL بازیکنان و ورزشکاران است.

در طول یک Ingraham زاویه بخش در بحث فاکس نیوز عامل kqed برجسته توییتهایی و کلیپ از بازیکنان آفریقایی آمریکایی ابراز خشم و انزجار در Brees منجر عاطفی مالکوم جنکینز گفت که "آسیب" و "نا امید" از آن ساخته شده او را.

با Ingraham تکان دادن سر خود را در واکنش به جنکینز کلیپ ارریو دفاع Brees در حالی که هشدار بینندگان که در حال حاضر وجود دارد "خطرناک یا/و یا ذهنیت: یا بی احترامی به پرچم و سرود خاص با اعتراض و یا شما یک نژادپرست است."

Ingraham—که یک بار به LeBron James به "خفه شو و دریبل" و نه بحث در مورد سیاست—گفت Brees است "مجاز به نظر او در مورد آنچه زانو و پرچم معنی به او" قبل از در نظر گرفتن هدف در آن مخالفت با, New Orleans, ستاره بیش از سخنان خود.

"منظورم این است که فراتر از فوتبال هر چند" او بانگ زد. "این توتالیتر انجام. این است که استالین!"

پس از برچسب زدن به انتقاد از یک شکل عمومی توتالیتاریسم, Ingraham پیچیده توسط grousing که معترضان در نیواورلئان بودند لعن Brees' نام شکایت این است که "آنچه در این لحظه انجام داده به تیم روحیه پرستاران نیواورلئان."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب