سیلسیای منطقه می شود لهستان coronavirus کانون

نرخ coronavirus انتقال در لهستان انداختن است — به جز در منطقه جنوب سیلسیای علیا که در آن است به سرعت در حال اف

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

نرخ coronavirus انتقال در لهستان انداختن است — به جز در منطقه جنوب سیلسیای علیا که در آن است به سرعت در حال افزایش. کارگران معدن در به شدت صنعتی منطقه هستند بیشتر در معرض خطر است.

اولین تعطیلات آخر هفته در ماه مه اولین بار بود که آب و هوا می تواند واقعا نامیده شده است springlike در رودا شلوسکا. به طور معمول در چنین آب و هوای کودکان شده اند که بازی در مقابل از خانه های آجری ساخته شده بودند که بیش از 100 سال پیش برای کارگران در معدن زغال سنگ در اینجا. اما در این سال آنها تا به حال به ماندن در خانه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس مقررات.

بزرگسالان را نیز ممنوع از جمع آوری در گروه اما بر خلاف کودکان همه را به پیروی از قوانین. یک گروه از ساکنان جوان از خانه های معمولی به نام "familoki" در لهستانی ملاقات کرد تا برای برگزاری یک در خارج کباب. کریستوف Mejer معاون شهردار رودا شلوسکا گفت: DW که او وحشت زده شد زمانی که او از آن شنیده می شود.

Krzysztof Mejer, Ruda Slaska

معاون شهردار Mejer در زمان ترس خود را به رسانه های اجتماعی

Mejer بلافاصله نوشت: هشدار در Facebook account: "مردم در کباب نمی شد با پوشیدن ماسک ، آنها نیز ایستاده و نشسته بسیار نزدیک به یکدیگر است. و چند روز بعد معلوم شد که یکی از مهمانان بود یک زن مبتلا به کروناویروس که احتمالا آلوده به دیگران نیز هست."

بیشتر بخوانید: آلمان coronavirus عفونت رای دادن قطره زیر کلید آستانه

از اوایل ماه مه رودا شلوسکا و دیگر شهرهای به شدت پرجمعیت منطقه سیلسیای شده اند بزرگترین زمین پرورش برای coronavirus در لهستان. در حال حاضر (به عنوان 14) وجود دارد برخی از 17,600 ثبت شده از موارد عفونت کروناویروس در لهستان با 4000 نفر از آنها در Silesia. از این موارد 1,000 هستند معدن. به عنوان یک قانون دو سوم از جدید موارد گزارش شده در هر روز از این منطقه که دارای جمعیت 4.5 میلیون نفر است.

ادامه مطلب: با وجود رکورد coronavirus کمک میلیون ها نفر هنوز لغزش از طریق شبکه

هیچ مهر و موم کردن

رسانه ها در زمان به تماس سیلسیای لهستانی "ووهان" از آنجا که مقامات دولتی گزارش می خواستم به مهر و موم کردن کل منطقه به عنوان مقامات چینی تا به حال با شهر ووهان که در آن همه گیر آغاز شد. مقامات دولتی در حال حاضر انکار داشتن تا به حال هر قصد به انجام این کار. "هیچ کس در حال برنامه ریزی برای مهر و موم کردن شهرستانها; هیچ کس در حال برنامه ریزی برای محدود کردن آزادی حرکت" وزیر بهداشت گفت: Lukasz Szumowski.

با این وجود منطقه ای سیاستمداران باید اعتراض در برابر گزارش شده است برنامه ای برای منزوی کردن سیلسیای. "این شایعات اما شایعات نمی آیند از هیچ جا" Mejer گفت. او احساس می کند که آن را نمی خواهد بود لازم را برای نزدیک کردن کل منطقه گفت: این امر در حال حاضر کمک کند اگر کار در معادن محدود شد. در این لحظه کار را متوقف کرده است و فقط سه تا از 30 معادن در سیلسیای.

بیشتر بخوانید: مرگ و میر بیش از حد در ایتالیا به طور رسمی COVID-19 تلفات

بسته شدن معادن ظریف موضوع در سیلسیای. "یک معدن است نه فروشگاه. اگر شما آن شما نمی توانید آن را دوباره باز" یک معدنچی از Jankowice معدن در ربنیک گفت, لهستانی, وب سایت money.pl. "اگر معدن نهفته است آیش برای 3-4 روز آتش می تواند شکستن و همه کار ما شده اند را برای هیچ چیز. شما باید برای نگه داشتن حفر و پمپاژ آب در معدن حداقل کمی. وجود دارد باید به یک استراحت کامل," او گفت:.

با وجود خطر عفونت خیش می خواهد به عقب بر گردیم به کار مداوم ریتم به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است. "من امیدوارم که آنها شروع به انجام آزمونهای مناسب در گذشته پس از آن وجود دارد نمی تواند استرس نگرانی است که شما آلوده می شود. اما شما نمی توانید بحث در مورد نگه داشتن 2 متر (6 1/2 فوت) از هر یک از دیگر; که غیر ممکن است برای ما."

اگر چه زغال سنگ تولید متوقف شده است در Jankowice معدن برخی از کارگران هستند که هنوز حصول اطمینان از آن است که به حفظ نظم در حال اجرا.وجود دارد دو دستگاه آسانسور با یک قادر به حمل 120 معدن و 48. کارگران به طور معمول باید برای ایستادگی با هم بسته بندی شده در آسانسور برای حداقل 1 و نیم دقیقه. در حال حاضر تنها نیمی از کارگران مجاز به استفاده از آسانسور در هر زمان. شده است وجود دارد همچنین کاهش ساعات کار کارگران معدن که هنوز رفتن به معدن به نگه داشتن آن عملکردی است.

ادامه مطلب: Underpaid, نامعقول سلامت کارگران نیاز به بیش از, به سلامتی

"ما کاهش می یابد و کار را برای چهار روز در هفته" گفت: Sebastian Czogala از لهستانی اتحادیه کارگران معدن. "درآمد ما رفته 20% اما که اجازه می دهد تا کارفرمایان ما درخواست کمک دولت است." او نمی تواند تصور کنید که این معادن در حال بسته: که آیا در پایان این صنعت است.

لهستان می شود 80 درصد از انرژی خود را از زغال سنگ. وجود دارد 90000 نفر مشغول به کار به عنوان معدن و 90,000 بیشتر کار در معدن-شرکت های مرتبط. اما حتی اگر سیاستمداران لهستانی را سنگین آب و تنظیم بلند مدت آب و هوا, اهداف سال های اخیر شاهد معدن زغال سنگ که به طور سیستماتیک زخم پایین میان کاهش شغل در این بخش است.

محدودیت در تولید زغال سنگ در طول همه گیر سوخت حدس و گمان است که این روند می تواند تقویت شود. اما در سفر اخیر خود به Silesia, معاون نخست وزیر به Jacek Sasin از حکم PiS حزب اعلام کرد که این بیماری همه گیر خواهد بود و نه بهانه ای برای بسته شدن معادن سریع تر است. "این هدف من برای جلوگیری از معدنچیان از دست دادن شغل خود و برای اطمینان از لهستان امنیت انرژی" او گفت:.

کارگران معدن خلق و خوی می تواند تاثیر انتخابات ریاست جمهوری. است که چرا رئیس جمهور کنونی آندره Duda, که خواهد بود که PiS نامزد است که از معاشرت با آنها. "در طول این روزها همه ما از هندوستان, andhra pradesh. با هم, ما را ضرب و شتم همه گیر" Duda در حساب توییتر خود نوشت.

Mejer معاون شهردار رودا شلوسکا می شود بیشتر تحت تاثیر قرار توسط بتن عمل از grand کلمات آمدن از سیاستمداران در ورشو. دولت به تازگی تصمیم به انجام 50,000 آزمون در Silesia بیش از دو هفته آینده. "این است که همه چیز OK اما هنوز هم بیش از حد کوچک. و کمی دیر است," او می گوید.

از 60,000 کارگران معدن که در باریک تونل های زیر زمینی تنها 15,000 تست شده اند تا کنون. تا به حال بیشتر در تست های انجام شده از شروع, وضعیت در سیلسیای نمی خواهد آنچه در آن است در حال حاضر Mejer گفت.DW ویراستاران ارسال مجموعه ای از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب