ما افزایش سلاح هسته ای بودجه میلیاردها دلار گزارش می گوید

ایران برای برخی از صرف $72.9 میلیارد دلار در زرادخانه های هسته ای خود را در سال گذشته یا نزدیک به $136,700 هر

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

ایران برای برخی از صرف $72.9 میلیارد دلار در زرادخانه های هسته ای خود را در سال گذشته یا نزدیک به $136,700 هر دقیقه با توجه ژنو مبتنی بر ICAN group. جهانی پرش در هزینه های بیشتر بود رانده شده توسط ایالات متحده است.

ایالات متحده صرف $35.4 میلیارد دلار (€32.6 میلیارد دلار) در عامل و در حال توسعه سلاح های هسته ای و هسته ای قادر به تحویل سیستم در سال گذشته با توجه به گزارش ارائه شده توسط کمپین بین المللی برای لغو سلاح های هسته ای (ICAN) در روز چهارشنبه.

ما مالیات دهندگان به $5.8 میلیارد دلار بیشتر برای سلاح های هسته ای در سال 2019 نسبت به سال قبل است. دیگر قدرت هسته ای از جمله روسیه و چین و هند و بریتانیا و فرانسه نیز افزایش هسته ای خود بودجه در سال 2019 اما بسیار کوچکتر از حد ایالات متحده است. ژنو-بر اساس ICAN تخمین زده است که اسرائیل و کره شمالی نگه داشته و هزینه های خود را در مورد همان سطح با پاکستان که تنها قدرت هسته ای را تا حدودی کاهش اتمی خود بودجه است.

ادامه مطلب: صلح نوبل برندگان: جنگ هسته ای است "یک اوقات تلخی دور'

در کل جهان صرف $72.9 میلیارد دلار در سلاح های هسته ای در سال 2019 یا نزدیک به 10 درصد بیشتر از 2018, ICAN گفت.

"میلیاردها دور انداخته در سلاح های هسته ای می تواند به جای بودجه منابع و تحقیقات مورد نیاز برای کمک به مردم در سراسر جهان مبارزه COVID-19" سازمان گفت: در وب سایت خود.

بیشتر بخوانید: آمریکا برای ارتقاء بحث برانگیز اتمی مستقر در آلمان

ICAN, مدیر اجرایی, بئاتریس Fihn گفت: دولت بودند "abdicating وظیفه خود برای محافظت از مردم خود"

"آن پوچ است به صرف $138,700 هر دقیقه در سلاح هایی که باعث فاجعه بار انسانی آسیبی به جای صرف آن برای حفاظت از سلامت شهروندان خود را," او گفت:.

این ICAN, گروه که برنده جایزه صلح نوبل در سال 2017 رهبری در سال 2017 معاهده منع سلاح های هسته ای که تا کنون امضا شده توسط 81 سازمان ملل متحد کشورهای عضو است و انتظار می رود به زودی تبدیل به قانونی الزام آور است. اما هیچ قدرت هسته ای باید به تایید این پیمان و آن باقی مانده است بسیار بعید است که هر یک از دولت های خود را خواهد تجدید نظر در مواضع خود در سلاح های هسته ای با توجه به این سند است.

ادامه مطلب: چه ICAN, برنده جایزه صلح نوبل سال 2017?

روسیه حفظ بزرگترین زرادخانه هسته ای با 6,370 سلاح های هسته ای در مقایسه با 5,800 کنترل شده توسط ما با توجه به ICAN برآورد. اما مسکو تنها صرف $8.5 میلیارد دلار آن در افغانستان در سال گذشته و یا کمتر از یک چهارم از بودجه مصوب در واشنگتن است. چین که حفظ یک مقدار کوچکتر زرادخانه 320 سلاح های هسته ای صرف $10.4 میلیون.

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن