لیبی: نیروهای دولتی ادعای پیروزی در محاصره طرابلس

نیروهای وفادار به سازمان ملل متحد حمایت دولت را تحت فشار قرار دادند خلیفه Haftar نیروهای خارج از لیبی سرمایه پ

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

نیروهای وفادار به سازمان ملل متحد حمایت دولت را تحت فشار قرار دادند خلیفه Haftar نیروهای خارج از لیبی سرمایه پایان دادن به یک ماه-محاصره. دولت لیبی گفت که آنها "مصمم به شکست دادن دشمن" با کمک ترکیه است.

نیروهای وفادار به سازمان ملل متحد حمایت دولت روز پنجشنبه اعلام کرد برای پایان دادن به محاصره طرابلس ،

"در این لحظات تاریخی ما اعلام کند که تمام مرزهای شهری از طرابلس شده اند آزاد" گفت: Mohamad Gnounou سخنگوی نیروهای حمایت سازمان ملل متحد مورد حمایت دولت است.

در سال گذشته, general-تبدیل-warlord خلیفه Haftar راه اندازی موفقیت آمیز برای جذب سرمایه است. در حالی که نیروهای خود موفق به امن کلید پیروزی از جمله تصرف طرابلس به فرودگاه بین المللی او را متوقف کوتاه از اشغال این شهر است.

بیشتر بخوانید: کشورهای اروپایی اصرار "آتش بس بشردوستانه" در لیبی

اما در طی ماه گذشته نیروهای دولتی موفق شده اند برای ما روشن Haftar نیروهای جمله recapturing استراتژیک فرودگاه بین المللی در حومه طرابلس. ترکیه هواپیماهای بدون سرنشین نقش مهمی در دفع Haftar نیروهای در هفته های اخیر.

هیچ آتش بس در چشم

نخست وزیر لیبی Fayez Sarraj گفت: نیروهای دولتی پایان خواهد بود مبارزه خود را در برابر Haftar را نیروهای.

"ما به مبارزه ادامه دارد و ما مصمم به شکست دشمن در اعمال کنترل دولت بر تمام میهن و نابود کردن همه کسانی که به خطر اندازد ساخت و ساز مدنی دموکراتیک و مدرن دولت" Sarraj گفت.

ترکیه ورود به جنگ نقش تعیین کننده در حمایت از سازمان ملل متحد مورد حمایت دولت است.

بیشتر بخوانید: روسیه گسترش جنگ حضور در لیبی

نیروهای دولتی موفق شده اند به فشار Haftar نیروهای خارج از شهرستان با کمک نظامی ترکیه سخت افزار.

اردوغان بارها به نام Haftar که حمایت روسیه از مصر و امارات متحده عربی به غیر روحانی کردن سلاح و پایان دادن به حمله به اهداف غیرنظامی را.

"فردی که به طور مداوم تهدید آینده لیبی می تواند یک نمایندگی قابلیت در جدول گفت:" اردوغان. او در توصیف Haftar حامیان دولت به عنوان "بزرگترین موانع برای صلح."

ls/rc (AP, Reuters)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب