نسخه 2 از مصنوعات.ai پیشگامانه پلت فرم تسریع امن افشای یافته های پژوهش

مصنوعات امروز منتشر شد نسخه 2.0 از پلت فرم خود را. این ارتقاء عمده محققان را قادر می سازد برای ایجاد اصالت کار

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

مصنوعات امروز منتشر شد نسخه 2.0 از پلت فرم خود را. این ارتقاء عمده محققان را قادر می سازد برای ایجاد اصالت کار خود را در زمان واقعی — ساخت آن را در دسترس و citable قبل از انتشار.

استفاده از bloxberg blockchain لجر از موسسه ماکس پلانک این آثار پلت فرم ادغام یکپارچه با ORCID و Google Docs. کاربران می توانند ثبت نام کنید فایل ها از هر نوع و دریافت مدرک از اسناد. ساخت فایل های عمومی و تبدیل شدن آنها به citable باقی می ماند و ایمن در سوابق عمومی است.

"آثار می افزاید: به نشر سنتی فرآیند" گفت: مصنوعات مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران دیو Kochalko. "برای اولین بار وجود دارد یک مکانیزم برای ایجاد یک زنجیره ای از منشأ برای پیشرفت تحقیقات است. های کار قبل از انتشار را افزایش می دهد شفافیت و افزایش مقالات علمی' ارزش زمانی که آنها منتشر شده است. اعتبار سنجی ارائه شده است توسط این واقعیت است که مواد فورا citable."

"استناد اسناد از نوشتن ابزار, ابزار دقیق و ابزار های شخص ثالث ارائه زمان واقعی اعتبار و قرار گرفتن در معرض در دسترس نیست هر جای دیگر" اضافه شده Kochalko. "گنجاندن 'ذکر دلایل' انتقال معنا و زمینه."

عملی مزایای این سیستم عبارتند از:

  • ارائه یک رکورد قابل اثبات از پژوهش در تامین امنیت فایل ها و یا ابرداده بر روی bloxberg blockchain
  • مطابق با داده های سیاست و یا الزامات لازم الاجرا توسط تأمین کنندگان مالی, موسسات و یا ناشران
  • ارائه بینش در پیشرفت تحقیقات استنادهای

مصنوعات رایگان برای افراد و گروه های کوچک از محققان. نسخه 2.0 در حال حاضر در دسترس به صورت تجاری به سازمان تحقیقات و دانشگاه ها و ناشران. این ادغام با شخص ثالث سیستم های اطلاعات و رابط های برنامه کاربردی به راحتی به موجود گردش.

این نسخه به شرح زیر 18 ماه از مطلق اثبات مفهوم آزمایش و طراحی گردش کار و توسعه رابط های برنامه کاربردی. آثار همچنان به اهرم مشارکت قوی با ORCID از موسسه ماکس پلانک و چند تن از ناشران.

برای کسب اطلاعات بیشتر, بازدید از آثار و آنها را دنبال کنید در توییتر و LinkedIn

 
در مورد آثار

مصنوعات - برای اولین بار در جهان blockchain مبتنی بر همکاری و اسناد پلت فرم های پژوهشی - فراهم می کند یک هدف ساخته شده پلت فرم های دانشگاهی و تحقیقات علمی اعمال نفوذ فناوری blockchain. محققان می توانند ثبت معتبر و تغییر ناپذیر زنجیره ای از ضبط در زمان واقعی از اولین تحقیقات آثار از جمله با استناد به/مجوز معاملات. آثار قطاری و لینک آگاهی از افکار در طول فرایند پژوهش به رسمی و غیر رسمی انتشار. آثار یک امضا به خوش آمدید بنیاد باز داده های ابتکار برای سرعت بخشیدن به کشف در بهداشت عمومی بحران.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن