شهرهای آمریکا تحمیل حکومت به عنوان ضد خشونت پلیس تظاهرات ادامه

تظاهرات مسالمت آمیز صورت گرفت در سراسر شهرهای آمریکا اما جیب غارت درخواست مقامات برای معرفی حکومت برای جلوگیری

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

تظاهرات مسالمت آمیز صورت گرفت در سراسر شهرهای آمریکا اما جیب غارت درخواست مقامات برای معرفی حکومت برای جلوگیری از خشونت است. رئیس جمهور تهمت و سرزنش سمت چپ برای خشونت, در حالی که دیگران با اشاره به سمت راست.

حکومت تمدید شد یکشنبه شب در ده ها تن از شهرستانها به عنوان درگیری بین پلیس و معترضان تظاهرات علیه خشونت پلیس ادامه دارد.

لس آنجلس و شیکاگو و میامی و دیترویت و واشنگتن شد و در میان همه شهرستانها عمده ما را تحت حکومت. جنوب غربی ایالت آریزونا نهاد دولت, گسترده, weeklong مقررات منع رفت و آمد پس از تظاهرکنندگان وجود اشغال خیابان های شهر و مبارزه پلیس.

برخی از 5000 سربازان گارد ملی مستقر شده اند در 15 ایالت آمریکا و همچنین در شهر واشنگتن به منظور ارائه پشتیبانی به ضعف اجرای قانون محلی است.

در طول روز تظاهرات عمدتا مسالمت آمیز در مناطق شهری بزرگ اما جیب غارت فعالیت منجر شده بود مقامات به اعمال حکومت پیش از درگیری احتمالی در شب.

در مینیاپولیس تنش شد و هنوز هم بالا است. در میانه شهر شده است کانون از آخرین جنبش اعتراضی که در آن جورج فلوید درگذشت در بازداشت پلیس هنگامی که یک افسر پلیس فشرده زانو خود را در گردن او برای نزدیک به نه ساعت. افسر پلیس بود به اتهام قتل در روز جمعه.

روز یکشنبه یک تانکر کامیون barrelled به یک جمعیت هزار نفر از مردم معترض در مینیاپولیس بزرگراه با توجه به تصویری به اشتراک گذاشته شده بر روی رسانه های اجتماعی و فیلم های تلویزیون در چه Minnesota Department of Public Safety به نام "بسیار نگران کننده" حادثه. مقامات می گویند هیچ کس به نظر می رسد آمار شده اند.

گروه های رادیکال سرزنش

مناجات ویدئوها حدودا از طریق رسانه های اجتماعی نشان افسران پلیس هل دادن تظاهرکنندگان به زمین تیراندازی و گلوله های لاستیکی در, روزنامه نگاران و, در شهر نیویورک, یک ماشین پلیس وادار کردن راه خود را از طریق معترضان پس از احاطه همه موارد که منجر به انتقاد علیه پلیس در واکنش به تظاهرات.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فعال بود در توییتر در روز یکشنبه سرزنش دموکراتیک شهرداران و فرمانداران برای اختلال و ترغیب آنها به "دشوار است."

تهمت متهم Antifa, یک شبکه شل جناح چپ وابسته به گروه هایی که تعریف خود را با خود را مخالفت با فاشیسم بودن مسئول بسیاری از ناآرامی. فدرال اجرای قانون اصرار دارد که دور از گروههای چپ را تحت فشار قرار دادند برای خشونت است.

کارشناسان که پیگیری گروه های افراطی و همچنین رسانه های خبری از جمله معاون خبر را با اشاره به شواهدی که راست گروه های خشونت دامن زده. مقامات دولتی نیز پیشنهاد کرده اند که دور سفید سمت راست گرایان و همچنین چپ افراطی شده اند درگیر در خشونت است.

بعد در روز تهمت توییتی که او را تعیین Antifa یک "سازمان تروریستی" حتی اگر رئیس جمهور به تنهایی نمی توان به چنین بیانیه ای از طرف ما.

تظاهرات رسیدن به کاخ سفید

مدت کوتاهی پس از واشنگتن آغاز شد در آن حکومت نظامی در 11:00بعد از ظهر به وقت محلی (04:00 UTC) معترضان آتش سوزی در نزدیکی کاخ سفید است.

پلیس بعد از یک رگبار گلوله گاز اشک آور در تلاش برای متفرق کردن جمعیت از بیش از 1 ، 000 نفر که در پارک لافایت در سراسر خیابان را از محل اقامت ریاست جمهوری.

معترضان انباشت اشیاء بدست آمده تا نشانه های راه پلاستیک موانع شاخه های درخت و حتی یک پرچم آمریکا و مشتعل یک آتش سوزی بزرگ در وسط ثانیه, خیابان نزدیک کاخ سفید است.

این سومین شب است که معترضان نشان از رئیس جمهور آستان. یک نیویورک تایمز گزارش روز یکشنبه گفت که تهمت بود با عجله توسط Secret Service عوامل به پناهگاه زیرزمینی در محل اقامت در شب جمعه.

زمان آخرین پناهگاه استفاده شده بود که در حملات 11 سپتامبر در سال 2001 زمانی که پس از آن -- معاون رئیس جمهور دیک چنی و وزیر امور خارجه, Condoleezza Rice شد به طور موقت پناه وجود دارد.

jcg/stb (ایسنا AP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن