COVID-19: تهدید به تلاش های صلح در آفریقا

با محدود کردن سفر و بسته شدن مرزهای کشورهای آفریقایی امید برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. اما این اقدام

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

با محدود کردن سفر و بسته شدن مرزهای کشورهای آفریقایی امید برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. اما این اقدامات نیز بر حرکت نیروهای حافظ صلح و کمک بالقوه تشدید تضاد است.

در کانون درگیری های سودان جنوبی وجود دارد که به صورت ظاهر از صلح برای هم بودن. تا کنون COVID-19 امان از این بحران زده کشور که تنها 58 تایید موارد این ویروس به روز شنبه, مارس 7.

جنوب سودان حکومت وحدت از مقامهای امنیتی روسیه و معاون رئیس جمهور Riek Machar است که در قدرت پس از مارس 12, واکنش اولیه و محدود حرکت مردم خود را برای جلوگیری از ویروس از گسترش در سراسر کشور است.

همسایه سودان نیز اعمال شده در سراسر کشور مستند هفته گذشته پس از یک پرش در تعدادی از موارد است.

بیشتر بخوانید: آفریقا: زمانی که بسته مرز تبدیل شدن به یک مشکل

این محدودیت های مسافرتی نیز با تاخیر سه واحدهای پلیس در پیوستن به سازمان ملل متحد ماموریت صلح بانی UNISFA است که مستقر در رقابت خاک Abyei مسائل مرزی بین دو کشور.

پیامدهای جدی سیاسی

در جمهوری دموکراتیک کنگو بیش از حد حفاظت از صلح سازمان ملل ماموریت MONUSCO تا به حال به آن را تغییر دهید روال کار طبق بنو Müchler رئیس بنیاد کنراد Adenauer در جمهوری دموکراتیک کنگو.

"برای مثال چرخش اصل که شامل جایگزینی کارکنان تمدید خواهد شد از سه تا شش ماه" Müchler گفت: DW در مصاحبه. هدف این است که برای کاهش خطر ابتلا به حمل این ویروس در داخل و خارج از جمهوری دموکراتیک کنگو.

MONUSCO کار در طول COVID-19 بحران است و انتظار می رود بیشتر به چالش کشیدن – از آنجا که سربازان مجبور به پوشیدن ماسک صورت و به طور مرتب ضد عفونی کردن دست خود را در حالی که همچنان خود را معمول گشت.

بالاتر از همه Müchler هشدار می دهد که اقتصادی و پیامدهای سیاسی می تواند ویرانگر به دلیل اقدامات حفاظتی. در شکننده کشورهایی مانند کنگو وجود دارد و حتی خطر سقوط دولت.

"اگر کنگو می رود را به هرج و مرج سیاسی در زمان غیر قابل پیش بینی آن می تواند عواقب برای کل منطقه" Müchler گفت.

تقریبا 70 گروه های شورشی فعال در شرق کنگو است. این گروه می توانید سعی کنید به استفاده از وضعیت فعلی برای به دست آوردن بیشتر از یک دژ محکم در مناطق خاص و یا به دست گرفتن استخراج سود. چنین شکست برای محدود کردن فعالیت های خود را در کوتاه مدت می تواند تاثیر وضعیت سیاسی در دراز مدت.

A hand holds a sample of raw coltan

کنگو منابع غنی از جمله مواد معدنی coltan دیده می شود در اینجا باید سوخت آن بسیاری از درگیری

تشدید تهدیدات موجود

با توجه به موسسه مطالعات امنیتی (ISS) انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش این coronavirus می تواند باعث یک سری کامل از تحولات ناخواسته در این قاره.

پتانسیل حالات عبارتند از: از دست دادن معیشت برای میلیون ها نفر از مردم شورش های مواد غذایی, کمبود, تروریسم, قطع مداوم صلح-ساختمان عملیات و افزایش خشونت نسبت به زنان است.

"بحران بهداشت و درمان, تشدید, در حال حاضر موجود تهدید به امنیت در آفریقا" گفت: Paul Simon دستی, سر, پیشگیری از درگیری و تجزیه و تحلیل خطر گروه در ISS طی مجازی بحث و گفتگو در اثر COVID-19 صلح و امنیت در آفریقا هفته گذشته برگزار شد.

اتحادیه آفریقا دبیرخانه در آدیس آبابا, اتیوپی سهام همان احساسات.

فرد Gateretse-Ngoga سر, پیشگیری از درگیری گروه در دبیرخانه گفت: DW که طلا شاهد افزایش حملات تروریستی در ساحل دریاچه چاد حوضه و سومالی.

Aerial view of Lake Chad

طولانی بحران انسانی در دریاچه چاد می تواند تشدید اقدامات coronavirus

آماده شدن برای دوره پس از بحران

COVID-19 نیز پیچیده توزیع کمک ها و برقراری ارتباط با افرادی که به آنها نیاز دارید و می گوید: Jens Laerke از دفتر سازمان ملل متحد برای هماهنگی امور انسان دوستانه (OCHA).

"پاسخ کلی بوده است نهفته این مستندات به خصوص بین المللی پروازهای تجاری است که ما به طور معمول استفاده برای حمل و نقل هر دو منابع و پرسنل در سراسر جهان است. آنها به سادگی نمی پرواز دیگر" Laerke گفت: DW.

ادامه مطلب: برنامه جهانی غذا: در حال حاضر قانون برای جلوگیری از قحطی coronavirus

OCHA در تلاش است برای ایجاد جایگزین مسیرهای حمل و نقل او می گوید: اما این مشکل در تعارض کشورها است.

که اکثریت قریب به اتفاق مردم در آفریقا زندگی می کنند از دست به دهان است مشکل دیگری می گوید Laerke.

"هنگامی که آنها خود را ببینید, درآمد روزانه یک شبه ناپدید می شوند که پایدار نیست و آنها ممکن است به سقوط عمیق تر فقر و اگر ما واقعا نسبت به این حق در حال حاضر پس از آن آنها ممکن است سقوط به رده نیاز به کمک های بشر دوستانه برای سال آمده است," او گفت:.

برخی می گویند که این بیماری همه گیر کوروناویروس است یک فرصت برای کشورهای آفریقایی به همکاری با یکدیگر و ایجاد خانه رشد راه حل.

کشورهای آفریقایی در حال حاضر تولید هواکش و لباس های حفاظتی برای نیازهای خود لازم توسعه و نشانه ای از یک چند جانبه پس از COVID-19 نظم جهانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب